МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність та основні етапи організації проведення дослідженьТема 4 Етичні норми поведінки науковця і цінність науки Професійність наукового працівника пов'язана із дотриманням етичних норм, правил поведінки та взаємовідносин із зовнішнім оточенням (колегами, підлеглими, партнерами). Дотримання етики ділових відносин є одним із основних критеріїв оцінки професіоналізму як окремого працівника, так і колективу в цілому. Під етикою розуміють систему універсальних і специфічних моральних вимог і норм поведінки, що реалізуються в процесі суспільного життя. Будь-які відносини між людьми починають складатися в процесі контактів і спостережень, при яких люди нагромаджують інформацію один про одного, які і є основою взаємної зацікавленості, симпатії або антипатії. Взаємовідносини в наукових колективах підпорядковуються певній системі етичних норм, які визначають, що допустимим, а, що є неприпустимим для науковця в різних ситуаціях. Норми – це неписані вимоги, правила, які регламентують як себе вести, виконувати ту чи іншу роботу, що потрібно суспільству від науки. Етичні норми науки затверджують і захищають специфічні, характерні для науки цінності: · безкорисний пошук і доказ істини; · чесність і порядність в науці; · обов'язкове підтвердження нових знань теоретичними і експериментальними результатами; · мужність відстоювати свої наукові погляди, якщо вони ґрунтуються на істинних знаннях, а також мужність признати свою помилку, якщо вона науково доведена. Для науки як особливої сфери діяльності основними цінностями є: · універсальність, тобто явища, процеси, що вивчаються, які проходять однаково і не залежать від тих, хто їх формує; · загальність користування, тобто знання є загальнолюдською цінністю; · безкорисність; · організований скептицизм, кожен учений відповідає за оцінку якості того, що зроблено його колегами, і за те, щоб оцінка була загальновідомою. Складність наукових досліджень, комплексність і тривалість виконання зумовлюють необхідність у виділенні основних етапів організації досліджень: - визначення проблеми та її конкретизація; - попередня розробка теоретичних положень; - вивчення історико-економічного та сучасного стану опрацьованості проблеми; - збір, систематизація та вивчення інформації; - розробка гіпотези; - визначення методики та методів дослідження; - складання робочого плану; - опрацювання інформації; - розробка висновків і пропозицій; - письмове викладення матеріалів дослідження; - обговорення ходу та результатів дослідження, рецензування; - впровадження результатів дослідження. Послідовне чергування етапів необхідне, коли складність дослідження потребує розділити його на кілька самостійних частин. Дотримання послідовності етапів сприяє формування у дослідника вміння планувати й організовувати свою працю. Читайте також:
|
||||||||
|