МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах.Питання 15.1. Специфічні галузеві культури Що допомагає формувати сильну корпоративну культуру Сутність корпоративної культури Створення корпоративної культури, яка підтримує стратегію фірми Лекція 15 Антропологи, аналізуючи культуру стародавніх племен, вивчають міфи, історію та легенди, церемонії, ритуали, мову та символи. Незвичним є те, що розумні менеджери серйозно займаються цим питанням стосовно до підприємства. Жартома можна сказати, що вони розглядають власну фірму як плем’я дикунів зі штатними одиницями для вождів, шаманів (неформальні лідери) та казкарів (ведучі спеціалісти). Фірми зі світовим ім’ям замислюються про власну культуру. «IBM» - кожне підприємство, щоб вижити і досягати успіху потребує у здоровому наборі основних переконань, якими воно керується у всіх рішеннях та заходах (Томас Ватсон молодший). «IBM» пропагує орієнтовану на цінності кадрового потенціалу політику: · особливу важливість представляє суспільний розвиток людини; · цінності людини повинні враховуватися при довгостроковій кадровій політиці; · необхідно прагнути до найбільш повної відповідності ідеалів суспільства, співробітників та підприємства. Крім прагнення до гармонізації культур підприємства та співробітників, замислитися про необхідність корпоративної культури спонукає наявний взаємозв’язок між культурою підприємством та його успіхом. Повільно зростаючі підприємства (ПЗП) – орієнтовані на владу і статус. Атмосфера страху і невпевненості. Швидко зростаючі підприємства (ШЗП) – орієнтовані на досягнення поставлених задач, співробітники впевнені у собі; знають, що їх досягнення враховуються та оплачуються. Люди прагнуть вдосконалюватися і навчатися. ПЗП – наймають співробітників «шукаючих гігієну», які прагнуть задовольнить первинні потреби (Маслоу). ШЗП – «шукаючих мотивацію», спонуканням для них є зміст праці і власні досягнення. ШЗП мають в своєму розпорядженні сильну культуру та особливий стиль.
При сильній та мотивованій культурі не загострюється увага на деталях, адже всі знають головний напрямок. Така культура не виникає внаслідок централізації управління. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|