МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Виробництво ВиробництвоВиробництво Структура сучасного виробництва Матеріальне виробництво нематеріальне виробництво матеріальних благ Виробництво нематеріальних благ матеріальних послуг нематеріальних послуг Таким чином, можна визначити «економіку» як сукупність галузей матеріального і нематеріального виробництва, що забезпечують суспільство різноманітними матеріальними і нематеріальними продуктами і послугами. Питання 4. Предмет економічної теорії можна сформулювати наступним чином: економіка - це наукова дисципліна, що займається вивченням системи економічних відносин, що складаються в процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання економічних благ окремим індивідами, колективами та соціальними групами. У даному випадку ми розглядаємо «економіку» як наукову дисципліну(друге поняття). Предмет економічної теорії визначає функції і методологію вивчення даної дисципліни. Функції економічної теорії: - Пізнавальна(тут відбуватиметься збір факторів, їх систематизація та аналіз); - Прогностична(формулюються прогнози економічного розвитку на різний час: коротко-, середньо-, довгостроково); -практична(пов'язана з виробленням економічної політики). Розглядаючи методологію вивчення економіки, ділити економічні закони, які є необхідні, істотні, масові і стійко повторювані причинно - наслідкові зв'язки між господарськими процесами. Економічні закони поділяються на дві великі групи: - Об'єктивні, які не залежать від волевиявлення людей; -суб'єктивно-психологічні закони, які враховують особливості суб'єктивної поведінки індивідів, колективів і соціальних груп. Об'єктивні економічні закони, у свою чергу, включають: - Абсолютні економічні закони; - Закони-тенденції; - Загальні; - Специфічні. Абсолютні економічні закони, на відміну законів - тенденцій, не мають обмеження і виключення, виконуються за будь-яких обставин. Загальні економічні закони функціонують в кількох формаціях, специфічні - носять тимчасовий характер і змінюються зі змінам типів власності. Економічні закони об'єктивні суб'єктивно - психологічні
абсолютні загальні
закони - тенденції
специфічні Методологія вивчення економічної теорії спираються на сомокупность таких методів як: загальні, загальнонаукові, специфічні. До загальних методів відносяться такі філософські підходи до пізнання дійсності, як метафізика і діалектика, До загальнонаукових методів належать: історичний, логічний, математичний ит.д. методи. До специфічних методів відносять сукупність методів, властивих даній науці, цьому розділу науки. Питання 5. Етапи розвитку економічної теорії. Етапи розвитку економічної теорії можна представити у вигляді такої схеми:
ТЕМА 2. Економічні відносини та їх структура(с.12-16) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|