Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчально-інформаційний портал

Moodle (англ. Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) модульна об'єктно-орієнтована динамічне навчальне середовище - вільна система управління навчанням (LMS), що розповсюджується за ліцензією GNU GPL. Система реалізує філософію «педагогіки соціального конструктивізму» та орієнтована насамперед на організацію взаємодії між викладачем та учнями, вона підходить і для організації традиційних дистанційних курсів, а також підтримки очного навчання.

Moodle перекладена на десятки мов і використовується майже в 50 тисячах організацій із понад 200 країн світу.

Лідером та ідеологом системи є Martin Dougiamas з Австралії. Проект є відкритим і в ньому бере участь і безліч інших розробників.

Фінансування проекту здійснюється в основному за рахунок мережі офіційних партнерів, які надають послуги встановлення, технічної підтримки, хостингу, консультування, інтеграції, доопрацювання та інші. Всі офіційні партнери виплачують членські внески і відсоток з продажів на користь MOODLE PTY LTD AS TRUSTEE FOR THE MOODLE TRUST, якою керує Martin Dougiamas. Велика частина найбільш активних розробників ядра Moodle є співробітниками Moodle Pty LTD. У Росії офіційним партнером Moodle є ТОВ "Відкриті технології". В Україні офіційним партнером Moodle є ТОВ «Техноматіка».

Moodle написана на PHP з використанням SQL-бази даних (MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server і ін БД - використовується ADOdb XML). Moodle може працювати з об'єктами SCO та відповідає стандарту SCORM.

Завдяки розвиненій модульній архітектурі, можливості Moodle можуть легко розширюватися сторонніми розробниками.

URL-адреса порталу НУБіП України: http://moodle.nauu.kiev.ua. Робота порталу організована на основі використання платформи дистанційного навчання Moodle. За допомогою цієї системи студент може дистанційно, через Інтернет, ознайомитися з навчальним матеріалом, який може бути представлений у вигляді різнотипних інформаційних ресурсів (текст, відео, анімація, презентація, електронний посібник), виконати завдання та відправити його на перевірку, пройти електронне тестування. Викладач має змогу самостійно створювати електронні навчальні курси і проводити навчання на відстані, надсилати повідомлення студентам, розподіляти, збирати та перевіряти завдання, вести електронні журнали обліку оцінок та відвідування, налаштовувати різноманітні ресурси курсу і т.д.

Доступ до ресурсів навчального порталу НУБіП України – персоніфікований. Логін та пароль доступу студенти та науково-педагогічні працівники (НПП) отримують у адміністратора сервера або відповідального за впровадження інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій відповідного навчально-наукового інституту (ННІ).

 

На навчально-інформаційних порталах ННІ створено 636 електронних навчальних курсів (ЕНК) із зареєстрованими користувачами. На 1 січня 2010 року атестацію ЕНК пройшли лише 88 з поданих ЕНК, але у навчальному процесі використовується понад 600 окремих навчальних матеріалів, які розміщені на навчально-інформаційному порталі Університету.


Читайте також:

  1. Internet- торгівля , бізнес- портали, аукціон, Internet-банкінг
  2. Основні вигоди мультисервісних Web-порталів
  3. С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.
  4. С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.
  5. С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.
  6. Терміни «сервер», «сайт», «веб-сторінка», «портал», «банер».
  7. Характеристика типових умов функціонування та вимоги до захисту інформаціїWeb-порталу підприємства




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІКТ у навчальному процесі | Дистанційні технології навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.