МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Сучасні інформаційні технології та безпека життєдіяльності людиниВід терористичних дій Класифікація об'єктів щодо забезпечення захисту Беручи до уваги об'єкти замаху, тероризм можна поділити на: 1. елітарний, при спробі замаху на посадових осіб органів державної влади, політиків, власників та керівників банків, компаній; 2.функціональний, при спробі замаху на працівників правоохоронних органів, податкової служби, засобів масової інформації та ін.; 3.промисловий, при нападі на великі підприємства, оборонні об'єкти, що виробляють зброю, отруйні чи інші хімічні речовини; 4. транспортний, при встановленні вибухових пристроїв в літаках, поїздах, автобусах, автомобілях, диверсії на нафто- та газопроводах [19]. Якщо в минулому тероризм зводився до вбивства чи поранення державних, громадських діячів та дипломатів, то в наш час він набуває таких форм, як викрадення літаків, захоплення заручників, руйнування громадських установ, житлових будинків, церков, пограбування складів зброї та підприємств, окупація посольств, напади на місця проведення міжнародних зустрічей, штаб-квартири міжнародних організацій. Нині терористи використовують дуже різноманітні знаряддя злочину. Вони мають у своєму розпорядженні досягнення сучасної техніки. Людина —не стільки біологічна, скільки соціальна істота, вона живе в суспільстві, а не просто у природі. Саме ці сумісні риси людини зумовлюють значення інформації у її життєдіяльності. Інформація -явище багатостороннє, складне і внутрішньо суперечливе з багатьма видами, формами аж ніяк не тотожних між собою. За визначенням “батька” кібернетики Норберта Вінера: “Інформація — це позначення змісту, отриманого із зовнішнього світу в процесі нашого пристосування до нього та пристосування до нього наших чуттів”. Схема процесу інформації надана на рис.6.2. Жодного дня людина не може прожити без пристосування до світу, а тим самим без інформації, яку формує наша психіка.
Рис.6.2 Схема процесу інформації Таким чином приймач інформації, людина, пристосовується до світу; до навколишніх умов соціуму і природи. Інформація має знаковий (сигнальний) характер, тобто її форма, сукупність відповідних знаків, символів, сигналів. “Інформацією є інформація, а не матерія чи енергія”, - Н.Вінер. Тобто, інформація є особливим третім аспектом природної та соціальної реальності, що доповнює, власне, речовин та енергію. Звідси потреба говорити про безпеку життєдіяльності людини у площині інформації, вважав філософ Е.П.Семенюк (Львів, Український державний лісотехнічний університет). Людина живе у фізичному (реальному) просторі, соціальному, економічному, культурному, віртуальному просторах тощо. Один з них — інформаційний простір. Інформаційний простірлюдства інформаційна протяжність усього, що є в суспільстві, структурне співіснування та взаємодія будь-яких можливих об'єктів (систем та їх компонентів) в інформаційному аспекті. Інформаційний простір — складається з безліч інформаційних полів різної потужності, які генеруються та випромінюються різними джерелами інформації. Інформаційний простір суспільства формують інформаційні системи різних видів. Інформаційна система —це певним чином організована в єдине ціле сукупність суб'єктів та об'єктів інформування, каналів зв'язку, між ними та інформаційних засобів усіх можливих видів, яка обслуговує діяльність суспільства (галузь чи ділянку життя) з метою оптимізації відповідних інформаційних процесів. Широка мережа взаємопов'язаних інформаційних систем різних типів та щаблів уже давно укриває всю нашу планету, утворюючи в сукупності інформаційний простір людства. Інформаційна культура суспільства та окремої людини немало важлива, бо це специфічна сторона культури, яка безпосередньо пов'язана саме з інформаційним аспектом життя (ступінь досконалості людини, суспільства, певної його частини в усіх можливих видах праці з потрібною інформацією — в ТТ, отримані, нагромадженні, кодуванні, переробці будь-якого роду, у створенні на цій основі якісно нової інформації і її передачі, практичного використання). Інформація — важливий ресурс розвитку людства (суспільства). Ресурси розвитку суспільства визначають його життєздатність існування. Це матеріальні та духовні ресурси, природні та штучні. Природні ресурси (корисні копалини) виснажуються, сталість розвитку суспільства нестабільна. Духовні ресурси у епоху ноосфери — сфери розуму зростає, і перед нами виступає завдання розбудови ноосферного розвитку та ролі інформації в цьому процесі. Ми розробили й розробляємо новітні інформаційні технології і комп'ютерні інформаційні системи. Писемність була протягом тисячоліть основним способом передачі інформації в просторі і часі, носієм якої є папір (доба паперової інформатики), сьогодення — перехід до безпаперової інформатики (електронні пристрої). Почалася інформатизація суспільства. Після винайдення в 70-х роках мікропроцесора з'явилися комп'ютери нового класу ЕОМ, пізніше — персональні комп'ютери індивідуального користування. За останні десятиліття — комп'ютерні інформаційні системи різних типів: спеціалізовані, військові, банківські, екологічні, універсальні - інтернет. Інтернет — міжнародна комп'ютерна система, яка по суті охоплює увесь світ і разом з тим увесь інформаційний універсам (тобто найрізноманітніші галузі інформаційного простору людства). До сучасних засобів масової інформації належать: ЗМІ (преса, радіо, телебачення (соціальна інформація)). Преса —засіб паперової інформатики — друкований текст, фотографії, малюнки, схеми (різнобарвні), таблиці, графіки соціологічного опитування. Газети — найпоширеніший традиційний масовий засіб інформування суспільства про його ЖД. Тижневик — особливий вид інформаційних видань. Журнали — щомісячні видання або скорені за 1 — 2 місяці чи квартали в час економічної кризи суспільства. Орган преси є універсальний, галузевий, партійний із своїми специфічними інформаційними профілями з більш-менш визначеною читацькою аудиторією. Радіопередачі,радіостанції та канали державні, приватні, громадські. Радіопередачі поєднують інформацію загальнодержавного і міжнародного характеру з регіональною, місцевою. Вони різних галузей — суспільнополітичні, історичні, культурологічні, екологічні, економічні, правові, музичні тощо. Телебачення —поєднання звуку із кольоровим зображенням дає змогу досконало, оперативно передавати різноманітну інформацію будь-якого змісту. Це абсолютний чемпіон серед сучасних ЗМІ. Читайте також:
|
||||||||||||||
|