Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепції шкільного управління.

НОВЕ УПРАВЛІНСЬКЕ МИСЛЕННЯ

1. Людська спрямованість, усвідомлення, що якість і прибутки — від людини.

2. Соціальне забарвлення менеджменту — збільшення уваги і витрат до соціальних потреб персоналу.

3. Повага та довіра до персоналу.

4. Гуманізація управлінського мислення: система цінностей, дух, переконанні організації — це сили, які рухають технологіями, фінансами, бізнесом.

5. Послаблення вертикальних зв'язків та зміцнення горизонтальних.

6. Формула ефективного управління: вести до успіху інших.

7. Узгодження цілей організації, керівництва і персоналу.

8. Децентралізація управління.

9. Філософія тотальної якості: управління за результатами, контроль за якістк кожної підсистеми.

10. Системність у мисленні та діяльності керівників.

11. Інноваційні тенденції в управлінні.

12. Удосконалення організації через оновлення управління.

13. Програмування самоосвіти.

14. Концептуальний підхід до управлінської діяльності.

5. КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ навчально-виховним закладом

Ю. А. Конаржевський: «Якщо ми хочемо створити теорію внутрішньошкільного управління, то розпочати це робити необхідно з конструювання її концепції тобто системи провідних ідей, на основі яких вона повинна розроблятись. Беі цього ми ніколи не зможемо створити цільних технологій управління; вони бу дуть обов'язково еклектичні, розрізнені, недосконалі».

Щозумовлює створення концепції шкільного управління:

1.Ми управляємо на рівні менеджменту 40-х років: зусилля спрямовані на удосконалення навчально-виховного процесу і обмаль зусиль спрямовуємо на докорінну реконструкцію системи управління ним.

2. Управління побудоване на недовірі до вчителя та учня. Відтак — гіпертрофована функція контролю.

3. Функціональне управління потребує оновлення з огляду на відірваність від життя: плани — для планування, накази — для фіксації свого виконання, відві­дування уроку — для проформи.

4. Модель внутрішньошкільного управління не стимулює до постійного підви щення рівня професіоналізму керівника через спеціальну теоретичну та технологічну підготовку.

4. Модель внутрішньошкільного управління не стимулює до постійного підви щення рівня професіоналізму керівника через спеціальну теоретичну та техноло гічну підготовку.

Основою концепції управління повинні бути:

1. Людиноцентристський погляд на управління.

2. Гуманістичні традиції, здобутки вітчизняного управління.

3. Сучасна теорія менеджменту, інноваційні підходи до роботи з персоналом. Основний метод — системний підхід.


Читайте також:

  1. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. Адаптивні організаційні структури управління.
  5. Адміністративне право і державне управління.
  6. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  7. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  8. Аналіз організаційних структур управління.
  9. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  10. Бюрократичні організаційні структури управління.
  11. Варіанти управління матеріальними потоками в рамках внутрішньовиробничих логістичних систем: штовхаюча система і тягнуча система управління.
  12. Взаємодія між елементами інформаційної системи управління.




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ | Умови ефективного управління школою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.