МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація методів управління загальною середньою освітоюЗа примусом або переконаннями За типом керівника Економічні Соціальні Організаційні Класифікація методів управління загальною середньою освітою • організаційно-розпорядчі; • організаційно-педагогічні; • організаційного впливу • соціально-психологічні; • соціального стимулювання; • правового регулювання За характером джерелаінформації • вербальні; • дослідницькі; • ілюстративно-показникові; • техніко-технологічні 1 адміністративно-' господарчі; • фінансово-господарчі; • матеріального і морального стимулювання. • стартовий; • автократичний; ' популістський; • демократичний; • ліберальний; • апаратний • ті, що мають правове забезпечення; • ті, що не мають правового забезпечення
Ми поділяємо точку зору щодо визначення методів управління за напрямами діяльності керівника і вважаємо доцільним визнавати специфічні й часткові методи управління (подібно до функцій). До загальних методівми відносимо загальновизнані групи організаційних методів, економічних і соціальних методів. До специфічних методіввідносимо групи, які уточнюють специфіку сфери діяльності керівника. Для керівника у сфері загальної середньої освітиможна виділити організаційно-розпорядчі та органі заційно-педагогічні; соціально-педагогічні й соціально-психологічні: адміністративно-господарчі, фінансові та інші методи. Часткові методи,у свою чергу, уточнюють і розкривають зміст специфічних. Вони можуть відображати специфіку певної організації або конкретного завдання. Якщо розглядати методи керівника, який працює у сфері загальної середньої освіти, з вказаних вище позицій, то вони матимуть такий вигляд (див. таблицю): Таблиця
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|