МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Технічний нагляд за ваговимірювальними пристроямиВсі ваговимірювальні пристрої, вживані для зважування вантажів, що перевозяться залізничним транспортом, повинні знаходитися в справності, мати діючі державні повіренні клейма і відповідати вимогам ГОСТ. Зважування вантажів на несправних вагах, а також на вагах з простроченими термінами перевірки і державного таврування не допускається. Щоб забезпечити безперебійну роботу і справність, всі ваговимірювальні пристрої незалежно від технічного стану піддаються планово-запобіжному ремонту, огляду і перевірці, виконуваними ваговою бригадою ділянки. Вагову бригаду очолює слюсар-керівник по контрольно-вимірювальних приладах і автоматиці. Керує роботами вагових бригад і забезпечує правильне використання і справний технічний стан ваговимірювальних пристроїв ревізор-інструктор вагового господарства дирекції дороги. Ділянка, обслуговувана ревізором-інструктором, включає два або декілька вагових ділянок, загальною протяжністю не більш 1500 км Технічне керівництво ваговим господарством на дорозі покладається на старшого ревізора або ревізора вагового господарства служби контейнерних перевезень і комерційної роботи. Для здійснення комплексу робіт по монтажу, ремонту і перевірці вагових пристроїв вагові бригади використовують стаціонарні і пересувні вагові майстрові і механізовані вагоповіренні вагони, оснащені гирями великої маси. Вагова майстерня повинна мати інструмент, матеріали і відповідне верстатне устаткування. Вагоповіренний вагон (мал. 10)призначений для державної і відомчої перевірки вагонних вагів. Він оснащений зразковими гирями 4-го розряду масою 2 т кожна, самохідними візками і необхідним підйомно-транспортним устаткуванням. У вагоповіренному вагоні 540-ВПВ, обладнаному на базі шостивісного піввагона вантажопідйомністю 94 т, розміщено 38 гирь, два візки масою 2 т кожна, на які укладаються гирі, загальна маса візків і гирь 80 т.
Мал. . Вагоповіренний вагон
Для перевірки врізних станційних вагів застосовуються спеціальні вагоповіренні лабораторії, обладнані в автофургоні і забезпечені зразковими гирями, зразковими вагами і іншим устаткуванням. У віданні дороги знаходиться вагон-лабораторія вимірювальної техніки, яка призначена для виконання робіт по державній перевірці і тавруванню зразкових заходів і вимірювальних приладів, що знаходяться в стаціонарних і пересувних вагових майстернях. Державна перевірка і таврування двотонних зразкових гирь вагоповіренного вагону і самохідних візків виробляється органами Держстандарту на зразкових вагах. Терміни ремонту, огляду і перевірки вагів наступні: середній ремонт один раз в два роки; річний ремонт один раз в рік (у наступний рік після середнього ремонту); огляд-перевірка шість разів на рік;ревізійний огляд-перевірка за планом старшого ревізора або ревізора вагового господарства служби контейнерних перевезень і комерційної роботи або ревізора-інструктора вагового господарства відділення дороги. Крім того, ваги, призначені для зважування хлібних, продовольчих і експортних вантажів, піддаються державній перевірці і тавруванню двічі в рік, всі інші один раз в два роки. Читайте також:
|
||||||||
|