Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Про порядок приймання, використання

приватизаційних сертифікатів

і виплати дивідендів акціонерам

Згідно з чинним законодавством та у зв’язку з уведенням Кабінетом Міністрів України Декрету «Про систему приватизації державного майна» ВАТ «Міжнародний комерційний банк» встановлює такий порядок використання приватизаційних сертифікатів і виплату дивідендів акціонерам:

1. Філії, які належать ВАТ «Міжнародний комерційний банк», можуть приймати сертифікати від населення України для реального використання.

2. Згідно з постановою АТ «Міжнародний комерційний банк» обласні приватизаційні центри повинні вчасно виплачувати акціонерам дивіденди.

3. Кожен акціонер, вклавши приватизаційний сертифікат у розвиток будь-якого промислового підприємства, стає частково його власником.

Голова ВАТ (підпис) А.П. Онишкевич

(печатка)

Положення –правовий акт, що визначає основні правила організації та діяльності державних органів, їх структурних підрозділів, а також установ, організацій і підприємств (філій), які їм підпорядковуються.

Р е к в і з и т и:

1) назва виду документа;

2) гриф затвердження;

3) гриф погодження;

4) заголовок до тексту;

5) текст;

6) підпис;

7) печатка (за потреби).

 

Зразок положення:

ПОГОДЖЕНО Протокол засідання профспілкової організації Луганської обласної державної адміністрації 11 липня 2005 р. N 10 ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 13 липня 2005 р. N 491

Положення
про преміювання працівників апарату Луганської облдержадміністрації

1. Загальні положення

1.1. Положення про преміювання працівників апарату Луганської облдержадміністрації (далі – Положення) розроблено відповідно до статті 48 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 33 Закону України «Про державну службу», статей 97, 101 КЗпП України, постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 1999 року N 2288 «Про впорядкування умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів».

1.2. Положення визначає умови й порядок преміювання державних службовців та службовців апарату облдержадміністрації з метою стимулювання сумлінного та якісного виконання ними своїх посадових обов’язків, ініціативного й творчого підходу до вирішення поставлених завдань, забезпечення належного рівня трудової та виконавської дисципліни.

1.3. Положення не поширюється на голову облдержадміністрації, першого заступника та заступників голови облдержадміністрації, преміювання яких здійснюється за рішенням органу управління вищого рівня в межах наявних коштів на оплату праці.

2. Порядок визначення фонду преміювання

2.1. Фонд преміювання утворюється в розмірі тримісячного фонду оплати праці та фактичної економії фонду оплати праці.

2.2. Видатки на преміювання передбачаються в кошторисі апарату облдержадміністрації.

3. Показники преміювання та розмір премії

3.1. Преміювання працівників апарату облдержадміністрації здійснюється відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи, рівня трудової та виконавської дисципліни, інтенсивності праці.

3.2. Загальний розрахунковий розмір премій, що нараховуються працівникам апарату, розраховується відділом бухгалтерського обліку апарату облдержадміністрації, виходячи з фонду преміювання, та визначається у відсотках до посадових окладів працівників з урахуванням доплати за ранг державного службовця й вислугу років або до середньомісячної заробітної плати.

3.3. Показником, що дає право працівнику на отримання премії в загальному розрахунковому розмірі, є сумлінне та якісне виконання посадових обов’язків, відсутність порушень трудової й виконавчої дисципліни.

3.4. Окремим працівникам розмір премії може бути зменшений або збільшений від загального розрахункового на підставі показників, визначених у додатку до цього Положення.

4. Порядок преміювання

4.1. Преміювання працівників апарату облдержадміністрації здійснюється щомісяця шляхом прийняття розпорядження голови облдержадміністрації.

Як виняток, преміювання може буди здійснено за квартал.

Премія виплачується не пізніше строку виплати заробітної плати за першу половину місяця, наступного за звітним.

4.2. Проект розпорядження про преміювання вноситься заступником голови – керівником апарату облдержадміністрації.

Підготовку проекту розпорядження здійснює відділ бухгалтерського обліку апарату.

4.3. Керівники структурних підрозділів апарату облдержадміністрації та заступники голови облдержадміністрації (щодо помічників та радників) щомісяця до 25 числа вносять керівнику апарату облдержадміністрації подання на преміювання.

У поданні зазначаються працівники, яким пропонується виплатити премію в загальному розрахунковому розмірі, та окремо працівники, яким зменшується або збільшується розмір премії у відсотках до загального із зазначенням конкретних підстав та з урахуванням показників, визначених у додатку до цього Положення.

4.4. Розмір премій керівникам структурних підрозділів апарату визначає заступник голови – керівник апарату відповідно до цього Положення.

За наявності підстав розмір премії окремим керівникам структурних підрозділів може бути зменшено або збільшено. У цьому випадку заступник голови – керівник апарату одночасно з проектом розпорядження подає голові облдержадміністрації пояснювальну записку із зазначенням відповідних конкретних підстав.

4.5. Кожному працівнику, якому зменшується або збільшується розмір премії, повинно бути повідомлено про це відповідним керівником із зазначенням конкретних підстав.

4.6. Працівник, не згодний з рішенням про преміювання, може оскаржити його до прийняття розпорядження заступнику голови - керівнику апарату, голові облдержадміністрації, а після прийняття розпорядження – до суду в установленому чинним законодавством порядку.

4.7. За час відпусток, тимчасової непрацездатності, період підвищення кваліфікації, відряджень понад 30 діб премії не виплачуються.

4.8. Працівникам, які звільнилися з роботи в місяць, за який проводиться преміювання, премії не виплачуються, за винятком працівників, які вийшли на пенсію, звільнені за станом здоров’я або згідно з п. 1 ч. І ст. 40 КЗпП України, чи перейшли в порядку переведення на іншу роботу (посаду).

Додаток до Положення про преміювання працівників апарату Луганської облдержадміністрації


ПОКАЗНИКИ
преміювання працівників апарату обласної держадміністрації

N з/п Критерії зменшення чи збільшення розміру премії Розмір зменшення або збільшення у відсотках до визначеного розрахункового загального розміру
1. Притягнення працівника до адміністративної чи кримінальної відповідальності у зв’язку з виконанням посадових обов’язків позбавлення премії на 100 %
2. Застосування до працівника заходів дисциплінарного впливу або накладення дисциплінарного стягнення позбавлення премії на 100 %
3. Порушення трудової дисципліни: запізнення на роботу, передчасне залишення роботи, порушення регламенту роботи облдержадміністрації щодо організації використання робочого часу та режиму роботи зменшення розміру премії на 50 % за кожний випадок порушення
4. Порушення виконавчої дисципліни: - порушення строків розгляду звернень громадян; - порушення строків виконання доручень керівництва, зазначених у резолюціях до документів; - порушення регламентованих норм опрацювання документів зменшення розміру премії на 20 % за кожний випадок порушення
5. Показники якості роботи: - низький рівень якості опрацьованих документів, повернення їх на доопрацювання, наявність зауважень і негативних висновків до проектів розпоряджень і наказів; - низький рівень організації заходів, неякісне виконання доручень керівництва зменшення розміру премії на 10 % за кожний випадок зниження якості
6. Виконання особливо важливої роботи з досягненням певних результатів збільшення розміру премії на 50 %
7. Виконання роботи у складних умовах та у позаробочий час у зв’язку з невідкладними обставинами збільшення розміру премії на 50 %
8. Високі досягнення в роботі: - запобігання аваріям, катастрофам, втратам бюджетних коштів, матеріальних цінностей тощо; - наукові розробки в галузі державного управління, рекомендовані до практичного застосування; - запровадження нових управлінських технологій, методик, спрямованих на підвищення ефективності державного управління; - підготовка законопроектів, постанов Уряду з їх подальшим розглядом Верховною Радою та Кабінетом Міністрів України збільшення розміру премії на 30 % за кожний випадок досягнень
9. Виконання роботи, спрямованої на підвищення якості державного управління: - освітня робота в галузі державного управління, у тому числі підготовка магістрів, підвищення кваліфікації державних службовців, керівництво магістерськими роботами та навчальною практикою слухачів; - організація та керівництво стажуванням на державній службі; - розробка та впровадження рекомендацій, спрямованих на підвищення якості державного управління збільшення розміру премії на 20 %

Голова Луганської облдержадміністрації В.Ю. Іваненко

Правила –це нормативний акт, яким регулюється організація та порядок діяльності в якій-небудь певній сфері відносин. Зокрема, правилами встановлюється організація та порядок діяльності державного або іншого органу, підприємства, установи (наприклад, Правила внутрішнього трудового розпорядку підприємства). У правилах встановлюються норми й вимоги, обов'язкові для виконання.

Р е к в і з и т и:

1) дата (за потреби);

2) індекс (за потреби);

3) гриф затвердження;

4) місце видання;

5) заголовок до тексту (може поєднуватись із назвою виду документа);

6) текст (може складатись із розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів);

7) підпис (за потреби);

8) гриф погодження (оформляють у разі потреби на другому примірнику);

9) візи (за потреби);

10) позначка про виконавця.

 

Зразок правил:

Затверджено постановою

Кабінету Міністрів України

29.11.01 № 1599


Читайте також:

  1. The peace – порядок
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  4. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  5. Аналіз використання капіталу.
  6. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  7. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  8. Аналіз використання обладнання.
  9. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  10. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  11. Аналіз використання фонду робочого часу.
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 701

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постанова | ТЕМА 1. ЗМІСТ, МЕТА І ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.