Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація товарів за деякими ознаками.

· повсякденного попиту; · відбіркового попиту; · престижні; · предмети розкоші.
Товари
За способом виготовлення
За призначенням і ціною
· сировинна; · напівфабрикати; · готовий продукт; · проміжна продукція (комплектуючі деталі, вироби).
За характером споживання і ступенем обробки
· короткострокового використання; · тривалого використання
За терміном використання
За призначенням
За призначенням

 

                       
 
   
 
     
     
 
 
 
   
· стандартні; · рідкісні.

 



Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. V. Класифікація і внесення поправок
  5. V. Класифікація рахунків
  6. VII. За видами товарів і послуг
  7. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  8. Автомати для продажу штучних товарів
  9. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  10. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  11. Аналізцін і товарівконкурентів
  12. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.




Переглядів: 824

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація прогнозів | Рівні товару для продажу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.