Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 3. Дитячий будинок сімейного типу – нова форма сімейного влаштування дітей

Висновки.

В заключенні.

Поточні уявлення.

Доросле життя.

Адолесцентний період.

Немовляцтво і дитинство.

Особиста історія.

Демографічні дані.

Діагностичне інтерв’ю. Основні варіанти збору анамнезу.

 

Приклад діагностичного інтерв’ю :

Ім’я, вік, стать, етнічна і расова приналежність, релігійна орієнтація, подружній стан, батьки, освіта, робота, попередній досвід звернення за психологічною консультацією, хто спрямував до психолога на цей раз, інші джерела інформації (не від клієнта).

Актуальні проблеми і їх стан.

Основні труднощі і розуміння клієнтом їх причин, історія цих проблем, лікування яке застосовувалося, чому саме зараз прийшов до психолога.

Де народився, виріс, кількість дітей в сім’ї і місце клієнта серед них, основні переїзди. Батьки і сіблінги: отримати об’єктивні дані (чи живі, причини і час смерті якщо померли,вік, здоров’я, професія) і суб’єктивні дані (особистість, природа відносин з клієнтом). Психологічні проблеми в сім’ї (діагностовано психопатологія і інші умови, наприклад, алкоголізм).

Чи хотіли батьки клієнта народження дитини, умови в сім’ї після народження, щось незвичне в критичні періоди розвитку, деякі ранні проблеми (їжа, туалет, мова, рухова активність, нічні жахи, засипання, гриз чи ні нігті...), ранні спогади, сімейні історії чи жарти в адресу клієнта.

Латентний період.

Проблеми сепарації, соціальні проблеми, проблеми в навчанні, в поведінці, жорстокість до тварин, хвороби, переїзди чи сімейні стреси в цей час, сексуальний чи фізичний абаз.

Вік статевого дозрівання, фізичні проблеми пов’язані з дозріванням, сімейна підготовка до сексуальності, перший сексуальний досвід, шкільний досвід, успішність і соціалізація, само деструктивні патерни (порушення харчування, використання ліків, суїцид альні імпульси, антисоціальні пат терни);хвороби, втрати, переїзди чи сімейні стреси в цей час.

Історія роботи, відносин, адекватність актуальних інтимних стосунків, відносини з дітьми, хобі, таланти, гордість чи задоволення.

Загальне відчуття від клієнта, стан афектів, настрій, мова, присутність тестування реальності, рівень інтелекту, адекватність пам’яті, оцінка надійності інформації. Дослідження можливості подальшого розвитку проблемних областей (н-д: при депресії можливість суїциду).

Сновидіння: чи є якісь, що повторюються.

Спитатися клієнта, чи немає іншої важливої інформації про котру його не спитали, або, ще щось про що б він хотів сказати.

Основні теми, області фіксацій і конфліктів, основні захисти, несвідомі фантазії, бажання і страхи; центральні ідентифікації і контрідентифікації; неоплакані втрати; цілісність власного „Я” і самооцінка.

 

Також важливо з’ясувати: Що клієнт очікує від терапії, як клієнт раніше давав собі раду з симптомами якщо такі були, чи немає серйознішої проблеми за симптомом, найважливіші об’єкти з минулого, чи немає дифузії ідентичності.


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III.4 Форматування тексту.
  3. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  6. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  7. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  8. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  9. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  10. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  11. Абсолютизація формально-технічних пошуків у мистецтві ХХ ст.
  12. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.




Переглядів: 868

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доцільність діагностичної процедури. | Особливості розвитку ДБСТ на різних етапах існування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.