МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність контент-аналізу полягає в тому, щоКонтент –аналіз Предмет і завдання політичної лінгвістики. Політична лінгвістика. Вивчення політичної мови було ініційоване трьома факторами. По-перше,
По-друге,
По-третє,
Предмет політичної лінгвістики –політичний дискурс як сукупність дискурсивних практик, що ідентифікують учасників політичного дискурсу, як таких. що формують конкретну тематику політичної комунікації. Під дискурсивною практикоюрозуміють
Спираючись на категорію ВІД, можна сказати, що дискурсивні практики з лінгвістичної точки зору визначаються стійкими наборами мовних засобів варіативної інтерпретації, притаманних даному політичному суб’єкту, або характерною для обговорення даної теми політичної комунікації. Саме тому ми можемо говорити про „дискурс Буша”, „тоталітарний дискурс”, „парламентський дискурс” і т.д. Застосування політичної лінгвістики в політології пов’язане з вивченням політичного мислення політиків за мовними даними та реконструкцією і моніторингом стану суспільної свідомості за текстами ЗМІ. Для роботи з цими складними феноменами були розроблені спеціальні методики – метод контент-аналізу та методика когнітивного картуваання.
Контент аналіз визначають як: 1) 2) 3) Які характеристики закладаються у визначення , які є вирішальними для аналізу? Об’єктивність – тобто кожен крок має робитися лише на підставі заздалегідь вироблених процедур. Це дає змогу повторити цей шлях, коли хтось інший аналізуватиме той самий матеріал, він має дійти тих самих висновків. Отже, наступна характеристика
Контент-аналіз являє собою визначення елементарної одиниці, а потім підрахунків появи цієї одиниці на масиві текстів. При цьому можна враховувати частоту появи одиниці, наявність/відсутність зв’язків. Коли ми маємо невеликий масив текстів, закономірність наявності/відсутності теж може бути суттєвою. Де використовується контент-аналіз?
Відповідно встановлені три суттєві ознаки комунікативних процесів, при яких використання методів контент-аналізу є найефективнішим: 1. 2. 3. Дослідницьке завдання при цьому стає зіставленя частоти або між різними масивами тексту, або один масив порівнюється з нормою, тобто це не просто констатація частоти, зіставлення є обов’язковим елементом також.
Що може бути одиницею нашого аналізу? Слово або символ – це найменша одиниця. Тема – це
При дослідженнні літератури або кіно використовують таку одиницю як характер. Є чіткі вимоги до можливої одиниці: 1)
2) 3) 4)
Отримавши одиницю, ми розробляємо, що і як будемо рахувати. Млжна враховувати частоту, місце (в газеті це може бути розмір заголовку, сторінка, на якій розміщене повідомлення), час (для телебачення, радіо, кіно). І останнє, без обробки все це стає неможливим через величезні обсяги текстового матеріалу, тому всі програми будуються так, щоб забезпечити їх реалізацію на
Читайте також:
|
||||||||
|