МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 3. Дитячий будинок сімейного типу – нова форма сімейного влаштування дітейВисновки. В заключенні. Поточні уявлення. Доросле життя. Адолесцентний період. Немовляцтво і дитинство. Особиста історія. Демографічні дані. Діагностичне інтерв’ю. Основні варіанти збору анамнезу.
Приклад діагностичного інтерв’ю : Ім’я, вік, стать, етнічна і расова приналежність, релігійна орієнтація, подружній стан, батьки, освіта, робота, попередній досвід звернення за психологічною консультацією, хто спрямував до психолога на цей раз, інші джерела інформації (не від клієнта). Актуальні проблеми і їх стан. Основні труднощі і розуміння клієнтом їх причин, історія цих проблем, лікування яке застосовувалося, чому саме зараз прийшов до психолога. Де народився, виріс, кількість дітей в сім’ї і місце клієнта серед них, основні переїзди. Батьки і сіблінги: отримати об’єктивні дані (чи живі, причини і час смерті якщо померли,вік, здоров’я, професія) і суб’єктивні дані (особистість, природа відносин з клієнтом). Психологічні проблеми в сім’ї (діагностовано психопатологія і інші умови, наприклад, алкоголізм). Чи хотіли батьки клієнта народження дитини, умови в сім’ї після народження, щось незвичне в критичні періоди розвитку, деякі ранні проблеми (їжа, туалет, мова, рухова активність, нічні жахи, засипання, гриз чи ні нігті...), ранні спогади, сімейні історії чи жарти в адресу клієнта. Латентний період. Проблеми сепарації, соціальні проблеми, проблеми в навчанні, в поведінці, жорстокість до тварин, хвороби, переїзди чи сімейні стреси в цей час, сексуальний чи фізичний абаз. Вік статевого дозрівання, фізичні проблеми пов’язані з дозріванням, сімейна підготовка до сексуальності, перший сексуальний досвід, шкільний досвід, успішність і соціалізація, само деструктивні патерни (порушення харчування, використання ліків, суїцид альні імпульси, антисоціальні пат терни);хвороби, втрати, переїзди чи сімейні стреси в цей час. Історія роботи, відносин, адекватність актуальних інтимних стосунків, відносини з дітьми, хобі, таланти, гордість чи задоволення. Загальне відчуття від клієнта, стан афектів, настрій, мова, присутність тестування реальності, рівень інтелекту, адекватність пам’яті, оцінка надійності інформації. Дослідження можливості подальшого розвитку проблемних областей (н-д: при депресії можливість суїциду). Сновидіння: чи є якісь, що повторюються. Спитатися клієнта, чи немає іншої важливої інформації про котру його не спитали, або, ще щось про що б він хотів сказати. Основні теми, області фіксацій і конфліктів, основні захисти, несвідомі фантазії, бажання і страхи; центральні ідентифікації і контрідентифікації; неоплакані втрати; цілісність власного „Я” і самооцінка.
Також важливо з’ясувати: Що клієнт очікує від терапії, як клієнт раніше давав собі раду з симптомами якщо такі були, чи немає серйознішої проблеми за симптомом, найважливіші об’єкти з минулого, чи немає дифузії ідентичності. Читайте також:
|
||||||||
|