МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Нова техніка у вагонному господарстві.Один з головних напрямків технічної реконструкції вагового господарства- впровадження автоматичних ваговимірювальних пристроїв. Автоматичні ваги дозволяють передавати показання на значну відстань, пропускна спроможність ваг збільшується, штат робітників, що обслуговують їх, скорочується, габарити ваг, простої вагонів і витрати маневрових засобів зменшуються. Автоматичні вагонні ваги припускають зважування при прямуванні вагонів із швидкістю від 5 до 10 км/год. Час зважування одного вагона при цьому 3-12сек. У більшості побудованих і знову проектованих автоматичних ваг застосовуються електронно-тензометричні прилади в сполученні з лічильно-вирішальними пристроями. Для зважування вантажів, перевезених автомобільним транспортом , випускаються 30-тонні автомобільні ваги, що цифро вказують, з пристроєм для документальної реєстрації і дистанційної передачі результатів зважування. Ваги оснащені спеціальним пультом управління і реєстрації, що автоматично відчиняє аретир і вибирає потрібний діапазон зважування .Результат зважування фіксується на світловому табло, а також друкується на стрічках контрольної і операційної машин, що лічильно-сумують. Виготовляються 150 та 300-тонні вагонні ваги, що цифро вказують, і забезпечують документальну реєстрацію і дистанційну передачу показань при зважуванні залізничного рухомого складу. Ці ваги створені на базі вантажоприймальної частини вагонних ваг типу ВЦ-150, проте замість циферблатного вказівного приладу з візуальним відліком у них застосований пульт управління і реєстрації , аналогічний пульту управління автомобільних ваг, що цифро вказують. Відкриття аретира, вибір діапазону зважування, зрівноважування і реєстрація маси, а також повернення всіх механізмів у вихідне положення відбуваються автоматично. Крім створення нових конструкцій ваг, модернізуються існуючі: оборудуються циферблатними покажчиками, пристроями для друкування і приставками для дистанційної передачі маси і ін.. Контрольні питання : 1. Пояснити призначення товарної контори. 2. Пояснити призначення та функції ТехПД. 3 Охарактеризувати призначення і різновидності критих складів.. 4. Охарактеризувати призначення і різновидності відкритих площадок, підвищених колій і естакад. 5. Дати визначення фронту навантаження-вивантаження та фронту подачі вагонів. 6. Які ваги застосовуються у вантажному господарстві залізниць ? Навести основні принципи їх дії. 7. Нова техніка, що використується в ваговому господарстві.
Література:
1. Корнійчук М.П.,Липовец Н.В., Шамрай Д.О «Технологія галузі і технічні засоби залізничного транспорту». 2. Котенко А.М. «Управління вантажною і комерційною роботою на залізничному транспорті». 3. Перепон В.П. ,Поликарпочкин П.В. «Грузовая и коммерческая работа» Читайте також:
|
||||||||
|