МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Дистанційні технології навчанняДистанційне навчання як освітня технологія може бути легко інтегрована у будь-яку форму навчання. Дистанційні технології призначені для доставки цього матеріалу у будь-який час та у будь-яке місце, зручне для отримання студентами цього матеріалу. Тому такі технології використовуються для студентів денної, заочної, заочної з елементами дистанційної форм навчання, які навчаються на базі базового закладу, регіональних ВНЗ та навчально-інформаційних-консультаційних пунктів НУБіП України, а також для слухачів курсів підвищення кваліфікації. У НУБіП України використовуються синхронні і асинхронні технології дистанційного навчання. Оф-лайн технології дистанційного навчання реалізуються використанням платформи дистанційного навчання Moodle (навчально-інформаційний портал), доступом до ресурсів електронної бібліотеки (наукова бібліотека, інституційний репозиторій, світові інформаційні ресурси), технологіями Веб 2.0. Он-лайн технології реалізується також кількома шляхами. Університет має у своєму розпорядженні апаратне (Policom, Sony) та програмне (VideoPort) рішення для забезпечення багато точкового відеоконференцзв’язку, яка дозволяє здійснювати он-лайн трансляцію з базового закладу до регіонального зображення та голос лектора, а також різноманітні електронні методичні матеріали (презентації, навчальне відео, фотографії, зображення з інтерактивної дошки або планшету тощо). Наукові інформаційні ресурси З метою забезпечення доступу науковців університету до світових баз даних наукових публікацій, збільшення показника цитування на наукові публікації викладачів та співробітників НУБіП України з мережі університету відкрито доступ до авторитетних джерел наукової інформації зі сфери агронаук. Серед таких джерел: Портал доступу до наукових публікацій AGORA - http://www.aginternetwork.net/ та інші ресурси FAO в мережі Інтернет: портал FAO (http://www.fao.org), статистичні ресурси, публікації депозитарного фонду, тематичні мережі FAO, Agroweb, AGRIS/CARIS (за паролем доступу звернутися до наукової бібліотеки). Примітка: FAO продовольча і сільськогосподарська організація ООН (ФАО) (англ. Food and Agriculture Organization, FAO) - міжнародна організація під патронатом ООН. Світові інформаційні ресурси та бази даних, об'єднаних у мережі "УРАН" - http://uran.net.ua/~ukr/frames-biblio.htm. «Уран» охоплює різні галузі природничих наук: фізику, електронну інженерію, зв'язок, комп'ютерні науки, інформаційні і виробничі технології, матеріалознавство, океанографію, обчислювальну математику, атомну енергетику, науки про довкілля, геофізику, нанотехнології, біомедичні технології та біофізику. Примітка: УРАН (Ukrainian research & academic network)-українська науково-освітня телекомунікаційна мережа AGORA - портал доступу до повнотекстових наукових публікацій
Тестовий доступ до платформи OvidSP - http://ovidsp.ovid.com/autologin.html, яка забезпечує повний пошук усіх доступних ресурсів у базах даних: Cab Abstracts, Biotechnology Abstracts, BIOSIS/Bio. Abs., Medline, Embase, Zoological Record, FSTA, Agricola, Agris, Tropag&Rural. Читайте також:
|
||||||||
|