МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
План лекціїДжон Гелбрейт Тема. ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА СУСПІЛЬСТВА Функції економічної теорії. Роль і значення економічної теорії в суспільному житті визначається її функціям: 1. Пізнавальна (гносеологічна)- вивчення економічних відносин дає можливість пізнавати і розуміти закономірності економічних явищ і процесів, що відбуваються у житті суспільства. 2. Практична- полягає в застосуванні отриманих теоретичних знань в практичній діяльності людей в сфері економіки. Важлива роль і значення економічної теорії полягає в тому, що вона є науковою основою розробки та здійснення економічної політики держави. 3. Методологічна- економічна теорія є теоретичною основою (базою) для вивченняцілого ряду конкретних економічних дисциплін. (Більш детально зміст цієї функції буде розглянуто далі). 4. Прогностична- економічне прогнозування – це наукове передбачення майбутніх перспектив і можливих варіантів (сценаріїв) економічного розвитку з метою визначення найбільш ефективних способів і шляхів розв'язання ймовірних змін та проблем, що можуть виникнути в економіці.
Найкраща економічна система — це та, яка максимально забезпечує людей тим, чого вони найбільше потребують. Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. 1. Економічна система: її суть та структурні елементи. 2. Класифікація систем. 3. Продуктивні сили як матеріальна основа економічної системи. 4. Економічні відносини як суспільна форма і спосіб організації економічної системи. 5. Критерії періодизації розвитку суспільства. Час: 2 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 23 – 47.
Основні категорії і поняття: економічна система, національна економіка, цивілізація, господарський механізм, організація виробництва, продуктивні сили, економічні відносини, змішана економіка, традиційні економічні системи, ринкова економіка, командно-адміністративна економіка Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - сутність та структурні складові економічної системи суспільства; - матеріальну основу економічної системи; - чинники еволюції економічної системи у процесі історичного розвитку суспільства; - підходи до типізації економічних систем суспільства Студенти повинні уміти: - аналізувати типи економічних систем суспільства; - визначити цілі економічних систем суспільства; - розкривати особливості змісту і взаємозв’язок трудових(техніко-економічних) і соціально-економічних відносин. Домашнє завдання: В.Д.Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 61 – 95, 1. Підготуватись до опитування за питаннями на с.92., 2. Дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 92.
РОЗГОРНУТИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ Читайте також:
|
||||||||
|