МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Виробництво ВиробництвоВиробництво Структура сучасного виробництва Матеріальне виробництво нематеріальне виробництво матеріальних благ Виробництво нематеріальних благ матеріальних послуг нематеріальних послуг Таким чином, можна визначити «економіку» як сукупність галузей матеріального і нематеріального виробництва, що забезпечують суспільство різноманітними матеріальними і нематеріальними продуктами і послугами. Питання 4. Предмет економічної теорії можна сформулювати наступним чином: економіка - це наукова дисципліна, що займається вивченням системи економічних відносин, що складаються в процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання економічних благ окремим індивідами, колективами та соціальними групами. У даному випадку ми розглядаємо «економіку» як наукову дисципліну(друге поняття). Предмет економічної теорії визначає функції і методологію вивчення даної дисципліни. Функції економічної теорії: - Пізнавальна(тут відбуватиметься збір факторів, їх систематизація та аналіз); - Прогностична(формулюються прогнози економічного розвитку на різний час: коротко-, середньо-, довгостроково); -практична(пов'язана з виробленням економічної політики). Розглядаючи методологію вивчення економіки, ділити економічні закони, які є необхідні, істотні, масові і стійко повторювані причинно - наслідкові зв'язки між господарськими процесами. Економічні закони поділяються на дві великі групи: - Об'єктивні, які не залежать від волевиявлення людей; -суб'єктивно-психологічні закони, які враховують особливості суб'єктивної поведінки індивідів, колективів і соціальних груп. Об'єктивні економічні закони, у свою чергу, включають: - Абсолютні економічні закони; - Закони-тенденції; - Загальні; - Специфічні. Абсолютні економічні закони, на відміну законів - тенденцій, не мають обмеження і виключення, виконуються за будь-яких обставин. Загальні економічні закони функціонують в кількох формаціях, специфічні - носять тимчасовий характер і змінюються зі змінам типів власності. Економічні закони об'єктивні суб'єктивно - психологічні
абсолютні загальні
закони - тенденції
специфічні Методологія вивчення економічної теорії спираються на сомокупность таких методів як: загальні, загальнонаукові, специфічні. До загальних методів відносяться такі філософські підходи до пізнання дійсності, як метафізика і діалектика, До загальнонаукових методів належать: історичний, логічний, математичний ит.д. методи. До специфічних методів відносять сукупність методів, властивих даній науці, цьому розділу науки. Питання 5. Етапи розвитку економічної теорії. Етапи розвитку економічної теорії можна представити у вигляді такої схеми:
ТЕМА 2. Економічні відносини та їх структура(с.12-16) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|