МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Деякими пухлинами.Хемотаксичний фактор, Карта ООД
Матеріали для самопідготовки студентів по темі лекції Дайте відповіді на питання: 1.Дайте визначення поняттю «група нейролептиків». 2.Назвіть препарати групи нейролептиків, їхні основні фармакологічні ефекти. 3.У яких випадках застосовують нейролептики? 4.Дайте оцінку дії аміназину. 5.Дайте оцінку дії галоперидолу. 6.Дайте оцінку дії дроперидолу. 7.Які основні побічні ефекти спричинюють нейролептики та шляхи запобігання їм? 8.Дайте визначення поняттю «транквілізатор». 9.Назвіть препарати групи транквілізаторів. 10.У яких випадках застосовують транквілізатори? 11.Які побічні ефекти спричинюють транквілізатори? 12.Дайте визначення поняттю «седативні засоби». 13У чому полягає механізм заспокійливої дії бромідів? 14.У яких випадках і як застосовують броміди? 15.Які побічні ефекти спричинюють броміди? 16.Дайте оцінку дії препаратів валеріани. 17.Дайте оцінку дії антидепресантів. 18.Назвіть препарати групи антидепресантів та шляхи їх застосування. 19.Назвіть психостимулюючі засоби та принципи їхньої дії. 20.У яких випадках застосовують психостимулюючі засоби? 21.Дайте визначення поняттю «ноотропні засоби». 22.Назвіть препарати групи ноотропних засобів та шляхи їх застосування. 23.Дайте визначення поняттю «аналептики». 24.Які ефекти дії аналептиків? 25.У яких випадках застосовують аналептики? 26.Дайте оцінку дії кофеїн-бензоату натрію. 27.Дайте оцінку дії кордіаміну. 28. Дайте оцінку дії сульфокамфокаїну.
Література для студентів :
Основна: К.А.Посохова,М.П.Скакун “Основи фармакології з рецептурою”. Додаткова: М.Д.Машковський “Лікарські засоби” /рецептурний довідник/.
Література для викладачів: М.Д.Машковський “Лікарські засоби”. Довідник з клінічної фармакології та фармакотерапії під ред. І.С.Чекмана, А.А.Пелещука. Тринус Ф.П. Фармакотерапевтичний довідник. І.С.Чекман “Фармакологія”. Т.В.Казанюк, І.В.Нековаль «Основи фармакології та загальної рецептури.
який виділяється Діагностика Діагностувати гельмінтози можна за допомогою багаторазових досліджень калу, харкотиння, жовчі, зіскобів із перианальних скла- док, біопсії поперечно-смугастих м’язів. Для хворих гельмінтозами, крім еозино-філії, також характерні підвищений вміст Ig E, високі титри антигельмінтних АТ. Висока еозинофілія характерна не тільки для пізніх стадій пухлин, але й для ранніх. Час-то вона передує клінічним проявам. Особливо про це слід пам’ятати при нормальн. рівні Ig Е. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|