Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання для самоперевірки

А) для взаємозамінних благ Б) для нейтральних благ

Окремі випадки знаходження точки рівноваги споживача

Кардиналістський підхід до визначення рівноваги споживача

Модель споживача може бути сформульована наступним чином:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

TU (x1, x2) → max,

p1x1 + p2x2 ≤ I, у випадку двох благ

x1, x2 ≥ 0

 

 

Економічна інтерпретація:_________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

А)______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Б)______________________________________________________________________________________________________________


В) для взаємодоповнюючих благ

В)______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


1. Чим керується споживач, здійснюючи вибір при купівлі товарів?

2. Що означає термін «корисність блага»? Чи є синонімами поняття «користь» та «корисність» стосовно певного блага?

3. У чому полягає різниця між сукупною та граничною корисністю?

4. Визначте суть закону спадної граничної корисності?

5. Яку інформацію містить в собі крива байдужості?

6. Які властивості мають криві байдужості? Чому криві байду­жості не можуть перетинатися?

7. У чому полягає суть поняття гранична норма заміщення одного товару іншим? Як змінюється її значення під час руху вздовж різних типів кривих байдужості?

8. Що показує бюджетна лінія споживача?

9. Яку точку на бюджетній лінії, що нанесена на карту кривих байдужості, обере споживач, якщо його поведінка є раціо­нальною?

10. Яку ситуацію можна розглядати як стан рівноваги споживача?

 

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 1500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ординалістський підхід до визначення рівноваги споживача | Лекція 2. КОРИСНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОГО БЛАГА. ЕКОНОМІЧНИЙ ВИБІР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.