МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРИКЛАДИ ОФОРМЛЕННЯ БІБЛІОГРАФІЧНОГО ОПИСУНа магістерську роботу Рецензія На магістерську роботу На магістерську роботу Відгук Магістерської роботи Наукова новизна й теоретичне значення одержаних результатів дослідження ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Практичне значення даного дослідження ________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Особистий внесок магістранта__________________________________________________ ______________________________________________________________________________ Апробація результатів роботи___________________________________________________ ______________________________________________________________________________ Ключові слова________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ Обсяг магістерської роботи (кількість сторінок), кількість ілюстрацій, схем, таблиць, кількість використаних джерел___________________________________________________ Дата _____________________ (Підпис магістранта) Додаток 7
Орієнтовна схема відгуку наукового керівника за спеціальністю 8.000005 “Педагогіка вищої школи”
за темою _____________________________________________
У відгуку наукового керівника мають бути висвітлені такі питання:
1. Актуальність обраної теми, її наукове та практичне значення. 2. Характеристика роботи за розділами. 3. Обґрунтованість пропозицій, рекомендацій та висновків. 4. Загальна оцінка виконавця роботи (спроможність самостійно ставити і вирішувати наукові та практичні завдання, уміння працювати з літературними джерелами, теоретична та методична підготовка; освітній і культурний рівень). 5. Оцінка магістерської роботи, висновок про завершеність досліджень і можливість рішення щодо присвоєння кваліфікації магістра за спеціальністю “Педагогіка вищої школи” (8.000005).
Науковий керівник магістерської роботи __________________________________________________________________ (вчене звання і ступінь, місце роботи, підпис)
“___” _______________ р.
Підпис наукового керівника засвідчую: _________________________________________________________________ (декан інституту, підпис)
Місце печатки Додаток 8 Орієнтовна схема рецензії за спеціальністю 8.000005“Педагогіка вищої школи”
за темою _______________________________________________
У рецензії мають бути відображені такі питання:
1. Актуальність обраної теми і доцільність її розробки. 2. Коротка характеристика магістерської роботи за розділами. 3. Позитивні сторони роботи. 4. Достовірність даних, на яких ґрунтується робота. 5. Використання сучасних форм і методів досліджень і опрацювання статистичних матеріалів. 6. Практична значущість пропозицій, рекомендацій, зроблених в роботі. 7. Недоліки, які, на погляд рецензента, має робота, а також ступінь їхнього впливу на роботу в цілому. 8. Загальна оцінка підготовленості слухача до самостійної роботи як магістра зі спеціальності “Управління навчальним закладом”. 9. Оцінка магістерської роботи за чотирибальною системою (“відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”), висновок щодо присвоєння кваліфікації “магістр” за спеціальністю “Педагогіка вищої школи” (8.000005).
Рецензент
(місце роботи та посада, підпис, прізвище, ім’я та по-батькові, дата)
Підпис рецензента засвідчую: __________________________________________________________________ (декан факультету, підпис)
“___” _______________ р.
Місце печатки Додаток 9
згідно з вимогами державних стандартів наведено в: Читайте також:
|
||||||||
|