МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Науково-популярна статтяEND START WNDPROC ENDP RET 16 POP EBP POP EBX POP ESI POP EDI MOV EAX,0 JMP L5 ;закрити діаогове немодальне вікно L5: PUSH DWORD PTR [EBP+08H] CALL DestroyWindow@4 FINISH: FIN: _TEXT ENDS За способом розкриття статті поділяють на оглядові, проблемні і методологічні. Оглядові статті містять характеристику стану і перспектив наукових досліджень у тій чи тій предметній галузі. У проблемних статтях наявний аналіз проблеми, яка не одержала всебічного осмислення. Методологічні статті подають обґрунтування методології розв'язання проблеми.
Підготовка наукової статті охоплює такі етапи: I. Формулювання робочої назви статті: 1. заголовок має бути лаконічним і однозначним; 2. заголовок повинен сконцентрувати увагу читача на предметі дослідження. II. Визначення меж теми та обсягів наукової інформації, представленої в науковій статті III. Розроблення орієнтовного плану (змісту) статті, вступу, основної частини, висновків, перспективи дослідження. IV. Окреслення у вступі змісту роботи: 1. постановка проблеми, з'ясування її актуальності та науково-практичного значення; 2. аналіз останніх досліджень і публікацій, у яких започатковано розв’язання певної проблеми, і на які опирається автор; 3. порушення не вирішених раніше потань, яким присвячена стаття; 4. формулювання мети і завдань статті. V. Визначення методів дослідження, джерельної бази, підготовки основних тез — відповідей на завдання VI. Тлумачення використаних у статті термінів. VII. Обґрунтування в основній частині отриманих результатів. Текст має опиратися на принципи «від відомого до невідомого», «від простого до складного». VIII. Перевірка узгодженості між заголовком, метою, завданнями і висновками. IX. Міркування над перспективами наступних розвідок у цьому питанні. X. Проведення самоконтролю виконаної роботи на змістовому, логічному, мовностилістичному рівнях. Перевірка тексту статті на відповідність: — чинним правописним нормам; — вимогам наукового стилю; — оформлення цитат і посилань. XI. Оформлення списку використаних джерел за чинним и стандартами. Обмірковування вступу, основної частини і висновків дасть змогу відчути ціле, з'ясувати, за чим стежитиме читач і як розвиватиметься ідея статті.
Мета вступу наукової статті — показати, що дослідження є розвитком, продовженням або спростуванням визнаних положень, полемікою з іншими напрямами або окремими науковцями. У вступі визначають проблему та її актуальність, аналізують останні дослідження і публікації, у яких започатковано розв'язання означеної проблеми, окреслюють питання, яким присвячена стаття. Висвітлення актуальності не має бути багатослівним, головне — показати суть проблемної ситуації, що потребує вивчення Аналіз останніх праць, у яких розглянуто актуальне питання, важливий для розуміння предмета дослідження Формулювання цілей статті уможливлює конкретизацію постановки завдань Читайте також:
|
||||||||
|