МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нова техніка у вагонному господарстві.Один з головних напрямків технічної реконструкції вагового господарства- впровадження автоматичних ваговимірювальних пристроїв. Автоматичні ваги дозволяють передавати показання на значну відстань, пропускна спроможність ваг збільшується, штат робітників, що обслуговують їх, скорочується, габарити ваг, простої вагонів і витрати маневрових засобів зменшуються. Автоматичні вагонні ваги припускають зважування при прямуванні вагонів із швидкістю від 5 до 10 км/год. Час зважування одного вагона при цьому 3-12сек. У більшості побудованих і знову проектованих автоматичних ваг застосовуються електронно-тензометричні прилади в сполученні з лічильно-вирішальними пристроями. Для зважування вантажів, перевезених автомобільним транспортом , випускаються 30-тонні автомобільні ваги, що цифро вказують, з пристроєм для документальної реєстрації і дистанційної передачі результатів зважування. Ваги оснащені спеціальним пультом управління і реєстрації, що автоматично відчиняє аретир і вибирає потрібний діапазон зважування .Результат зважування фіксується на світловому табло, а також друкується на стрічках контрольної і операційної машин, що лічильно-сумують. Виготовляються 150 та 300-тонні вагонні ваги, що цифро вказують, і забезпечують документальну реєстрацію і дистанційну передачу показань при зважуванні залізничного рухомого складу. Ці ваги створені на базі вантажоприймальної частини вагонних ваг типу ВЦ-150, проте замість циферблатного вказівного приладу з візуальним відліком у них застосований пульт управління і реєстрації , аналогічний пульту управління автомобільних ваг, що цифро вказують. Відкриття аретира, вибір діапазону зважування, зрівноважування і реєстрація маси, а також повернення всіх механізмів у вихідне положення відбуваються автоматично. Крім створення нових конструкцій ваг, модернізуються існуючі: оборудуються циферблатними покажчиками, пристроями для друкування і приставками для дистанційної передачі маси і ін.. Контрольні питання : 1. Пояснити призначення товарної контори. 2. Пояснити призначення та функції ТехПД. 3 Охарактеризувати призначення і різновидності критих складів.. 4. Охарактеризувати призначення і різновидності відкритих площадок, підвищених колій і естакад. 5. Дати визначення фронту навантаження-вивантаження та фронту подачі вагонів. 6. Які ваги застосовуються у вантажному господарстві залізниць ? Навести основні принципи їх дії. 7. Нова техніка, що використується в ваговому господарстві.
Література:
1. Корнійчук М.П.,Липовец Н.В., Шамрай Д.О «Технологія галузі і технічні засоби залізничного транспорту». 2. Котенко А.М. «Управління вантажною і комерційною роботою на залізничному транспорті». 3. Перепон В.П. ,Поликарпочкин П.В. «Грузовая и коммерческая работа» Читайте також:
|
||||||||
|