![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІКТ у навчальному процесіАдміністративний портал Мета запровадження адміністративного порталу (Intranet) університету - вироблення у працівників університету навичок роботи з електронними матеріалами та підготовка до впровадження системи електронного документообігу. На адмінпорталі підтримуються такі інформаційні ресурси: - “Електронна дошка оголошень НУБіП УКРАЇНИ”; - дошка оперативних повідомлень; - база навчальних і навчаючих програм для використання в навчальному процесі, розроблених на кафедрах університету; - база загально університетських наказів, в якій зберігаються накази на відрядження, загальні та студентські накази; - база “Нормативні документи НУБіП УКРАЇНИ”, де розміщені внутрішні документи, які регламентують роботу підрозділів і служб університету; - база навчальних матеріалів, у яку вносяться нормативні документи з кожної дисципліни, електронні варіанти лекцій, підручників та навчальних посібників, методичних вказівок до вивчення дисципліни та виконання лабораторних робіт, матеріали навчального характеру, скопійовані з Інтернет-ресурсів з вільним доступом; - база вхідної і вихідної кореспонденції; - база стандартів освіти, у якій розміщені освітньо-кваліфікаційні характеристики та освітньо-професійні програми освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр, спеціаліст та магістр з тих спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців в університеті. Діяльність професорсько-викладацького складу університету та підрозділів, що займаються вирішенням проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, науковій та інноваційній діяльності, здійснюється службою проректора з навчально-наукових питань інформатизації і телекомунікаційних систем під керівництвом Морзе Н.В., проректора з навчально-наукових питань інформатизації та телекомунікаційних систем, за такими напрямами: - розбудова Українського навчально-наукового інституту інформаційного та телекомунікаційного забезпечення агропромислової та природоохоронної галузей економіки; - впровадження дистанційних технологій у систему навчання студентів НУБіП України та РВНЗ шляхом створення електронних навчальних курсів та науково-методичних матеріалів нового зразка, їх розташуванням на сервері з платформою дистанційного навчання Moodle; - проведення он-лайн лекцій для студентів РВНЗ та навчально-інформаційно-консультаційних пунктів НУБіП України викладачами базового закладу з використанням відео конференцсистеми; - підготовка та підвищення кваліфікації науково-педагогічних процівників НУБіП України щодо ефективного використання ІКТ у навчальному процесі; - проведення педагогічних експериментів із впровадження дистанційних технологій навчання у очну, заочну форму навчання студентів та систему підвищення кваліфікації; - створення та розбудова тренінгового центру FAO; - використання ІКТ у дорадницькій консультативній службі; - розбудова роботи телецентру; - автоматизація організаційної діяльності навчально-виховного процесу; - створення та підтримка нової версії офіційного веб-сайту НУБіП України та інноваційної системи інформування співробітників і студентів університету та РВНЗ; - обладнання лекційних аудиторій ННІ мультимедійною та відеотехнікою для впровадження дистанційних технологій у навчальний процес, в тому числі, з використанням системи відеоконференцзв'язку; - забезпечення навчальних лабораторій та структурних підрозділів комп’ютерною технікою, її обслуговування та ремонт; - забезпечення ефективної роботи локальної мережі та зв’язку з глобальною мережею Інтернет, розвиток телекомунікацій.
Читайте також:
|
||||||||
|