МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Україна в роки революції 1905—1907 рр.РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Питання для опитування Висновки. Вирішальне значення в успіху розробки нової екськур¬сионной теми мають об'єкти. Саме вони складають той пізнавальний матеріал, який є зоровою основою в розкритті теми, головний аргумент в доказах екскурсовода. Необхідно відзначити залежність екскурсійного про¬цесса в цілому, його вміст, методики підношення матеріалу (показу і розповіді) від об'єктів, їх стану, під'їзних шляхів, крапок для спостереження. Саме тому таку важливу роль в даний момент грають зв'язки екськур¬сионних установ з тими організаціями, які ведуть роботу по виявленню, реставрації і охороні пам'ятників історії і культури. Активна участь екскурсійних ра¬ботников в діяльності цих організацій створює умови для подальшого розвитку екскурсійної справи.
1. Принципи відбору екскурсійних об'єктів для показу в даній екскурсії. 2. Показники оцінки об'єктів. 3. Перелік і характеристика основних і додаткових об'єктів. 4. Картки (паспорти) пам'ятників, що увійшли в екскурсію. 5. Вивчення особливостей кожного з пам'ятників історії і культури. 6. Оцінка зовнішнього вигляду пам'ятника — його естетичній виразності, незвичності, збереженню. 7. Об'єм інформації у зв'язку з пізнавальною цінністю і популярністю об'єкту. 8. Особливості розташування об'єкту. 9. Охорона пам'ятників історії і культури Вперше поняття «Етапи підготовки екскурсії» було введене в ужиток в 1976 р. Тоді ж було названо п'ятнадцять етапів: 1. Визначення мети і завдань екскурсії. 2. Вибір теми. 3. Відбір літератури і складання бібліографії. 4. Визначення джерел екскурсійного матеріалу. Знайомство з експозиціями і фондами музеїв по темі. 5. Відбір і вивчення екскурсійних об'єктів. 6. Складання маршруту екскурсії. 7. Об'їзд або обхід маршруту. 8. Підготовка контрольного тексту екскурсії. 9. Комплектування «портфеля екскурсовода». 10. Визначення методичних прийомів проведення екскурсії. 11. Визначення техніки ведення екскурсії. 12. Складання методичної розробки. 13. Складання індивідуальних текстів. 14. Прийом (здача) екскурсії. 15. Затвердження екскурсії. Метою демократичної революції 1905-1907 рр. була: - ліквідація пережитків феодалізму в Росії (самодержавство, - поміщицьке землеволодіння і викупні платежі, - нерівноправність станів, - національне пригноблення тощо) і - встановлення буржуазно-демократичної республіки. Революція розпочалася 9 січня 1905 р. мирною демонстрацією в Санкт-Петербурзі, розстріляною військами («кривава неділя»). На знак солідарності і протесту почалися страйки в пролетарських центрах України: Києві, Харкові, Катеринославі, Одесі, Миколаєві. На початку січня-березня 1905 р. страйкувало 170 тис. чол. Революційна боротьба в жовтні 1905 р. переросла в загальноросійський політичний страйк. Жовтневий всеросійський страйк паралізував сили уряду і змусив царя видати 17 жовтня маніфест про громадянські свободи і скликання законодавчої Думияк дорадчого органу при цареві із залученням до виборів в неї усіх верств населення. Після цього буржуазія, вважаючи, що демократичні свободи досягнуті, відійшла від революції. Спираючись на її підтримку, царський режим почав масові репресії проти революціонерів. Революція досягла найвищого піднесення в ході грудневого повстання робітників великих промислових центрів у 1905 р. Після поразки грудневого повстання почався спад революції.У страйковому русі в Україні в 1906 р. взяло участь близько 100 тис. чол., а в 1907 р. — 55 тис. Селянські виступи в період спаду революції охопили значну територію, але за своїм розмахом були слабшими, ніж у 1905 р. Так, у 1905 р. в Україні відбулося 3967 виступів, у 1906 р. - 1 382, а в 1907 р. - 510. Читайте також:
|
||||||||
|