А) для взаємозамінних благ Б) для нейтральних благ
Окремі випадки знаходження точки рівноваги споживача
Кардиналістський підхід до визначення рівноваги споживача
Модель споживача може бути сформульована наступним чином:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Чим керується споживач, здійснюючи вибір при купівлі товарів?
2. Що означає термін «корисність блага»? Чи є синонімами поняття «користь» та «корисність» стосовно певного блага?
3. У чому полягає різниця між сукупною та граничною корисністю?
4. Визначте суть закону спадної граничної корисності?
5. Яку інформацію містить в собі крива байдужості?
6. Які властивості мають криві байдужості? Чому криві байдужості не можуть перетинатися?
7. У чому полягає суть поняття гранична норма заміщення одного товару іншим? Як змінюється її значення під час руху вздовж різних типів кривих байдужості?
8. Що показує бюджетна лінія споживача?
9. Яку точку на бюджетній лінії, що нанесена на карту кривих байдужості, обере споживач, якщо його поведінка є раціональною?
10. Яку ситуацію можна розглядати як стан рівноваги споживача?