МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація методів управління загальною середньою освітоюЗа примусом або переконаннями За типом керівника Економічні Соціальні Організаційні Класифікація методів управління загальною середньою освітою • організаційно-розпорядчі; • організаційно-педагогічні; • організаційного впливу • соціально-психологічні; • соціального стимулювання; • правового регулювання За характером джерелаінформації • вербальні; • дослідницькі; • ілюстративно-показникові; • техніко-технологічні 1 адміністративно-' господарчі; • фінансово-господарчі; • матеріального і морального стимулювання. • стартовий; • автократичний; ' популістський; • демократичний; • ліберальний; • апаратний • ті, що мають правове забезпечення; • ті, що не мають правового забезпечення
Ми поділяємо точку зору щодо визначення методів управління за напрямами діяльності керівника і вважаємо доцільним визнавати специфічні й часткові методи управління (подібно до функцій). До загальних методівми відносимо загальновизнані групи організаційних методів, економічних і соціальних методів. До специфічних методіввідносимо групи, які уточнюють специфіку сфери діяльності керівника. Для керівника у сфері загальної середньої освітиможна виділити організаційно-розпорядчі та органі заційно-педагогічні; соціально-педагогічні й соціально-психологічні: адміністративно-господарчі, фінансові та інші методи. Часткові методи,у свою чергу, уточнюють і розкривають зміст специфічних. Вони можуть відображати специфіку певної організації або конкретного завдання. Якщо розглядати методи керівника, який працює у сфері загальної середньої освіти, з вказаних вище позицій, то вони матимуть такий вигляд (див. таблицю): Таблиця
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|