МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯМЕТОДИКА ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ТЕКСТІВ ЕКСКУРСІЇ Відомо, що робота екскурсовода вимагає посиленого запам'ятовування фактів, подій, персоналій, цифр тощо. Меморія – запам'ятовування, тобто тренування пам'яті – важливий етап підготовки до публічного виступу. На цьому етапі розроблено складні техніки, які допомагають виступаючому, в тому числі екскурсоводу, спиратися не лише на оперативну пам'ять і характерну для кожного сукупність енциклопедичних знань, але і на особливі прийоми запам'ятовування матеріалу. Такі прийоми допомагають екскурсоводу контролювати всю структуру і весь хід екскурсії, а у потрібний момент ще й демонструвати у порядку імпровізації застосування матеріалу із відомих йому галузей знань. Практика оволодіння меморією забезпечує таким чином екскурсоводу постійний доступ до його особистого „банку даних" і швидке застосування будь-яких із цих знань. Першою умовою запам'ятовування має бути глибоке і яскраве враження від того, що буде запам'ятовуватися. Необхідно, насамперед, зосередитися. Можливо декому краще написані тексти читати вголос, бо це допомагає запам'ятовуванню. Переглянувши свої записи, як пропонує Дейл Карнегі, потрібно закрити очі і уявити їх написання вогняними літерами. І запам'ятати. Друга умова запам'ятовування – повторювання. Щоб розвинути пам'ять, потрібно привчити себе у кожну вільну хвилину, у транспорті, під час прогулянки пригадувати, пригадувати і запам'ятовувати. Але слід пам'ятати про те, що часто механічне повторювання не завжди найкращий шлях Психологи вважають що людина, яка сидить і повторює текст, доки не закріпить його в своїй пам'яті, витратить удвічі більше часу, ніж людина, яка процес повторювання здійснюватиме з розумними інтервалами, хоча б і протягом декількох днів. Третя умова запам'ятовування – це використання асоціації. Інколи ім'я людини чи назва місцевості, або назва речі чи зміст події дають поштовх до якоїсь асоціації, що дозволяє ніби викарбувати їх у пам'яті. Той, хто більше осмислює отримані свідчення і встановлює між ними тісні взаємозв'язки, буде мати й кращу пам'ять. Щоб запам'ятати дати, можна асоціювати їх з відомими знаменними подіями. Якщо під час екскурсії екскурсовод забуває, що говорити далі, необхідно використовувати останні слова попередньої фрази на початку нової.
1. У чому полягає призначення екскурсійної методики, її сутність? 2. Назвіть складові екскурсійної методики. 3. З чого складається методика проведення екскурсії? 4. Які принципи підбору екскурсійних об'єктів для показу в конкретній екскурсії? 5. Кому доручається підготовка нової екскурсії? 6. Назвіть етапи підготовки нової екскурсії. 7. Назвіть принципи побудови екскурсійного маршруту. 8. Як визначаються мета і завдання екскурсії? 9. Як класифікуються екскурсійні об'єкти? 10. Що означають "картки" або "паспорти" екскурсійних об'єктів? 11. Що таке схема екскурсійного маршруту? 12. Назвіть перелік основних документів, необхідних для проведення екскурсії. 13. Які вимоги до складання контрольного тексту? 14. У чому відмінність контрольного від індивідуального тексту екскурсії? 15. Що таке "логічний перехід"? 16. У чому полягає значення технологічної карти екскурсії? 17. Назвіть складові розділи технологічної карти. 18. Дайте визначення поняттю "методичний прийом". 19. Яке призначення методичних прийомів? 20. Назвіть види прийомів розповіді. 21. Назвіть види прийомів показу. 22. Що означає методичний прийом руху? 23. Які вам відомі особливі методичні прийоми? 24. Як використовується в екскурсії наочний матеріал? 25. Дайте визначення поняттю "техніка проведення екскурсії". 26. Що складає зміст розділу "організаційні вказівки"? 27. Як дотримується час в екскурсії? 28. У чому полягає техніка використання "портфеля екскурсовода"? 29. Як використовуються елементи ритуалу в екскурсії? 30. Які вимоги до методики запам'ятовування текстів? Читайте також:
|
||||||||
|