Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виникнення культури

Краще багато творчого хаосу, ніж упорядкована пасивність.

Культури підприємства неможна сприймати як монолітні блоки. В кожній крупній організації існує повний набір правил гри, норм, принципів, традицій, відповідно до яких окремі групи визначають свою поведінку.

Сильні культури– швидко розпізнавані та відкриті. Для них характерна невелика кількість цінностей, зміст яких визначають 2 тенденції: гордість та стиль. Така культура розпізнавана, так як цінності визначають програму досягнень на ринку, в суспільстві.

Безперечна культура є вирішальним інструментом мотивації: гордість за підприємство, відчуття власної гідності. Безспірними є і принципи відносин один з одним: повага, творчість та взаємодопомога.

Слабкі культури – відсутнє явне уявлення про цінності, про те як можна досягнути успіху в галузі. Окремі частини організації мають різні точки зору та позиції. Як наслідок, війни між заступниками або між «сильними на підприємстві».

Субкультури – різні: технологи ↔ економісти, але менеджери повинні визначати технологію як науку про найбільш економічні способи виробництва.

поведінку на ринку

 

Приклади сильних культур:

«Хьюлетт Паккард» (принтери, комп’ютери). Цілі:

1. Прибуток – ми прагнемо отримувати достатній прибуток, фінансувати зростання нашого підприємства та отримувати кошти, котрі використовуються для здійснення інших наших цілей (деталі у тезисах):

· частина прибутку реінвестується;

· усі підрозділи фінансують себе самі;

· у підприємства не має довгострокових боргів;

· кожен продукт повинен приносити прибуток та з точки зору покупця коштувати своїх грошей;

· за прибуток відповідають всі.

2. Клієнти – продукти та послуги повинні повністю відповідати вимога клієнта за якістю та користю. Тільки так ми зможемо виграти та утримати довіру клієнта.

3. Зростання – повинен обмежуватися нашими прибутками та нашими можливостями розробляти та виробляти інноваційні продукти, які відповідають фактичним потребам клієнта. Зростання заради зростання не потрібно. Є 2 мотиви чому для нас важливе зростання:

· ринки, на яких ми працюємо швидко збільшуються і не можна відставати;

· зростання важливе для залучення високооплачуваних співробітників.

 


Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. XVII ст.). Виникнення козацтва.
  3. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  4. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  5. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  6. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  7. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  8. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  9. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  10. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  11. Братства та їх роль в розвитку української культури.
  12. Бюджетний дефіцит як економічне явище та причини його виникнення




Переглядів: 1152

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах. | КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.