МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Товарне виробництво. Товар і гроші.Катастрофи в повітряному сполученні.Основне значення в цих випадках мають матеріально-правові норми, що втримуються в міжнародних угодах. Відповідно до Варшавської конвенції 1929 р.для уніфікації деяких правил, що стосуються міжнародних повітряних перевезень, і Гаазьким протоколом 1995 р. застосовуються норми внутрішнього законодавства. З катастрофами в повітряному сполученні зв'язані три особливості. По-перше, у випадку катастрофи в повітряному просторі над відкритим морем відпадає можливість застосування права країни місця заподіяння шкоди. У цих випадках мова може йти про право країни, на території якої мало місце дія, що спричинила заподіяння шкоди, країни місця будівлі або місця реєстрації повітряного судна. По-друге, при повітряних катастрофах звичайно виникає необхідність у пред'явленні колективних позовів і часто до декількох відповідачів, що пояснюється тим, що жертвами повітряних катастроф звичайно буває багато людей і членів їхніх родин з різних держав. Позови можуть пред'являтися ними. По-третє, при колективних позовах виникають не тільки проблеми застосування права декількох держав, але й проблема визначення підсудності, оскільки відповідачі можуть перебувати в різних державах. Морські катастрофи.При морських перевезеннях у випадках заподіяння шкоди пасажирам і вантажам застосовуються положення міжнародних конвенцій і внутрішнього законодавства. Особливу складність представляє визначення відповідальності при забрудненні моря нафтою у випадку аварій танкерів. Для нашої країни з 1975 р. діє Міжнародна конвенція про цивільну відповідальність за збиток від забруднення нафтою 1969 р., після приєднання в 2000 р. до Протоколу 1992 р. про зміну цієї Конвенції. Для цієї Конвенції (у новій редакції), так само як й інших спеціальних міжнародних угод, характерна перевага уніфікованих матеріальних норм, об'єктивна (абсолютна) відповідальність заподіювача шкоди, система заходів забезпечення відшкодування шкоди, що включає поряд зі звичайними положеннями деліктного права, принципи обов'язкового страхування відповідальності. Відповідно до цієї Конвенції забезпечується одержання фізичними і юридичними особами відшкодування збитків, що виникли через витік або злив нафти із судів. Межі відповідальності власника судна за забруднення досить високі. Відповідальність носить більш строгий характер, ніж заснована на принципах провини. Вона наступає в кожному разі, поки власник не доведе, що збитки з'явилися наслідком військових і тому подібних дій або стихійних явищ виняткового, неминучого й невідворотного характеру; поводження третіх осіб, що мали намір заподіяти збитки; недбалості або інших неправомірних дій держави (влади), а також провини потерпілого. Відносини із зіткнення суден у внутрішніх морських водах й у територіальному морі регулюються законом держави, на території якого відбулося зіткнення, а якщо зіткнення суден відбулося у відкритому морі й суперечка розглядається в Україні, підлягають застосуванню правила, установлені в КТМ України, тобто діє однобічна колізійна норма. До відносин, що виникають із зіткнення суден, що плавають під прапором однієї держави, застосовується закон даної держави незалежно від місця зіткнення суден. Атомна енергетика.Багатосторонні угоди (Паризька конвенція про відповідальність перед третіми особами в області атомної енергетики 1960 р., Брюссельська угода про відповідальність операторів атомних судів 1962 р., Віденська угода про цивільно-правову відповідальність за ядерний збиток 1963 р., Конвенція 1971 р. про цивільну відповідальність в сфері морських перевезень ядерних матеріалів) виходять із принципу компетентності судів країни, у якій відбулася відповідна дія. При цьому повинне застосовуватися право країни суду. У Віденській угоді 1963 р. більш чітко визначено, що підлягає застосуванню право країни суду, "включаючи правила цього права, що ставляться до колізійного права (іншими словами, передбачається й застосування колізійних норм права країни суду. Основу правового режиму, установленого цими Конвенціями, становлять як загальні початки деліктної відповідальності, так і початку, специфічні для відшкодування ядерного збитку. До особливостей цивільно-правової відповідальності за ядерний збиток відносять зосередження відповідальності на операторі ядерної установки (ядерного судна), відповідальність при відсутності провини заподіювача шкоди, обмеження відповідальності по розмірі й у часі. Складовою частиною режиму відповідальності за ядерний збиток є система фінансового забезпечення, що містить у собі інститут страхування й інститут державного відшкодування й визначає межі й умови відповідальності страховика й держави. Читайте також:
|
||||||||
|