Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ординалістський підхід до визначення рівноваги споживача

РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА: ЕКОНОМІЧНА, АЛГЕБРАЇЧНА ТА ГРАФІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ

Гранична норма заміщення

,

 

де _____________________________________________;

________________________________________________.

 

Графічно MRS – це _______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________

 

MRS можна виразити через ціни благ Х і Y.

 

 

 

!
!Споживач прагне до отримання найпривабливішого набору благ з усіх можливих

Найпривабливіший набір благ серед можливих називається оптимальним вибором споживача, або рівновагою споживача

 
 


Рівновага споживача – __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рис. 2.10. Рівновага споживача


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III етап. Системний підхід
  5. IV етап. Ситуаційний підхід
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  11. Аналіз загальної рівноваги
  12. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА




Переглядів: 1222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДЕЛЬ МОЖЛИВОГО АБО БЮДЖЕТНЕ ОБМЕЖЕННЯ СПОЖИВАЧА | Питання для самоперевірки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.