МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вимірювання маси вантажівУтримування ваговимірювальних пристроїв і методи Основні властивості ваговимірювальних пристроїв
Точність зважування вантажів на вагах залежить від їх стійкості, чутливості, вірності і постійності їх свідчень. Стійкість — це властивість вагів повертатися в первинне положення рівноваги після декількох плавних коливань покажчика або коромисла, виведеного із стану рівноваги. Коромислом називається важіль, на якому розташований покажчик рівноваги. Стійкість вагів повинна зберігатися як і навантаженому, так і ненавантаженому стані. Чутливістю вагів називається відношення кутового переміщення рухомого покажчика щодо нерухомого покажчика або нульової відмітки шкали до маси тягаря що викликав це переміщення,
де — кут повороту стрілки покажчика або коромисла; Р — маса вантажу, що викликала відхилення рухомого покажчика. Чим більше це відношення, тим чутливіші ваги. Чутливість у вагів коромисел характеризується рухливістю, а у вагів із стрілкою і шкалою — ціною поділу шкали. Рухливістю називається властивість, що характеризує здатність вагів реагувати на малі зміни навантаження (викликати відхилення з положення рівноваги на 2-5 мм). Величина додаткового навантаження в цьому випадку вибирається в межах похибки вагів, що припускається. У вагах циферблатів зміна навантаження на величину, рівну ціні поділу шкали, повинна викликати зсув вказівної стрілки на один поділ. Ціна поділу шкали — це різниця значень величин, відповідних двом сусіднім відміткам шкали. Вірність, тобто точність свідчень, вагів залежить від правильного співвідношення плечей важеля і тертя, що виникає в опорних деталях механізму. Ваги вважаються вірними, якщо їх погрішність не перевершує допустиму норму, встановлену Гостом. Постійність (незмінність) свідчень характеризується ідентичністю свідчень при неодноразовому зважуванні одного і того ж вантажу. Постійність свідчень залежить від якості виготовлення і складки окремих вузлів, від дотримання правил змісту вагів. Точність вимірювання маси вантажу залежить від справності ваговимірювальних пристроїв, а також від правильного користування ними. Ваги і гирі до них слід тримати в чистоті і порядку. Прийомоздавач вантажів, обслуговуючий вагонні ваги, зобов'язаний: не допускати забруднення території поблизу них; своєчасно очищати поміст від снігу, льоду, сміття і пилу; регулярно витирати пил з покажчиків приладів і важелів перемикача; стежити за справністю настилу платформи, люків і фартухів для того, щоб зазори між настилом і обв'язувальною рамою фундаменту були не менше 10 і не більш 15 мм. У вільний від зважування час вагова будка повинна бути замкнута на замок, а фартухи і люки закриті. Прийомоздавач повинен систематично перевіряти рівновагу ненавантажених вагів. Перед початком зважування на пересувних платформених вагах перевіряють правильність їх установки за допомогою схилу або рівня, а також густину прилягання платформи до вантажоприймальних призм підплатформених важелів і лише після цього необхідно переконатися в плавності ходу стрілки або коромисла і правильності тари вагів. Вантажі переміщають на середину платформи без поштовхів і ударів при закритому аретирі. Умови і порядок зважування вантажів повинні відповідати вимогам, вказаним в експлуатаційній документації вживаних ваговимірювальних пристроїв. Залежно від роду вантажу вагони на вагонних вагах зважують з розчепленням (хлібні вантажі, насіння олійних і бобових культур, комбікорми і висівки, харчові вантажі, що перевозяться в цистернах, картопля, овочі, сіль харчова, кольорові метали, лом кольорових металів, макуха) і без нього. Необхідно стежити, щоб вагони подавалися на ваги і забиралися з них плавно. Забороняється зупиняти вагони на вагах якими-небудь предметами, що підкладаються під колеса. Крайні колісні пари вагонів повинні знаходитися не ближче 300 мм від вагової платформи. Аретир вагів під час подачі вагонів треба закривати. Перед зважуванням слід відкрити захисні фартухи, перевірити наявність зазорів між обв'язувальною рамою фундаменту і платформою, оглянути тару вагів і вагони, призначені для зважування. Маса вантажу (нетто) визначається різницею маси навантаженого (брутто) і порожнього вагонів (тари). В цьому випадку припускається граничної похибки визначення маси вантажу ±(0,2¸0,5) % залежно від значення маси і ціни поділу вагів. В більшості випадків тара вагону указується на трафареті. Тару вагонів, призначених для перевезення зернових хлібних вантажів, насіння олійних і бобових культур, комбікормів і висівок, масла рослинного і патоки, перевіряють перед навантаженням і після вивантаження. Тару вагонів для кольорових металів, лому кольорових металів, жиру морських тварин перевіряють один раз перед навантаженням або після вивантаження. Методи вимірювання маси вантажів регламентує ГОСТ 8.424—81.
Читайте також:
|
||||||||
|