МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості розвитку ДБСТ на різних етапах існування1. Формальна сім'я- це первинна сім'я і колектив на стадії первинного синтезу. Це в основному формальне об'єднання дітей і батьків-вихователів, між якими ще немає родинних і дружніх стосунків. Батьки виробляють модель сімейного виховання і стосунків із середовищем, переглядають модель подружніх стосунків. Діти адаптуються до родинних умов життя, нових обов'язків стосунків, виробляють модель поведінки у ДБСТ, в новій школі. Згідно з Л.Кузьменко , становлення адаптивної потреби відбувається через послідовне подолання таких стадій, як: 1) виникнення неузгодженості між особистістю та соціальним середовищем, переживання індивідуумом цієї неузгодженості у формі психічної напруги, стресу та ін.; 2) усвідомлення особистістю цієї неузгодженості, її причин, змісту, форми вияву; 3) оцінка індивідом цієї неузгодженості, вироблення мотивів та установок на адаптацію; 4) проектування індивідуальної стратегії і тактики адаптації Адаптація дитини відбувається успішно, якщо дитина належить до соціального оточення, має вольовий самоконтроль, виражену потребу у спілкуванні, прагнення до досягнень і домінування, готовність до діяльності, співпраці, взаємодії і характеризується екстравертністю, відсутністю агресивності, оптимістичністю. Стосовно батьків-вихователів слід відзначити, що вироблена ними раніше модель сімейного виховання конкретизується та удосконалюється щодо індивідуальності кожної дитини, а модель подружнього життя повинна зберегтися, оскільки в цей час основну увагу батьки приділяють дітям, виснажуються, не думають про себе. Але ж добрі стосунки між батьками - умова успішного виховання сиріт в ДБСТ, формування у них позитивної моделі сімейного життя. Ознаками щасливої подружньої пари є: нормальне безконфліктне спілкування, довіра та емпатія, взаєморозуміння, нормальне інтимне життя. 2. Стадія диференціації.На цьому етапі розвитку ДБСТ вимоги батьків-вихователів підтримують окремі діти. Здійснюється вироблення моделі поведінки в ДБСТ в інтересах усіх, вихованці починають висувати вимоги до самих себе та інших мешканців ДБСТ. Тут ми зустрічаємося з проявами дезадаптації (активним протестом, тривожністю і невпевненістю) дітей, які ще не прийняли модель поведінки і вимоги вихователів, не хочуть брати участь у виконанні сімейних обов'язків, вимагають до себе особливої уваги, любові, турботи. Це може викликати конфлікти. Починає стверджуватися демократичний стиль спілкування, який характеризується діалогами «батьки-діти», «діти-діти», вислуховуванням кожного члена сім'ї, врахуванням його думки, бажань, застосуванням інформування, переконання, прикладу, які розраховані на свідоме сприйняття дитини. Існуючі конфлікти між дітьми, батьками і дітьми долаються через конкретизацію спільно виробленої моделі поведінки в ДБСТ. Важливим є виявлення нахилів і здібностей дітей для їх всебічного і гармонійного розвитку, створення умов для самореалізації в сім'ї і колективі, яким є ДБСТ. Саме ця самореалізація і стане потім основою для досягнення успіху, кожен буде робити те, що до душі. 3. Стадія єдності сім'ї (вторинного синтезу). Характеризується тим, що вимоги ставлять на основі виробленої моделі поведінки і Основна проблема дітей: самореалізація. Основне завдання батьків: підтримання обраної моделі сімейного життя, розвиток кожного вихованця у відповідності з його потребами, нахилами, збереження подружніх почуттів, турбота про життя і здоров'я всіх членів родини (ДБСТ), розв'язання поточних проблем життєдіяльності колективу. 4. Етап виходу дітей із сім'ї' (вторинна сім'я). Проблеми полягають у підготовці і дітей, і батьків-вихователів до виходу дітей із сім'ї.
Читайте також:
|
||||||||
|