Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІКТ у навчальному процесі

Адміністративний портал

Мета запровадження адміністративного порталу (Intranet) університету - вироблення у працівників університету навичок роботи з електронними матеріалами та підготовка до впровадження системи електронного документообігу. На адмінпорталі підтримуються такі інформаційні ресурси:

- “Електронна дошка оголошень НУБіП УКРАЇНИ”;

- дошка оперативних повідомлень;

- база навчальних і навчаючих програм для використання в навчальному процесі, розроблених на кафедрах університету;

- база загально університетських наказів, в якій зберігаються накази на відрядження, загальні та студентські накази;

- база “Нормативні документи НУБіП УКРАЇНИ”, де розміщені внутрішні документи, які регламентують роботу підрозділів і служб університету;

- база навчальних матеріалів, у яку вносяться нормативні документи з кожної дисципліни, електронні варіанти лекцій, підручників та навчальних посібників, методичних вказівок до вивчення дисципліни та виконання лабораторних робіт, матеріали навчального характеру, скопійовані з Інтернет-ресурсів з вільним доступом;

- база вхідної і вихідної кореспонденції;

- база стандартів освіти, у якій розміщені освітньо-кваліфікаційні характеристики та освітньо-професійні програми освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр, спеціаліст та магістр з тих спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців в університеті.

Діяльність професорсько-викладацького складу університету та підрозділів, що займаються вирішенням проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, науковій та інноваційній діяльності, здійснюється службою проректора з навчально-наукових питань інформатизації і телекомунікаційних систем під керівництвом Морзе Н.В., проректора з навчально-наукових питань інформатизації та телекомунікаційних систем, за такими напрямами:

- розбудова Українського навчально-наукового інституту інформаційного та телекомунікаційного забезпечення агропромислової та природоохоронної галузей економіки;

- впровадження дистанційних технологій у систему навчання студентів НУБіП України та РВНЗ шляхом створення електронних навчальних курсів та науково-методичних матеріалів нового зразка, їх розташуванням на сервері з платформою дистанційного навчання Moodle;

- проведення он-лайн лекцій для студентів РВНЗ та навчально-інформаційно-консультаційних пунктів НУБіП України викладачами базового закладу з використанням відео конференцсистеми;

- підготовка та підвищення кваліфікації науково-педагогічних процівників НУБіП України щодо ефективного використання ІКТ у навчальному процесі;

- проведення педагогічних експериментів із впровадження дистанційних технологій навчання у очну, заочну форму навчання студентів та систему підвищення кваліфікації;

- створення та розбудова тренінгового центру FAO;

- використання ІКТ у дорадницькій консультативній службі;

- розбудова роботи телецентру;

- автоматизація організаційної діяльності навчально-виховного процесу;

- створення та підтримка нової версії офіційного веб-сайту НУБіП України та інноваційної системи інформування співробітників і студентів університету та РВНЗ;

- обладнання лекційних аудиторій ННІ мультимедійною та відеотехнікою для впровадження дистанційних технологій у навчальний процес, в тому числі, з використанням системи відеоконференцзв'язку;

- забезпечення навчальних лабораторій та структурних підрозділів комп’ютерною технікою, її обслуговування та ремонт;

- забезпечення ефективної роботи локальної мережі та зв’язку з глобальною мережею Інтернет, розвиток телекомунікацій.

 


Читайте також:

  1. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  2. Автоматизація виробничих процесів
  3. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  4. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.
  5. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  6. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  7. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  8. Безпечність виробничих процесів
  9. В процесі аудиту
  10. Взаємодія процесів
  11. Взаємозв’язок фінансових потоків та інфляційних процесів
  12. Взаємозв’язок фінансових потоків та інфляційних процесів




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Антична філософія | Навчально-інформаційний портал

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.