Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка автоматизованого розв’язування задач за умов функцiонування АIС

Органiзацiя розробки автоматизованого розв’язування окремих задач або їх комплексiв в тому разі, коли на об’єктi функціонує АIС, має свою специфiку, оскільки тоді, як правило, технiчний комплекс i базове програмне забезпечення (ПЗ) уже заданi. За таких умов розглядуваний процес розробки автоматизованого розв’язування задач поділяють на вісім етапів.

1. Формулювання вимог — аналог ТЗ.

2. Постановка задачi — елемент ТП.

3. Побудова алгоритму розв’язування задачi — елемент ТП.

4. Розробка контрольного прикладу (КП) — елемент ТП.

5. Розробка машинної блок-схеми та програм — елемент РП.

6. Вiдлагодження розроблених програм на контрольному прикладi — елемент РП.

7. Вiдлагодження розроблених програм на реальних даних (пробна експлуатація) — стадія 7-ма.

8. Прийняття в промислову експлуатацiю — стадiя 8-ма.

Зауважимо, що етапи 6-й і 7-й можна об’єднати, якщо для контрольного прикладу взяти реальнi данi і не розробляти машинну блок-схему (її розробляють, як правило, лише для складних алгоритмiв).

Етапи є елементами вiдповiдних стадiй розробки, i їх сутнiсть та змiст залежать вiд використовуваних технiчних i програмних засобiв. Цю залежнiсть у якiсному планi ілюструє табл. 2.1.

Оскільки технiко-економiчний зміст задачi не залежить від форми подання вхiдної та вихiдної iнформацiї, то постановка задачi значною мiрою iнварiантна щодо ТК та ПЗ.

Розглянемо далi змiст i вимоги до документа «Опис постановки задачi (комплексу задач)» як важливого i визначального елемента ТП.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  11. Аналіз задач і алгоритмів
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадiя супроводження. | Опис постановки задачi та її розробка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.