Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управлінська діяльність: соціальна суть, методи та стадії прийняття рішень.

Відповідальність та контроль в державному управлінні.

Політична, економічна та соціальна мотивація в реалізації державного управління.

Управлінська діяльність: суть, методи, стадії та прийняття рішень.

Старша школа

Основна школа

Початкова школа

ТВОРЧА ПРАЦЯ

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Поняття про творчий пошук у сфері виробництва. Види творчості.

Досконалість виробу.

Зразок виробу.

Аналіз конструкції виробу.

Моделювання. Модель.

Дослідництво як один із видів творчої діяльності.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Усвідомлення значення творчої діяльності в житгі людини.

Уявлення про особливості творчої праці.

Уміння складати моделі конструкторів за зразком.

Позитивне ставлення до творчої трудової діяльності.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення). Конструювання та моделювання як складові процесу творчості у галузі виробництва та побуту. Дослідництво.

Технічні умови. Аналог і його місце у творчому процесі. Технічна форма. Масштабна виразність виробу. Функціональний аналіз.

Технологія творчості від задуму до реалізації і випробування дослідного зразка. Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Уміння здійснювати творчий аналіз об'єктів праці.

Уміння порівнювати варіанти конструкцій і технологій.

Уміння здійснювати конструювання за графічним зображенням чи словесним описом.

Потяг до творчої діяльності.

Здатність співвідносити свої творчі можливості з поставленими завданнями.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Раціоналізаторство і винахідництво як вияви творчості.

Документи на винахід і раціоналізаторську пропозицію.

Економічна ефективність винаходу чи раціоналізаторської пропозиції.

Проектне завдання. Прототип і його місце у творчому процесі.

Художньо-технічна форма.

Художньо-конструкторський аналіз.

Цілісність композиції.

Творчий аналіз та оптимізація технологічних процесів.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Готовність до винахідництва та раціоналізаторства у трудовій діяльності.

Уміння виявляти відповідність конструкції до технічних умов.

Уміння виявляти відповідність конструкції до технічних умов.

Уміння здійснювати конструювання за технічними умовами.

Внутрішня потреба творчої трудової діяльності.

Творча самостійність у трудовій діяльності.

 

Процеси розбудови держави супроводжуються прийняттям численних

управлінських рішень державного рівня, на які впливають різноманітні чинники політичного, економічного, соціального та гуманітарного характеру. Успіхи на цьому шляху безпосередньо залежать від ефективності таких рішень, що в свою чергу, потребує вдосконалення наявних і розроблення нових методів і технологій їх прийняття.

Вироблення та прийняття рішень одна із найбільш важливих складових і складних процесів управлінської діяльності, в якому від кожного керівника в системі державного управління вимагається компетентність, висока оперативність, знання та навики використання методів і технологій управління.

Управлінська діяльність – прийняття рішень та дій людей по досягненню цілей, які відображають історичний досвід, рівень наукового пізнання та здібностей щодо вирішення конкретних завдань. Управлінська діяльність включає наявність людей, знань, умінь, навичок, інформації, технічних засобів та психологічної підготовки.

Управлінське рішення – соціальній акт, в якому у логічній формі (текстуальна модель) виражені впливи управлінських ланок (державних органів, посадових осіб) на суспільну систему (керовані об’єкти), необхідні для досягнення поставленої мети, забезпечення інтересів і задоволення. відповідних потреб в управлінні. Це завершальний етап управлінського процесу.

Державно-управлінське рішення - це :

• усвідомлено зроблений суб'єктом державного управління вибір цілеспрямованого впливу на соціальну дійсність, виражений в офіційній формі;

• владна воля держави, що набуває офіційно вираженої форми завдяки закріпленню її в державних актах, які видаються державним органом чи посадовою особою у відповідності з його компетенцією і в межах наданих повноважень.

Особливості державно-управлінських рішень:

• правова форма;

масштабність впливу рішення;

обов’язковість до виконання;

• розробка на достовірній фактологічній основі;

• відповідність компетенції органу;

• несуперечливість приписів, що складають зміст рішення;

• ресурсне забезпечення завдань;

• адресність;

• можливість оцінки виконання визначених завдань тощо.

Етап прийняття і реалізації управлінського рішення охоплює:

• прийняття рішення (вибір одного, найбільш ефективного варіанта дій);

• доведення управлінських рішень до виконавців;

• складання плану реалізації управлінських рішень;

• організацію виконання управлінських рішень;

• контроль за виконанням управлінського рішення.

В органах державної влади й управління, у державній службі управлінські рішення приймаються в установленому посадовими інструкціями порядку, базуються на аналізі та оцінці можливих альтернатив, мають директивний (обов'язковий) характер; подібно до обміну інформацією рішення виступає як складова частина кожної з функцій управління; тому процес прийняття і здійснення рішень розглядається як "наскрізний", що пронизує та об'єднує всі функції, як один із важливих зв'язуючих процесів в управлінні соціальною системою. На малюнку 1 розглянуто як приклад етапи процесу планування.

Основою вироблення і прийняття управлінських рішень є інформаційні процеси - пошук, передача і перетворення інформації в різних ланках системи управління. Від якості прийнятих рішень великою мірою залежить ефективність управління і діяльності організації в цілому.

Ознаками високої якості управлінського рішення є:

- своєчасність (швидкість прийняття),

- надійність (обґрунтованість),

- економічність (мінімальна кількість ресурсів, що споживаються),

- кількісна визначеність,

- можливість чіткого контролю.

Основні функції управлінського рішення:

- спрямовуюча,

- забезпечуюча,

- організаційна,

- координуюча,

- стимулююча.


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  4. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  5. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  6. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  10. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 939

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Старша школа | Технологія процедури прийняття рішень в державному управлінні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.