МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Походження назвиІсторія виникнення Ши Цзін Теми рефератів, доповідей і контрольних робіт 1. Програма і робочий план соціологічного дослідження. 2. Роль емпіричних соціологічних досліджень в реформуванні українського суспільства. 3. Етичний кодекс соціолога.
Ши Цзін (кит. 詩經 піньїнь: Shī Jīng; за транскрипційною системою Уейда — Джайлза: Shih Ching «Книга пісень» або «Книга поезії») — пам'ятка китайської літератури XII–VI століття до н. е., яка містить 305 поетичних творів, створених в різних царствах Стародавнього Китаю. Конфуцій зазначав, що вірші «Ши Цзін» можуть порушувати дух, можуть розкривати людину, можуть сприяти спілкуванню, можуть викликати обурення. Пам'ятник має національний дух, мову, будову творів та їх зміст, що відображає різноманітні явища духовного і соціального життя Китаю, являючи собою своєрідну енциклопедію китайської давнини. Його поетичні образи використовувалися в літературах Далекого Сходу. Всі разом поетичні твори «Книги пісень і гімнів» охоплюють досить значний період розвитку китайського народу, приблизно з раннього етапу Західного Чжоу (XII–X століття до н. е.) і до кінця епохи Чуньцю («Весни і осені», VIII–V століття до н. е.). Відомо, коли ханьський імператор У-ді (140 — 87 до н. е.) зі «ста філософських шкіл» як офіційну ідеологію вибрав конфуціанство і заснував звання Боші за конфуціанським «П'ятиканоном» («У цзін»), «Пісні» увійшли до складу канону і отримали назву «Ши Цзін».[1] «Ши Цзін» представляє собою своєрідну енциклопедію китайської давнини. У джерелах зустрічаються вказівки на те, що Конфуцій, що бачив у давній поезії величезний моральний потенціал, більш ніж з трьох тисяч пісень відібрав лише десяту частину і звів у єдиний пам'ятник, відомий нині під назвою «Ши Цзін». За свідченням Сима Цяня, ці пісні разом з із конфуціанськими книгами за указом імператра Цінь Ши Хуан-ді в 213 до н. е.. були покарані вогнем і відновлені приблизно в середині ІІ столітті до н. е.. В китайських джерелах згадуються три списки «Ши Цзін», які отримали свої назви за царствами та сім'ями, в яких вони зберігалися: «Луши» («Пісні Лу») і «Ханьши» («Пісні Хань») були втрачені; найдавніший список «Маоші» («Пісні роду Мао») був включений в конфуціанський канон, а в 12 столітті став називатися «Ши Цзін».[2] В епоху, що передувала воцарінню династії Цінь (221 - 207 до н. е.), збірник носив назву «Ши» («Пісні»), або «Ши сань бай» («Триста пісень»).[3] Ієрогліф і слово «ши» в давньокитайською мовою означають: вірш, пісня, поезія, ритмічний, озвучений римами твір, виконуються зазвичай під акомпанемент музичного інструменту. Спочатку ієрогліф «цзін», що входить у назву «Ши Цзін», позначав «основу тканини». Згодом саме звідси взяло свій початок похідне поняття — основні канонічні книги конфуціанської школи. Пісня «ши» — найдавніша форма китайської ліричної поезії, вірш, як правило, призначений для співу. «Ши» складається зазвичай з декількох строф або куплетів, нерідко з рефреном. Пісні «ши», судячи по «Ши Цзін», складались в народі одночасно з їх музичної мелодією і, по суті, були органічно пов'язані з музикою, рухами і жестами, які часто супроводжували їх виконанням в процесі польових робіт, під час релігійних і побутових обрядів, народних свят, гулянь, ігор. Читайте також:
|
||||||||
|