МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 3. Дитячий будинок сімейного типу – нова форма сімейного влаштування дітейВисновки. В заключенні. Поточні уявлення. Доросле життя. Адолесцентний період. Немовляцтво і дитинство. Особиста історія. Демографічні дані. Діагностичне інтерв’ю. Основні варіанти збору анамнезу.
Приклад діагностичного інтерв’ю : Ім’я, вік, стать, етнічна і расова приналежність, релігійна орієнтація, подружній стан, батьки, освіта, робота, попередній досвід звернення за психологічною консультацією, хто спрямував до психолога на цей раз, інші джерела інформації (не від клієнта). Актуальні проблеми і їх стан. Основні труднощі і розуміння клієнтом їх причин, історія цих проблем, лікування яке застосовувалося, чому саме зараз прийшов до психолога. Де народився, виріс, кількість дітей в сім’ї і місце клієнта серед них, основні переїзди. Батьки і сіблінги: отримати об’єктивні дані (чи живі, причини і час смерті якщо померли,вік, здоров’я, професія) і суб’єктивні дані (особистість, природа відносин з клієнтом). Психологічні проблеми в сім’ї (діагностовано психопатологія і інші умови, наприклад, алкоголізм). Чи хотіли батьки клієнта народження дитини, умови в сім’ї після народження, щось незвичне в критичні періоди розвитку, деякі ранні проблеми (їжа, туалет, мова, рухова активність, нічні жахи, засипання, гриз чи ні нігті...), ранні спогади, сімейні історії чи жарти в адресу клієнта. Латентний період. Проблеми сепарації, соціальні проблеми, проблеми в навчанні, в поведінці, жорстокість до тварин, хвороби, переїзди чи сімейні стреси в цей час, сексуальний чи фізичний абаз. Вік статевого дозрівання, фізичні проблеми пов’язані з дозріванням, сімейна підготовка до сексуальності, перший сексуальний досвід, шкільний досвід, успішність і соціалізація, само деструктивні патерни (порушення харчування, використання ліків, суїцид альні імпульси, антисоціальні пат терни);хвороби, втрати, переїзди чи сімейні стреси в цей час. Історія роботи, відносин, адекватність актуальних інтимних стосунків, відносини з дітьми, хобі, таланти, гордість чи задоволення. Загальне відчуття від клієнта, стан афектів, настрій, мова, присутність тестування реальності, рівень інтелекту, адекватність пам’яті, оцінка надійності інформації. Дослідження можливості подальшого розвитку проблемних областей (н-д: при депресії можливість суїциду). Сновидіння: чи є якісь, що повторюються. Спитатися клієнта, чи немає іншої важливої інформації про котру його не спитали, або, ще щось про що б він хотів сказати. Основні теми, області фіксацій і конфліктів, основні захисти, несвідомі фантазії, бажання і страхи; центральні ідентифікації і контрідентифікації; неоплакані втрати; цілісність власного „Я” і самооцінка.
Також важливо з’ясувати: Що клієнт очікує від терапії, як клієнт раніше давав собі раду з симптомами якщо такі були, чи немає серйознішої проблеми за симптомом, найважливіші об’єкти з минулого, чи немає дифузії ідентичності. Читайте також:
|
||||||||
|