Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рівні товару для продажу

Класифікація товарів широкого вжитку

 

                               
     
 
     
 
   
Товари широкого вжитку
 
     
 
 
   

 


 

Товарна одиниця – відокремлена цілісність, що характеризується показником величини, ціни, зовнішнього вигляду.

 

 


 

Всі три рівня характеризують товар з точки зору споживача. Але товар на ринку повинен постійно удосконалюватися, тому існує:

IV. рівень - товар на перспективу – в товар закладаються особливості або способи його споживання.

 

 

2. Всі чотири виміри товару закладено в стратегію продукту.

Стратегія продукту – об’єднання рішень і дій, які спрямовані на визначення дій, які спрямовані на визначення ринком продукту, на забезпечення його конкурентоспроможності за рахунок:

1. якості;

2. характеристик;

3. марки;

4. упаковки;

5. гарантій;

6. сервісу;

 

Таким чином основними складовими маркетингової стратегії продукту є:

ý марка товару;

ý упаковка товару;

ý маркування товару;

ý послуги покупцям ;

ý товарний асортимент;

 

Визначення комплексу стратегії маркетингу залежить від:

- місця товару на ринку;

- позиції товарів конкурентів;

- періоду ЖЦТ (життєвого циклу товарів).

 

Товарний асортимент – група товарів, тісно пов’язаних між собою подібністю функціонування, або тому, що їх продають одній і тій же групі покупців, або через однаковий тип магазину чи в рамках одного діагнозу цін.

 

3.Товарний знак, (марка) – зареєстроване в установленому порядку позначення, розміщене на товарі або його упаковці, яке відрізняє його від інших і вказує на виробника.

Він може бути представленим у вигляді символу, знаку, буквами, числами.

Товарний знак захищає виключні права виробника – продавця; помітно підвищує цінність і значущість товару, посилює увагу покупця; є одним з видів промислової власності (закріплено Паризькою конвенцією в 1983р.).

З позицій маркетингу, товарний знак – це особливий символ товарної відповідальності, який вказує, кому належить виключне право розпоряджатися даним товаром, отримувати прибуток і відповідати за поставки неякісного товару.

Товарний знак створює для власника високу репутацію і економічну вигоду.

Товарна марка виконує наступні функції:

- свідчить про високу якість товару, що продається;

- викликає довіру у покупця через високу репутацію власника товарного знаку;

- здійснює контроль за якістю товару.

Реєстрація товарних знаків необхідна не тільки для боротьбі з конкурентами, рекламою, а й для можливого продажу ліцензії на використання товарної марки.

(“Coca – Cola” продала ліцензію за 3млрд.$; “Camel” оцінила свій товарний знак в 10млрд.$).

Існує чотири типа позначення торгової марки:

I. фірмове ім’я – слово, буква або група слів, букв, які можуть бути промовлені;

II. фірмовий знак – символ, малюнок, колір;

III. торговельний образ – персоніфікована торгова марка тобто торгова марка, що відображає імідж фірми або її специфіку („Ланком”, Пані Валевска та ін.);

IV. торговельний знак – фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ або їх сполучення, які захищені юридично, тобто зареєстровані.

Якщо використовується зареєстрований торговий знак

ставиться

 

Тільки реєстрація цих маркетингових позначень забезпечує юридичний захист від використання конкурентами.

Корпоративні символи є сукупністю знакової символіки, в якій відображено назву фірми, торговельні образи, торговельні знаки, – узагальнений образ фірми.

Товарний знак є складовою частиною більш широкого поняття – фірмовий стиль.

Фірмовий стиль – сукупність прийомів (графічних, кольорових, мовних) які забезпечують певну єдність всієї продукції.

Систему „фірмового стилю” презентують такі елементи:

- товарний знак;

- логотип – спеціально розроблений оригінальний начерк повного або скороченого найменування фірми;

- фірмовий блок – об’єднані в композицію знак і логотип;

- фірмовий колір або поєднання кольорів;

- фірмовий комплекс шрифтів;

- фірмові константи – формат, ілюстрації.

Фірмовий стиль – відображає своєрідність роботи фірми (“Nestle”).


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  3. Автомати для продажу гарячих напоїв
  4. Автомати для продажу гарячих страв
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  7. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  8. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  9. Бюджетний процес на місцевому рівні
  10. Важливість товару для споживача
  11. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  12. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.




Переглядів: 654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація товарів за деякими ознаками. | Упаковка – це вмістилище товару, за допомогою якого він пропонується покупцю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.