МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План лекціїДжон Гелбрейт Тема. ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА СУСПІЛЬСТВА Функції економічної теорії. Роль і значення економічної теорії в суспільному житті визначається її функціям: 1. Пізнавальна (гносеологічна)- вивчення економічних відносин дає можливість пізнавати і розуміти закономірності економічних явищ і процесів, що відбуваються у житті суспільства. 2. Практична- полягає в застосуванні отриманих теоретичних знань в практичній діяльності людей в сфері економіки. Важлива роль і значення економічної теорії полягає в тому, що вона є науковою основою розробки та здійснення економічної політики держави. 3. Методологічна- економічна теорія є теоретичною основою (базою) для вивченняцілого ряду конкретних економічних дисциплін. (Більш детально зміст цієї функції буде розглянуто далі). 4. Прогностична- економічне прогнозування – це наукове передбачення майбутніх перспектив і можливих варіантів (сценаріїв) економічного розвитку з метою визначення найбільш ефективних способів і шляхів розв'язання ймовірних змін та проблем, що можуть виникнути в економіці.
Найкраща економічна система — це та, яка максимально забезпечує людей тим, чого вони найбільше потребують. Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. 1. Економічна система: її суть та структурні елементи. 2. Класифікація систем. 3. Продуктивні сили як матеріальна основа економічної системи. 4. Економічні відносини як суспільна форма і спосіб організації економічної системи. 5. Критерії періодизації розвитку суспільства. Час: 2 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 23 – 47.
Основні категорії і поняття: економічна система, національна економіка, цивілізація, господарський механізм, організація виробництва, продуктивні сили, економічні відносини, змішана економіка, традиційні економічні системи, ринкова економіка, командно-адміністративна економіка Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - сутність та структурні складові економічної системи суспільства; - матеріальну основу економічної системи; - чинники еволюції економічної системи у процесі історичного розвитку суспільства; - підходи до типізації економічних систем суспільства Студенти повинні уміти: - аналізувати типи економічних систем суспільства; - визначити цілі економічних систем суспільства; - розкривати особливості змісту і взаємозв’язок трудових(техніко-економічних) і соціально-економічних відносин. Домашнє завдання: В.Д.Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 61 – 95, 1. Підготуватись до опитування за питаннями на с.92., 2. Дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 92.
РОЗГОРНУТИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ Читайте також:
|
||||||||
|