Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правові засади екологічного управління

Права природо користувачів

Обов`язки природо користувачів (додержання строків, приводити ресурси в стан придатний для використання)

4. Підстави виникнення, зміни та припинення права природокористування.

Підстави виникнення зміни та припинення права природокористування передбачається виключно ЗУ.

Підставами виникнення права спеціального природокористування виступають:

-- Видача дозволу, ліцензії тощо уповноваженим органом на здійснення спеціального природокористування

-- Укладення договору оренди природного ресурсу

-- Концесія природних ресурсів (шляхом укладення договору концесії та його держаної реєстрації)

 

Підстави зміни та припинення відносин прав природокористування:

1) Закінчення строку дії дозволу (ліцензії) на право здійснення спеціального природокористування або договору-концесії. (в тому числі дострокове)

2) Вилучення або викуп природного ресурсу для суспільних потреб.

3) Невиконання природо користувачем своїх обов`язків.

 

5. Форми і методи охорони та захисту прав суб`єктів прав природокористування.

 


1. Поняття та види екологічного управління

2. Система органів екологічного управління.

3. Поняття та види функцій екологічного управління.

4. Характеристика окремих функцій екологічного управління.

 

Література:

Андрейцев Володимир Іванович "Тектолово-правові засади забезпечення екологічної політики держави"

Краснова Марія Василівна Правові форми екологічного контролю.

Екологічний менеджмент за ред. В.Ф. Семенова, О.Л Михайлюк 2005 рік.

Екологічне управління В.Я. Шевчук, Г.О Вілярський 2004 рік

 

 

1. Управління - це вчинення дій адміністративного характеру.

Суб'єктами правовідносин екологічного управління виступають:

-- Організаційні відокремлені структури, які входять до системи органів управління в сфері охорони навколишнього природнього середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки. Об'єктом управління є поведінка людей, діяльність юридичних осіб, які зобов'язані дотримуватися екологічних вимог під час здійснення господарської управлінської та будь-якої іншої діяльності. Зміст правовідносин становить діяльність органів управління в межах їх компетенції спрямована на забезпечення раціонального та ефективного використання природних ресурсів, охорони НПС та забезпечення екологічної безпеки.

Управління в сфері екології - врегульовані правовими нормами суспільні відносини в яких реалізується діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування, громадських об'єднань спрямована на забезпечення раціонального та ефективного використання природних ресурсів, охорону НПС, виконання фізичними та юридичними особами вимог екологічної безпеки, дотримання екологічного законодавства, попередження екологічних правопорушень та захист екологічних прав громадян.

За суб’єктним складом екологічне управління поділяється на:

-- Державне - органи державної влади

-- Самоврядне - ОМС

-- Громадське - громадські організації, громадські інспектори

-- Екологічний менеджмент \ виробниче екологічне управління

 

За змістом управлінської діяльності екологічне управління поділяється на:

-- Загальне (КМУ,ПУ,ВР)

-- Спеціальне

 

2. Система органів екологічного управління.

Органи управління в сфері екології - юридично відокремлені державні самоврядні установи, які зобов'язані виконувати функції покладені на них законодавство.

 

Класифікація органів управління:

1) Державні органи управління поділяються на органи загального екологічного управління та органи спеціального екологічного управління. (ч.2 ст.16 ЗУ "Про охорону НПС")

Органи загального управління: КМУ, ПУ, Рада Міністрів АРК, місцеві державні адміністрації

Органи спеціального державного управління в сфері екології: відповідно до указу ПУ "Про оптимізації органів виконавчої влади"

Відповідно до положень ЗУ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів ..." від 16.10.2010 - набуває чинності з квітня 2013 року.

Система органів спеціального державного управління:

-- Органи спеціального надвідомчого управління (Міністерство екології та природних ресурсів, Міністерство охорони здоров'я України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України)

-- Органи спеціального поресурсового управління (Державне агентство земельних ресурсів України - Міністр аграрної політики та продовольства України, державне агентство лісових ресурсів, Державне агентство водних ресурсів України, Державна служба геології та надр України - Міністр екології та природних ресурсів, державне агентство рибного господарства України)

-- Органи спеціально державного функціонального управління (Державна санітарна епідеміологічна служба - Міністр охорони здоров'я , державна служба лікарських засобів, Державна служба технічного регулювання, державна архітектурно-будівельна інспекція, державна інспекція сільського господарства, державна ветеринарна та фіто санітарна служба України, державна інспекція України з питань захисту прав споживачів, Державно автомобільна інспекція, державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки)

-- Органи спеціального державного галузевого управління (Державне агентство з енергозбереження, міністерство оборони, державне космічне агентство, державне агентство з туризму і курортів України, Національна Акціонерна компанія Надра України, НАК Нафтогаз)

 

Взаємодія органів спеціального державного управління в сфері екології здійснюється в порядку визначеному в наказах органів (Наказ міністерства екології та природних ресурсів України від 10.10.11 № 380 Про затвердження порядку взаємодії міністерства екології та природних ресурсів України в центральними органами державної влади.)


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. Oracle Управління преміальними
  6. А. Видання прав актів управління
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. Адаптивні організаційні структури управління.
  10. Адміністративне право і державне управління.
  11. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 1474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасний етап організації культурно-дозвіллєвої діяльності в країнах зарубіжжя | Характеристика окремих функцій управління в сфері екології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.