МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види прямих податків.Функції податків В сучасних умовах податки виконують дві функції: фіскальну та розподільчо-регулюючу (економічну). Фіскальна функція — суть її полягає в тому що за допомогою податків формуються державні грошові фонди та створюються матеріальні умови для функціонування держави. Розподільчо-регулююча (економічна) – суть полягає в тому що за допомогою податків відбувається перерозподіл вартості ВВП між державою та її суб’єктом .
Податки виступають основним та найважливішим джерелом доходів бюджетів усіх рівнів.
Прямі податки поділяються на дві підгрупи: 1. Особисті – це податки що встановлюються персонально до конкретного платника (приклад податки з доходів фізичних осіб );
2. Реальні – передбачають оподаткування майна за зовнішніми ознаками . У сучасних умовах більш поширені особисті податки, а серед них головними видами виступають прибутковий і майновий. а) Прибутковий:податок надає можливість встановити пряму залежність між доходами платника і його платежами в бюджет. В залежності від форми доходу він поділяється на 2 види : 1. З фізичних осіб (податок з доходів фізичних осіб); 2. З юридичних осіб (податок на прибуток підприємств). б) Майновий податок встановлюється відносно майна яке перебуває у власності того чи іншого платника . Прямі податки є базисом багатьох країн з розвинутою економікою (США, Японія, Швейцарія, Великобританія та інші), мають наступні переваги: 1. Пряме оподаткування дає можливість державі впливати на економічні процеси – інвестиційну активність, накопичення капіталу, сукупне споживання; 2. Прямі податки дають можливість встановлення прямої залежності між доходами платника і його відрахуваннями у бюджет, тобто реалізується принцип справедливості, але велике значення має встановлення підходу до градуювання ставок. 3. Прямі податки розподіляють податковий тягар так, що той , хто має високі доходи і велику власність, платить до бюджету більше, ніж той, хто має низькі доходи і незначну власність. Однак прямим податкам притаманні і недоліки: - пряма форма оподаткування потребує складного механізму обліку об’єкта оподаткування і стягнення податків; - стягнення прямих податків потребує високого рівня контролю, розширення податкового апарату, оскільки мають місце приховування доходів і ухилення від сплати податків; - пряме оподаткування потребує певного рівня розвитку ринкових відносин, отриманню реального прибутку суб’єктами господарювання та фізичними особами. Читайте також:
|
||||||||
|