Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття журналів і їхні види.

ПЛАН

Тема: Робота з журналами.

Лекція 9

Головні принципи, на яких будуються уроки із психологом.

Специфіка психології як навчального предмета, а також особливості спільних уроків дозволяють сформулювати головні принципи їх організації та проведення:

Принцип контрасту. Контраст використовується як конкретний методичній прийом у найрізноманітніших видах діяльності дітей. Наприклад, під час читання й аналізу казки вони складають, альтернативне закінчення, у позитивних героях виокремлюють як позитивні, так і негативні їхні якості, а в антигероях — не лише негативні, але й позитивні характеристики. Широко використовується контраст і в процесі асоціювання. Наприклад, педагог пропонує послухати дві мелодії й визначити, яка з них асоціюється з боягузтвом, а яка — зі сміливістю.

Принцип залучення всіх сфер життєдіяльності. Дитині молодшого шкільного віку часто буває важко зрозуміти й визначити зміст складних моральних якостей, таких як доброта, любов, миролюбність тощо. Однак важливим є не стільки розуміння дітьми цих якостей, скільки переживання ними певних станів, що супроводжують їхні прояви. Тому принцип залучення всіх сфер життєдіяльності дитини передбачає:

1) на когнітивному рівні сформування уявлень про ту чи іншу якість із використанням досвіду дитини;

2) на сенсорному — через зір, слух, нюх, дотик вироблення вміння встановлювати аналогії між власними відчуттями й виниклими уявленнями;

3) на емоційному — розвиток здатності до переживання того з іншого стану;

4) на поведінковому — програвання реальних або уявних ситуацій, відпрацьовування конкретних дій дитини.

Принцип, опосередкування. Його зміст полягає в тому, що, перш ніж перейти до реального переживання й поведінки, дитина повинна навчитися розпізнавати ті чи інші переживання та способи поведінки на прикладі персонажів із літературних творів, кінофільмів, а також приписувати ті чи інші стани різним об’єктам символічного характеру. Із цією метою використовується, наприклад, образ тієї чи іншої тварини.

Принцип моделювання життєвих ситуацій. Відтворюючи пропоновані ситуації, дитина вчиться самостійно, без підказок і нав’язування стереотипів, знаходити вихід із них. Це додає до її досвіду щось нове, що надалі може бути перенесене в реальне життя.

 

1. Поняття журналів і їхні види.

2. Загальні прийоми роботи з журналами.

 

У системі 1С:Підприємство інформація про господарські операції, чинені на підприємстві, може вводитися за допомогою документів і зберігатися в журналах документів. При настроюванні конфігурації проводиться настроювання документів і створюються необхідні журнали для їхнього зберігання.

Документи в системі 1С:Підприємство можуть ставитися до бухгалтерського обліку, оперативного обліку або розрахунків. Приналежність до тієї або іншому компоненту задається в Конфігураторі.

Документ, що ставиться до бухгалтерського обліку, може автоматично формувати бухгалтерську операцію, що відбиває відповідну господарську операцію в бухгалтерському обліку.

Документ, що ставиться до оперативного обліку, може змінювати стан регістрів.

Документ, що ставиться до розрахунків, може викликати зміни в журналі розрахунків.

У процесі настроювання конфігурації завдання можна зробити практично необмежене число журналів документів і призначати для зберігання в одному журналі документи декількох видів, причому ті самі документи можуть відображати в декількох Журналах. Крім того, у системі 1С:Підприємство існують загальні журнали, у яких відображаються всі введенні в систему документи.

Тому що вся робота з документами, в основному, ведеться в журналах, ці два поняття в даній главі будуть розглядатися разом.

Кількість журналів документів, з якими може працювати користувач, визначається його набором прав і встановлюється в Конфігураторі.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  10. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  11. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  12. Базові поняття




Переглядів: 841

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Види журналів документів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.