Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Науково-популярна стаття

END START

WNDPROC ENDP

RET 16

POP EBP

POP EBX

POP ESI

POP EDI

MOV EAX,0

JMP L5

;закрити діаогове немодальне вікно

L5:

PUSH DWORD PTR [EBP+08H]

CALL DestroyWindow@4

FINISH:

FIN:

_TEXT ENDS

За способом розкриття статті поділяють на оглядові, проблемні і методологічні. Оглядові статті містять характеристику стану і перспектив наукових досліджень у тій чи тій предметній галузі. У проблемних статтях наявний аналіз проблеми, яка не одержала всебічного осмислення. Методологічні статті подають обґрунтування методології розв'язання проблеми.

 

Підготовка наукової статті охоплює такі етапи:

I. Формулювання робочої назви статті:

1. заголовок має бути лаконічним і однозначним;

2. заголовок повинен сконцентрувати увагу читача на предметі дослідження.

II. Визначення меж теми та обсягів наукової інформації, представленої в науковій статті

III. Розроблення орієнтовного плану (змісту) статті, вступу, основної частини, висновків, перспективи дослідження.

IV. Окреслення у вступі змісту роботи:

1. постановка проблеми, з'ясування її актуальності та науково-практичного значення;

2. аналіз останніх досліджень і публікацій, у яких започатковано розв’язання певної проблеми, і на які опирається автор;

3. порушення не вирішених раніше потань, яким присвячена стаття;

4. формулювання мети і завдань статті.

V. Визначення методів дослідження, джерельної бази, підготовки основних тез — відповідей на завдання

VI. Тлумачення використаних у статті термінів.

VII. Обґрунтування в основній частині отриманих результатів. Текст має опиратися на принципи «від відомого до невідомого», «від простого до складного».

VIII. Перевірка узгодженості між заголовком, метою, завданнями і висновками.

IX. Міркування над перспективами наступних розвідок у цьому питанні.

X. Проведення самоконтролю виконаної роботи на змістовому, логічному, мовностилістичному рівнях.

Перевірка тексту статті на відповідність:

— чинним правописним нормам;

— вимогам наукового стилю;

— оформлення цитат і посилань.

XI. Оформлення списку використаних джерел за чинним и стандартами. Обмірковування вступу, основної частини і висновків дасть змогу відчути ціле, з'ясувати, за чим стежитиме читач і як розвиватиметься ідея статті.

 

Мета вступу наукової статті — показати, що дослідження є розвитком, продовженням або спро­стуванням визнаних положень, полемікою з іншими напрямами або окремими науковцями. У вступі визна­чають проблему та її актуальність, аналізують останні дослідження і публікації, у яких започатковано розв'я­зання означеної проблеми, окреслюють питання, яким присвячена стаття.

Висвітлення актуальності не має бути багатослівним, головне — показати суть проблемної ситуації, що потребує вивчення

Аналіз останніх праць, у яких розглянуто актуальне питання, важливий для розуміння предмета дослідження Формулювання цілей статті уможливлює конкретизацію постановки завдань


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  4. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  5. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  6. За економічними елементами і калькуляційними статтями.
  7. Захист права ін Стаття 432. Захист права інтелектуальної власності судом
  8. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  9. Калькуляція продукції. Класифікація витрат за статтями.
  10. Класифікація витрат за економічними елементами відповідає на питання „скільки чого витрачено?”, а за калькуляційними статтями – „куди понесені витрати?”.
  11. Класифікація витрат за статтями
  12. Класифікація витрат за статтями калькуляції.




Переглядів: 2003

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
JNE FINISH | Науково-популярний нарис

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.