МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Елементи мікросередовища та їх вплив на діяльність підприємстваСхема взаємодії з зовнішнім середовищем ВХІД – ВИРОБНИЦТВО – ВИХІД На вході інформація, трудові ресурси, сировина та матеріали, тобто вхідні компоненти. На виході вихідний елемент який йде на ринок.
Мікросередовище фірми- це система і чинники, які безпосередньо впливають на фірму або схильні до її прямої дії. Вона включає наступні основні елементи: 1. Споживачі (покупці)- це фірми і фізичні особи або їх групи, готові придбавати товари і послуги цієї фірми. Вони є найважливішою складовою мікросередовища фірми, оскільки їх наявність і здатність знаходити їх визначає само існування фірми і є умовою її виживання і розвитку. Споживачі, вирішуючи які товари і послуги для них бажані і за якою ціною, чинять величезний вплив на внутрішнє середовище фірми і результати її діяльності. 2. Постачальники- це фірми і фізичні особи, що забезпечують цю фірму усіма видами ресурсів, необхідними для здійснення її виробничо-комерційної діяльності. При цьому в першу чергу йдеться про постачальників матеріальних ресурсів, використовуваних безпосередньо для виробництва товарів і послуг. Проте важливу роль грають також постачальники устаткування, енергії, фінансових і трудових ресурсів, які, з одного боку, впливають на фірму, а з іншою, - самі схильні до її дії залежно від того, чи являється вона при придбанні цих ресурсів моно -, олиго - або полипсонистом. 3. Конкуренти- це такі фірми, які змагаються з цією фірмою за отримання переваги у покупців при продажі своєї продукції на ринку однотипних товарів. У багатьох випадках саме конкуренти визначають, яку продукцію і за якою ціною може продати ця фірма. Дії конкурентів безпосередньо впливають на ринкову поведінку і виживаність фірми, шляхи і способи зміни нею свого потенціалу. 4. Посередники- це фірми або фізичні особи, що допомагають цій фірмі в просуванні, поширенні і збуті її товарів. Вони забезпечують, по-перше, фізичне переміщення товарів від місць їх виробництва до пунктів продажу або споживання, їх накопичення і передпродажну підготовку; по-друге, кредитну підтримку угод і страхування ризиків псування або пропажі товарів; по-третє, власне продаж; по-четверте, допомога в пошуку покупців, рекламі, стимулюванні збуту і післяпродажному сервісі. 5. Контактні аудиторії- це системи і соціальні групи, які виявляють реальну або потенційну цікавість до діяльності фірми і можуть зробити істотний вплив на її результати. Сюди відносяться: - аудиторські і консалтингові фірми; - незалежні засоби масової інформації : преса, радіо, телебачення; - державні органи: податкові, статистики, ліцензування, санітарного, екологічного і інших видів нагляду; - місцева влада; - громадськість: профспілки, союзи споживачів, екологічні і інші суспільства. Усі чинники мікросередовища безпосередньо впливають на діяльність фірми, проте самі більшою мірою або повністю непідконтрольні фірмі із-за активної дії на них інших громадських чинників і непередбачуваних дій конкурентів. В той же час шляхом дослідження і виявлення їх характеристик і тенденцій зміни фірма може підлаштовуватися під них і значною мірою впливати на них за допомогою інструментів комплексу маркетингу.
Читайте також:
|
||||||||
|