Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виявлення тупиків

Виявлення взаимоблокировки зводиться до фіксації тупикової ситуації і виявлення залучених до неї процесів. Для цього проводиться перевірка наявності циклічного очікування у випадках, коли виконані перші три умови виникнення тупика. Методи виявлення активно використовують графи розподілу ресурсів. Розглянемо модельну ситуацію.

1. Процес P1 очікує ресурс R1.

2. Процес P2 утримує ресурс R2 і очікує ресурс R1.

3. Процес P3 утримує ресурс R1 і очікує ресурс R3.

4. Процес P4 очікує ресурс R2.

5. Процес P5 утримує ресурс R3 і очікує ресурс R2.

Питання полягає в тому, чи є дана ситуація тупиковою, і якщо так, то які процеси в ній беруть участь. Для відповіді на це питання можна сконструювати граф ресурсів, як показано на рис. 9.5. З малюнка видно, що є цикл, що моделює умова кругового очікування, і що процеси P2, P3, P5, а може бути, і інші знаходяться в тупиковій ситуації.


Рис. 9.4. Граф ресурсів

Візуально легко виявити наявність глухого кута, але потрібні також формальні алгоритми, реалізовані на комп'ютері. Один з таких алгоритмів описаний в [Таненбаум, 2002], там же можна знайти посилання на інші алгоритми.

Існують і інші способи виявлення тупиків, застосовні також у ситуаціях, коли є кілька ресурсів кожного типу. Так в [Дейтл, 1987] описаний спосіб, званий редукцією графа розподілу ресурсів, а в [Таненбаум, 2002] - матричний алгоритм.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм запобігання тупиків
  2. Вибори як форма волевиявлення народу
  3. Вибори як форма волевиявлення народу
  4. Вибори як форма волевиявлення народу
  5. Виявлення втрат у водопровідній мережі
  6. Виявлення інформаційних потреб
  7. Виявлення ознак прихованого банкрутства
  8. Виявлення послідовності
  9. Виявлення потенційних небезпек та визначення можливих управлінських дій щодо їх ліквідації.
  10. Виявлення пріоритетних конкурентів і визначення сили їхньої позиції
  11. Виявлення проблеми й формулювання мети
  12. Виявлення проблеми й формулювання мети




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ігнорування проблеми тупиків | Взаємодія процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.