Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бюджетний процес на місцевому рівні

Бюджетний процес — це набагато більше, ніж підготовка юридичного документа, що асигнує фонди коштів по групах статей. Хороше складання і бюджету є загально визначеним процесом, який має політичний, управлінський, плановий, комунікаційний і фінансовий виміри.

Бюджетний процес складається з заходів, що охоплюють розробку, ви­конання та оцінку плану з надання послуг та основних фондів.

Бюджетний кодекс визначає чотири стадії бюджетного процесу:

1. складання проектів бюджету;

2. розгляд та прийняття закону про Державний бюджет України, рішень про місцеві бюджети;

3. виконання бюджету, в тому числі у разі необхідності внесення змін до закону про Державний бюджет України, рішення про місцеві бюдже­ти;

4. підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету і прийняття рішення щодо нього.

Бюджетному процесу притаманні кілька важливих рис. Він:

• включає довгострокову перспективу,

• встановлює зв'язок із загальними організаційними цілями,

• зосереджує бюджетні рішення на результатах і наслідках,

• включає і заохочує ефективне спілкування із зацікавленими особами,

• надає стимули керівництву.

Ці основні риси хорошого складання бюджету говорять про те, що бю­джетний процес є не просто вправою на збалансування доходів і видатків од­ного року, а й стратегічним за змістом, який охоплює багаторічний та опера­тивний фінансовий план з розподілу ресурсів відповідно до визначених цілей. Бюджетний процес виходить за межі традиційної концепції постатей­ного контролю видатків, даючи стимули і гнучкість головним розпорядни­кам коштів вдосконалити ефективність і продуктивність програми.

Основним завданням бюджетного процесу є допомога суб'єктам рішень ухвалювати слушні рішення щодо надання послуг та основних фондів і сприяти участі в процесі зацікавлених осіб.

Принципи бюджетного процесу:

1. Встановити загальні цілі для ухвалення рішень.

2. Розробити підходи до досягнення цілей.

3. Розробити бюджет, що узгоджується з підходами до досягнення цілей. Підготувати і затвердити фінансовий план і бюджет, що ве­дуть до досягнення цілей, зважаючи на обмеження наявних ресурсів.

4. Оцінювати ефективність і коригувати її. Програму і фінансову ефек­тивність треба постійно оцінювати і корегувати, щоб заохочувати на­ближення до цілей.

Складові бюджетного процесу:

  1. Оцінити потреби, пріоритети, ускладнення і можливості громади.
  2. Визначити можливості і ускладнення щодо послуг, основних фондів та управління.
  3. Розробити та розповсюдити загальні цілі.
  4. Затвердити фінансову політику.
  5. Розробити програмні, оперативні та інвестиційні політику і плани.
  6. Розробити програми і послуги, що узгоджуються з політикою і планами.
  7. Розробити управлінські стратегії.
  8. Розробити бюджет, що узгоджується з підходами до досягнення цілей.
  9. Розробити процес підготовки і затвердження бюджету.
  10. Розробити і оцінити фінансові варіанти.
  11. Ухвалити варіанти, необхідні для затвердження бюджету.
  12. Оцінювати ефективність та робити поправки.
  13. Наглядати, виміряти та оцінювати ефективність.
  14. Вносити відповідні зміни, коригувати.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. Iзобаричний процес
  6. Iзотермiчний процес
  7. Iзохоричний процес
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Поняття про судовий процес.




Переглядів: 1636

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад місцевих бюджетів | Доходи місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.