МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Закономірності динаміки індивідуально-особистісних і групових змін у процесі АСПНАСПН є лабiльною системою психологiчного впливу, зорiєнтованою на iндивiдуально-неповторну допомогу кожному учасниковi навчання. Особистiснi проблеми, з якими люди приходять у групу, не усвiдомлюються ними в своїй психологiчнiй сутi, не пов’язуються з iнфантильними витоками. Прояснення психологiчного смислу особистiсної проблеми є завданням АСПН. Разом iз тим є певнi загальнi закономiрностi в особливостях особистiсних проблем учасникiв навчання та в розвитку самого групового процесу. Для цього професiонал у галузi АСПН повинен добре знати особливостi таких психiчних процесiв, як дезiнтеграцiя й iнтеграцiя, бачити їхнi прояви в особистiсних змiнах, аби забезпечувати позитивнiсть процесу дезінтеграції i вториннiсть iнтеграцiї (на бiльш високому рiвнi розвитку психiки суб'єкта). Цим закономiрностям підлягає весь психокорекцiйний процес АСПН як в iндивiдуальних, так i групових його варiантах. Як уже вказувалося ранiше, мiж дезiнтеграцiєю та iнтеграцiєю є зворотна залежнiсть, тобто чим вищий рiвень групової iнтеграцiї, тим бiльше можливостей вiдкриваються для iндивiдуально-особистiсної позитивної дезiнтеграцiї, яка й приводить iз часом до вторинної iнтеграцiї на вищому рiвнi розвитку. Може виникнути запитання: чому закономiрностi особистiсної й групової динамiки в психокорекцiї ми повязуємо з процесами дезiнтеграцiї й інтеграції. Адже цi поняття швидше каталiзують динамiку, а не визначають семантику. Пояснюється це тим, що, коригуючи, ми фактично нiчого нового не привносимо: ми працюємо з тим, що вже є у суб'єкта, змiнюючи напрям, динамiку структурних компонентiв психiки з метою нiвелювання особистiсних деструкцiй. В психокорекцiйному процесi вiдбуваються переорiєнтацiя психiчної енергiї з деструктивних (руйнiвних) каналiв у конструктивному напрямi, який би допомiг клiєнтовi привести у вiдповiднiсть засоби взаємодiї з довколишнiм свiтом iз його намiрами, бажаннями, очiкуваннями. Розумiння цього дасть змогу психологовi цiлеспрямовано пiдтримувати кожного учасника АСПН в усвiдомленнi конкретних передумов власної особистiсної проблеми й намiтити шляхи її конструктивного розвязання. Ми допомагаємо клiєнтовi встановити звязки мiж свiдомими й несвiдомими аспектами психiки, виявити невiдповiднiсть мiж цiлями, бажаннями й тими засобами, якi вiн застосовує для їх досягнення тощо. Звичайно, клiєнт збагачується новими формами й засобами (вербального й невербального) спiлкування в групi АСПН, але до тих пiр, поки вiн перебуває в полонi власних проблем, його свiдомiсть обтяжена певними викривленнями, позбавитись яких можливо в разi прояснення каузальної канви цих явищ. Тому фактично процес психокорекцiї полягає у з’ясуваннi причин труднощiв спiлкування, породжуваних несвiдомими аспектами психiки суб'єкта. Професiйним грунтом такої роботи є процесуальна психодiагностика, якiй треба придiлити особливу увагу. Загальнi ж закономiрностi, на якi ми спираємося в груповiй психокорекцiї, полягають у позитивнiй дезiнтеграцiї й вториннiй iнтеграцiї. Через каталiзацiю цих процесiв забезпечується управлiння груповою психокорекцiєю й iндивiдуально-неповторними змiнами кожного суб'єкта. Читайте також:
|
||||||||
|