МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Технологія процедури прийняття рішень в державному управлінні.Результатом управлінської діяльності є управлінське рішення. До основних типів державно-управлінських рішень необхідно (згідно Конституції України) віднести: - визначення стратегії розвитку держави; - розробку стратегії національної безпеки; - удосконалення адміністративно-територіального устрою; - розподіл повноважень між главою держави , парламентом та урядом; - внесення змін до Конституції; - призначення референдумів з питань, передбачених Конституцією; - вироблення порядку діяльності органів державної влади; - утворення і ліквідація органів державної влади; - визначення прав і свобод людини і громадянина, забезпечення цих прав і свобод; - встановлення порядку використання і захисту державних символів; - інші рішення, що передбачені Конституцією. Формою вираження означених типів державно-управлінських рішень можуть бути: - Правові норми (Конституція, закони, міжнародні угоди, укази Глави Держави, постанови парламенту і уряду, накази керівництва центральних органів виконавчої влади , державні та галузеві стандарти тощо). - Організаційно-розпорядчі рішення ( розпорядження, вказівки та інші організаційно-координаційні рішення вищих та центральних органів виконавчої влади); - Програмно-цільові державно-управлінські рішення (міждержавні, регіональні, галузеві і міжгалузеві концепції, програми, проекти тощо). Державно-управлінські рішення можна класифікувати: - за характером цілей; (стратегічні, тактичні, оперативні) - функціональним змістом, характером завдань, що вирішуються; (планові, організаційні, технологічні, прогнозуючі) - рівнями ієрархії систем управління; (великих, середніх та локальних систем). - характером організації розробки; (одноособові, колегіальні, колективні) - причинами виникнення; (ситуаційні, програмні, ініціативні, епізодичні, періодичні) - вихідними методами розробки; (графічні, математичні, евристичні – експертні оцінки, розробка сценаріїв, ситуаційних моделей) - організаційним оформленням (жорсткі, орієнтовані, гнучкі-вибіркові). У державному управлінні застосовують такі методи підготовки управлінських рішень: - системний та функціональний аналіз; - методи прогнозування; - методи теорії ігор і статистичної теорії прийняття рішень; - ймовірнісно-статистичні методи; - економіко-статистичне моделювання; - теорії масового обслуговування та ін. Організаційна процедура прийняття рішень передбачає визначення: - організаційного рівня та суб’єкта (особи чи групи осіб), що приймає рішення; - осіб, які забезпечують наукове обґрунтування проекту рішення; - структури погодження рішення (хто з ким погоджує рішення); - періодичності та форми контролю за ходом виконання рішення; - персоніфікації осіб, що здійснюють контроль; - осіб та їх прав щодо внесення змін у змість управлінських рішень; - форми звітності при виконанні рішень; - осіб та органу управління, які дають висновок про виконання рішень та ступінь досягнення поставленої цілі. Читайте також:
|
||||||||
|