Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Умови ефективного управління школою

Стратегічні завдання управління

Мета — забезпечити розвиток організації. Принципи

1. Повага і довіра до персоналу, учнів, батьків.

2. Цілісного погляду на людину.

3. Співробітництва.

4. Соціальної справедливості.

5. Індивідуального підходу, мотивації та стимулювання.

6. Творчого розвитку, перманентного підвищення кваліфікації.

7. Співробітництва, співуправління, колегіальності.

8. Цілеспрямування.

Провідні ідеї концепції управління закладом освіти

1. Нова філософія школи.

2. Нова кадрова політика.

3. Внутрішньошкільна культура.

4. Тотальна якість освітніх послуг.

5. Нова ідеологія виховання.

6. Особистісний розвиток, розвиток позитивної Я-концепції вчителя, учня.

Стратегічні завдання управління закладом освіти

Завдання управління — це форма відображення управлінської проблеми, яка зафіксована в:

а) самій проблемі;

б) меті її розв'язання;

в) умовах та засобах вирішення.

1. Удосконалення структури школи:

• розвиток мережі класів, встановлення оптимального співвідношення між кла­сами для обдарованих дітей, базової підготовки та компенсуючого навчання;

• удосконалення «суб'єкт-суб'єктних» відносин на всіх рівнях управління;

• розвиток формальної та неформальної структури закладу;

• розвиток системи освітніх послуг, маркетингу.

2. Підвищення якості змісту освіти:

• забезпечення оптимального співвідношення змісту освіти і запитів особис­тості;

• розвиток професіоналізму вчителів через засвоєння нового;

• забезпечення когнітивного та креативного розвитку учнів;

• розвиток персонологічного підходу до навчання за індивідуальними проектами;

• удосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу.

3. Удосконалення організації навчального процесу:

• формування мотивації школярів до самовдосконалення;

• створення умов для переходу до особистісно-орієнтованого навчання;

• розвиток ділової стратегії «вчитель — учень»;

• засвоєння дослідницького підходу до управління;

• створення системи стимулювання інноваційної діяльності педагогів.

4. Удосконалення організації виховного процесу:

• формування у школярів позитивного ставлення до навчання, школи;

• створення, збереження і розвиток традицій у школі;

• формування організаційної культури школи;

• розвиток дитячого самоуправління та співуправління;

• формування фізично, психічно та морально здорової особистості. 5. Удосконалення управлінської діяльності:

• нова філософія мислення;

• концептуальність;

• оновлення методів, технологій діяльності;

• утвердження лідерської позиції. Єфективне управління

Категорія ефективність пов'язана із продуктивністю. Продуктивність — це характер діяльності, що показує співвідношення між корисністю отриманих за певний період результатів та пов'язаними з цим витратами. Ефективність озна­чає характеристику, яка відображає відношення між досягнутою і можливою продуктивністю.

Умовами ефективного управління школою (за Є. М. Муравйовим та А. Є. Богоявленською) є:

1. Якщо школа як система науково обґрунтована.

2. Якщо управління як система науково обґрунтоване.

3. Якщо управління спрямоване на розвиток навчального закладу.

4. Якщо є альтернативні управлінські виконання та можливість вибору опти­мального.

5. Якщо директор школи знає реальний стан керованої системи.

6. Якщо директор відстежує зміни в стані навчально-виховного процесу, розуміє фактори, які їх забезпечують.

7. Якщо директор розуміє і пояснює характер взаємодії школи із зовнішнім середовищем.

8. Якщо керівник оптимально добирає ресурси (час, кадри, засоби, фінанси і т. д.).

9. Якщо керівник володіє-і вміє моделювати в системі методів та технологів управління.

10. Якщо директор має чіткі критерії ефективності в діяльності закладу освіти і постійно їх відстежує.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 1196

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепції шкільного управління. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.