МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Створення ЗУНР
↓ ↓
↓ ↓
2. Внутрішня політика ЗУНР Основні заходи внутрішньої політики уряду ЗУНР. - За короткий час було сформовано ефективну систему управління. Відбулися довиборидо Української Національної Ради — представницького і законодавчого органу. Більшість її депутатів стояла на національно-ліберальних позиціях і представляла Українську національно-демократичну партію. Президентом ЗУНР обрано Є. Петрущевича, який згодом отримав диктаторські повноваження. Формувалася місцева адміністрація, правоохоронні органи, система судочинства. - Утверджувалися державні символи: прапор — жовто-блакитний; герб — золотий лев на синьому тлі, обернений у правий бік. - Українська мова була проголошена державною. - Прийнято закон про громадянство. - Проголошувалася ліквідація великого землеволодіння (переважно поляків). Але здійснення земельної реформи відкладалося до завершення війни. - Встановлювалася державна монополія на продаж зерна, хліба, цукру, спирту, сірників, шкіри, худоби. - В обіг було введено власну валюту — гривню і карбованці. Заборонено вивіз нафти. Відбудовувалися залізниці. - Створювалася система народної освіти: шкільництво отримало державний статус, дозволялося існування приватних шкіл, національним меншинам надавалося право «на школу рідною мовою». - Національним меншинам гарантувалися широкі права. Їм обіцялося ЗО % місць у майбутньому парламенті й право користуватися власними мовами. Для захисту республіки була утворена Українська Галицька армія (УГА). Акт Злуки (22 січня 1919 р.) 5 листопада 1918 р. — прибуття в Київ до гетьмана П. Скоропадського делегації ЗУНР, переговори про надання допомоги ЗУНР 10 листопада 1918 р. — зустріч делегації ЗУНР із представниками Українського Національного союзу. На ній було вирішено не проголошувати єдності західноукраїнських земель із гетьманською Україною, яка прагнула об'єднатися з Росією. Брали до уваги те, що в декларації американського президента ВудроВільсрна про післявоєнне врегулювання світу Росія розглядалася як унітарна держава, а народам Австро-Угорщини гарантувалося право на самовизначення. За таких обставин негайне возз'єднання могло б привести до механічного включення західноукраїнських земель до складу Росії ↓ Попередній договір, укладений у Фастові між Українською Народною Республікою і Західноукраїнською Народною Республікою (1 грудня 1918 р.) ↓ Прийняття Універсалу Директорії Української Народної Республіки (22 січня 1919 рр
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|