МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика окремих функцій управління в сфері екологіїПоняття та вили функцій управління в сфері екології. Функції управління в галузі - визначені на нормативно-правовому рівні основні напрямки діяльності державних, самоврядних та громадських об'єднань в сфері раціонального та ефективного використання природних ресурсів в сфері охорони навколишнього середовища. Функції управління є визначальними щодо характеру прав та обов'язків управління в сфері екології. В залежності від змісту функції державного управління поділяються на: -- Комплексні (міжгалузеві) -- Моноресурсові (галузеві)
Міжгалузеві функції: -- Екологічне планування -- Екологічний контроль -- Екологічний моніторинг -- Екологічне ліцензування -- Організація здійснення екологічної експертизи -- Екологічна стандартизація й нормування -- Екологічна паспортизація -- Екологічне інформаційне забезпечення -- Вирішення спорів в сфері екології.
Моноресурсові (галузеві функції): -- Розподіл та перерозподіл природних ресурсів -- Облік та ведення кадастрів природних ресурсів та червоної книги України -- Організація ресурсовпорядкування.
Функція екологічного планування носить комплексний характер і передбачає здійснення діяльності уповноважених органів, щодо планування та програмування. В Україні приймаються загальнодержавні (національні) екологічні програми, цільові державні програми, регіональні екологічні програми, місцеві екологічні програми для вирішення екологічних питань на місцевому рівні. (Прогноз соціально-економічного розвитку України на довгостроковий період - містить прогнозні показники щодо охорони НПС, забезпечення екологічної безпеки, природокористування) Планові показники в сфері екології містяться в містобудівній документації, відповідно до ЗУ "Про основні засади здійснення містобудування". (генеральна схема планування, схеми планування окремих районів населених пунктів.)
Екологічний контроль - регламентована законодавством система дій державних самоврядних органів, громадських об'єднань, яка спрямована на спостереження та перевірку фізичними та юридичними особами вимог екологічного законодавства та застосування заходів попередження екологічних правопорушень. Завдання екологічного контролю зазначені в розділі 8 ЗУ "про охорону НПС" В залежності від суб'єктів контроль буває: -- Державний -- Самоврядний -- Виробничий (адміністрація підприємств) -- Громадський (громадські інспектори)
За об'єктним складом контроль буває: -- Природоресурсний -- Природоохоронний -- Антропоохоронний контроль.
Процедура здійснення контролю регулюється Положеннями ЗУ "Про основні засади державного нагляду ..."
Правові форми екологічного контролю: -- Нормативно-правова форма екологічного контролю. -- Організаційно-правова форма екологічного контролю (державна екологічна інспекція України та підконтрольні їй органи) -- Процесуально-правова форма екологічного контролю -- Превентивно-стимулююча форма екологічного контролю -- Каральна форма екологічного контролю.
За змістом контрольної діяльності поділяється на поточний та попереджувальний екологічний контроль. Нагляд - прокуратура Моніторинг - сукупність організаційних методів та прийомів спостереження за станом природнього середовище та рівним його забруднення. (ч. 1 ст. 22. ЗУ "Про охорону НПС") Державна система моніторингу довкілля - система спостережень, збирання обробки збереження та аналізу інформації про стан НПС, прогнозування його змін і розроблення рекомендацій для прийняття ефективних управлінських рішень. (Постанова КМУ "Про затвердження положення про державну систему моніторингу довкілля") Види екологічного моніторингу: 1)В залежності від призначення: -- Загальний (стандартний) - спостереження на пунктах, які об'єднанні в єдину інформаційну систему -- Інформативний (кризовий) в тому числі імпактний -- Фоновий науковий моніторинг. Читайте також:
|
||||||||
|