МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІКТ у навчальному процесіАдміністративний портал Мета запровадження адміністративного порталу (Intranet) університету - вироблення у працівників університету навичок роботи з електронними матеріалами та підготовка до впровадження системи електронного документообігу. На адмінпорталі підтримуються такі інформаційні ресурси: - “Електронна дошка оголошень НУБіП УКРАЇНИ”; - дошка оперативних повідомлень; - база навчальних і навчаючих програм для використання в навчальному процесі, розроблених на кафедрах університету; - база загально університетських наказів, в якій зберігаються накази на відрядження, загальні та студентські накази; - база “Нормативні документи НУБіП УКРАЇНИ”, де розміщені внутрішні документи, які регламентують роботу підрозділів і служб університету; - база навчальних матеріалів, у яку вносяться нормативні документи з кожної дисципліни, електронні варіанти лекцій, підручників та навчальних посібників, методичних вказівок до вивчення дисципліни та виконання лабораторних робіт, матеріали навчального характеру, скопійовані з Інтернет-ресурсів з вільним доступом; - база вхідної і вихідної кореспонденції; - база стандартів освіти, у якій розміщені освітньо-кваліфікаційні характеристики та освітньо-професійні програми освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр, спеціаліст та магістр з тих спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців в університеті. Діяльність професорсько-викладацького складу університету та підрозділів, що займаються вирішенням проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, науковій та інноваційній діяльності, здійснюється службою проректора з навчально-наукових питань інформатизації і телекомунікаційних систем під керівництвом Морзе Н.В., проректора з навчально-наукових питань інформатизації та телекомунікаційних систем, за такими напрямами: - розбудова Українського навчально-наукового інституту інформаційного та телекомунікаційного забезпечення агропромислової та природоохоронної галузей економіки; - впровадження дистанційних технологій у систему навчання студентів НУБіП України та РВНЗ шляхом створення електронних навчальних курсів та науково-методичних матеріалів нового зразка, їх розташуванням на сервері з платформою дистанційного навчання Moodle; - проведення он-лайн лекцій для студентів РВНЗ та навчально-інформаційно-консультаційних пунктів НУБіП України викладачами базового закладу з використанням відео конференцсистеми; - підготовка та підвищення кваліфікації науково-педагогічних процівників НУБіП України щодо ефективного використання ІКТ у навчальному процесі; - проведення педагогічних експериментів із впровадження дистанційних технологій навчання у очну, заочну форму навчання студентів та систему підвищення кваліфікації; - створення та розбудова тренінгового центру FAO; - використання ІКТ у дорадницькій консультативній службі; - розбудова роботи телецентру; - автоматизація організаційної діяльності навчально-виховного процесу; - створення та підтримка нової версії офіційного веб-сайту НУБіП України та інноваційної системи інформування співробітників і студентів університету та РВНЗ; - обладнання лекційних аудиторій ННІ мультимедійною та відеотехнікою для впровадження дистанційних технологій у навчальний процес, в тому числі, з використанням системи відеоконференцзв'язку; - забезпечення навчальних лабораторій та структурних підрозділів комп’ютерною технікою, її обслуговування та ремонт; - забезпечення ефективної роботи локальної мережі та зв’язку з глобальною мережею Інтернет, розвиток телекомунікацій.
Читайте також:
|
||||||||
|