МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність процесу навчання.План. Тема. Структура процесу навчання. Лекція №5 Література Контрольні питання
1. Конституція України //ВВР України. — 1996. — № ЗО. — Ст. 141. 2. Цивільний кодекс України. — К.: Школа, 2003. — 384 с. 3. Господарський кодекс України. — К.: Школа, 2003. — 192 с. 4. Господарський процесуальний кодекс України. — К.: Школа, 2002. — 96 с. 5. Вінник О. М. Право власності як основний правовий режим майна суб'єкта підприємницької діяльності /Економіко-правові проблеми трансформації відносин власності в Україні. — К., 1997. 6. 5.Хозяйственное право: Учебник /Под ред. В. К. Мамутова. — К.: Юринком Интер, 2005. — 912 с. 7. Щербина В. С. Господарське право України: Навч. посібник. — 3-є вид., перероб. і доп. — К.: Юрінком Інтер, 2005. — 384 с. 8. Правові основи підприємницької діяльності /За ред. проф. Жук Л. А. — К.: ЕУФІМ, 2002. 9. Луць В. В. Контракти у підприємницькій діяльності: Навчальний посібник. — К.: Атіка, 1999. — 194 с. Мета:ознайомити з сутністю, функціями та структурою навчального процесу; розкрити структуру діяльності вчителя; розказати про психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів; ознайомити з основними видами навчання.
1.Сутність процесу навчання. 2.Функції процесу навчання. 3.Структура навчального процесу. 4.Структура діяльності вчителя. 5.Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів. 6.Основні види навчання.
Література: 1. Дидактика. Навчальний посібник / Малафіїк І. В. — К.: Кондор, 2009.- 406 c. 2. Загвязінскій В. І. Теорія навчання: Сучасна інтерпретація: Навчальний посібник для студентів пед. вузів. - 2-е вид., Испр. - М.: Видавничий центр «Академія», 2004. - 192 с. 3. Коджаспірова Г. М., Коджаспіров А. Ю. Педагогічний словник: Для студентів пед. вузів. - М.: Видавничий центр «Академія», 2000. - 176 с. 2. Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. - X., 2002. 3. Підласий І. П. Педагогіка. Новий курс: підручник для студентів пед. вузів: у 2 кн. - М.: Гуманітарний вид. центр ВЛАДОС, 2005. - Кн. 1. Загальні основи. Процес навчання. – 574 с. 4. Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручн. - К.:Грамота, 2012. - 504с. 5. Щербань П. М. Прикладна педагогіка, - К., 2002.
Процес– сукупність послідовних дій для досягнення будь-якого результату. Процес навчання– поняття, що відображає суттєві ознаки навчання і характеризує його модель (внутрішню будову). Навчальний процес– поняття, що відображає узагальнені відмінності (час, конкретні умови) у протіканні навчання в різних типах освітніх установ. Отже, навчання як просувальне явище має всі властивості діалектичного розвитку. Багато дослідників вважають, що основною одиницею процесу навчання є відношення між діяльностями викладання та учіння. Але це відношення “вчитель-учень” не може бути зведене до відношення “передавач-приймач”. Необхідна активність обох учасників процесу, їхня взаємодія. Вчитель створює необхідні умови: організовує дії учня, спрямовує їх, повідомляє нову інформацію, демонструє прийоми та способи дій, контролює, оцінює, використовує необхідні засоби. Але формування знань, умінь та навичок, понять і мислитель них операцій можливе тільки внаслідок власної активності учня. Відомо, що процес навчання має двобічний характер, тобто неможливий без діяльності вчителя й учнів, без їх дидактичної єдності (цілісність цього процесу забезпечується постановкою і досягненням спільних цілей викладання й учіння). Відповідно до уявлень сучасної психології розвиток психіки здійснюється і діяльності (С.Рубінштейн, О.Леонтьєв, Г.Костюк). Оскільки метою навчальної діяльності є зміна самого діючого суб’єкта – учня (розвиток його здібностей, оволодіння знаннями, способами діяльності), то основним у навчанні є не викладання матеріалу, а організація діяльності учня для його засвоєння. Отже, основна функція вчителя у навчанні полягає в організації пізнавальної діяльності учнів. Тому навчанняможна визначити також як управління пізнавальною і практичною діяльністю учнів, унаслідок якої в них формуються певні знання, уміння і навички, розвиваються здібності(М.Сметанський).
Читайте також:
|
||||||||
|