Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дистанційні технології навчання

Дистанційне навчання як освітня технологія може бути легко інтегрована у будь-яку форму навчання. Дистанційні технології призначені для доставки цього матеріалу у будь-який час та у будь-яке місце, зручне для отримання студентами цього матеріалу. Тому такі технології використовуються для студентів денної, заочної, заочної з елементами дистанційної форм навчання, які навчаються на базі базового закладу, регіональних ВНЗ та навчально-інформаційних-консультаційних пунктів НУБіП України, а також для слухачів курсів підвищення кваліфікації.

У НУБіП України використовуються синхронні і асинхронні технології дистанційного навчання. Оф-лайн технології дистанційного навчання реалізуються використанням платформи дистанційного навчання Moodle (навчально-інформаційний портал), доступом до ресурсів електронної бібліотеки (наукова бібліотека, інституційний репозиторій, світові інформаційні ресурси), технологіями Веб 2.0. Он-лайн технології реалізується також кількома шляхами. Університет має у своєму розпорядженні апаратне (Policom, Sony) та програмне (VideoPort) рішення для забезпечення багато точкового відеоконференцзв’язку, яка дозволяє здійснювати он-лайн трансляцію з базового закладу до регіонального зображення та голос лектора, а також різноманітні електронні методичні матеріали (презентації, навчальне відео, фотографії, зображення з інтерактивної дошки або планшету тощо).

Наукові інформаційні ресурси

З метою забезпечення доступу науковців університету до світових баз даних наукових публікацій, збільшення показника цитування на наукові публікації викладачів та співробітників НУБіП України з мережі університету відкрито доступ до авторитетних джерел наукової інформації зі сфери агронаук.

Серед таких джерел:

Портал доступу до наукових публікацій AGORA - http://www.aginternetwork.net/ та інші ресурси FAO в мережі Інтернет: портал FAO (http://www.fao.org), статистичні ресурси, публікації депозитарного фонду, тематичні мережі FAO, Agroweb, AGRIS/CARIS (за паролем доступу звернутися до наукової бібліотеки).

Примітка: FAO продовольча і сільськогосподарська організація ООН (ФАО) (англ. Food and Agriculture Organization, FAO) - міжнародна організація під патронатом ООН.

Світові інформаційні ресурси та бази даних, об'єднаних у мережі "УРАН" - http://uran.net.ua/~ukr/frames-biblio.htm. «Уран» охоплює різні галузі природничих наук: фізику, електронну інженерію, зв'язок, комп'ютерні науки, інформаційні і виробничі технології, матеріалознавство, океанографію, обчислювальну математику, атомну енергетику, науки про довкілля, геофізику, нанотехнології, біомедичні технології та біофізику.

Примітка: УРАН (Ukrainian research & academic network)-українська науково-освітня телекомунікаційна мережа

AGORA - портал доступу до повнотекстових наукових публікацій

 

Тестовий доступ до платформи OvidSP - http://ovidsp.ovid.com/autologin.html, яка забезпечує повний пошук усіх доступних ресурсів у базах даних: Cab Abstracts, Biotechnology Abstracts, BIOSIS/Bio. Abs., Medline, Embase, Zoological Record, FSTA, Agricola, Agris, Tropag&Rural.


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. OLAP-Технології
  3. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  4. PR-технології у виборчій кампанії.
  5. PR-технології.
  6. V Засоби навчання
  7. Web-технології
  8. Адаптації та навчання
  9. Активний метод навчання
  10. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  11. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  12. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії




Переглядів: 940

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчально-інформаційний портал | Науково-освітнє консультативне середовище

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.