МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Порядок проведення ревізій та реалізація їх результатів
Ревізії проводяться контрольно-ревізійною службою Міністерства фінансів не частіше одного разу на рік відповідно до плану контрольно-ревізійної роботи. План контрольно-ревізійної роботи- це директивний документ щодо обсягу, тематики функціональної діяльності контрольного підрозділу. У плані зазначаються: 1.перелік об'єктів контролю (назви підприємств, організацій); 2.підстави для включення до плану; 3.дата, на яку об'єкт попередньо було перевірено; 4.плановий термін виконання (назва місяця, затрати часу в днях); 5.особа керівника ревізійної групи.
Об'єкти для ревізій і тематичних перевірок включаються до планів контрольно-ревізійної роботи за дорученням контрольно-ревізійного управління вищого рівня, поданням правоохоронних органів, дорученням органів державної влади і за власною ініціативою. Під час планування контрольно-ревізійної роботи треба враховувати, що ревізія підприємства, організації в плановому порядку чи за ініціативою органів контролю може проводитися не частіше ніж один раз на рік, а за поданням правоохоронних органів -незалежно від кількості раніше проведених на цьому об'єкті ревізій і перевірок. Плановий термін проведення ревізії - 30 робочих днів. Складання плану контрольно-ревізійної роботи передбачає рівномірне навантаження працівників ревізійного відділу, виділення резерву часу для виконання позапланових завдань, перевірки виконання рішень за раніше здійсненими ревізіями. Державна контрольно-ревізійна служба повинна координувати плани контрольно-ревізійної роботи з іншими контрольними органами. Щоб неплановий контроль ревізованого підприємства, організації здійснювався комплексно, причому одночасно всіма державними контролюючими органами один раз на рік, термін проведення ревізій координує територіальний орган податкової інспекції. Плани контрольно-ревізійного органу мають бути складені в установлені строки і передані на затвердження керівникові структурного підрозділу державної контрольно-ревізійної служби вищого рівня. Зміни до планів контрольної роботи можуть вноситися не пізніше ніж за місяць до закінчення поточного півріччя на підставі обгрунтованих пропозицій про необхідність внесення таких коректив. Основним завданням інформаційного забезпечення є інформування учасників контрольно-ревізійного процесу про стан ревізованих підприємств і організацій та їхнього функціонування відповідно до нормативно-правових актів і законодавства. За змістом інформаційне забезпечення фінансового контролю поділяють на: законодавче, нормативно-довідкове, планове, договірне, технологічне, організаційно-управлінське, документальне. Законодавче інформаційне забезпечення- це система інформування про законодавчі акти з питань господарського, цивільного, трудового, кримінального, адміністративного, земельного, фінансового, податкового, банківського та інших видів права, які застосовуються у виробничій і фінансово-господарській діяльності підприємств і організацій. Нормативно-довідкове інформаційне забезпечення- комплекс заходів з надання інформації, яка міститься в нормах і нормативах з витрачання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів (загальнодержавних, галузевих тощо). Планове інформаційне забезпеченняявляє собою систему До договірного інформаційного забезпеченняналежать заходи з інформування про господарські угоди, контракти, договори, укладені підприємствами й організаціями з іншими суб'єктами підприємницької діяльності. Технологічне інформаційне забезпеченняохоплює систему заходів з надання інформації про технічну документацію з технології виробництва продукції, виконання робіт, послуг, міждержавні та державні стандарти, технічні умови якості продукції, галузеві стандарти, проектно-кошторисну документацію тощо. Організаційно-управлінське інформаційне забезпечення заходи з надання даних зі статуту підприємства та організаційно-розпорядчих документів (накази, розпорядження, службове листування, штатний розпис, кошториси тощо). Документальне інформаційне забезпечення- це система інформування про факти, які відбулися у виробничій і фінансово-господарській діяльності підприємств і організацій, відображені в первинних документах, облікових реєстрах бухгалтерського, управлінського, податкового, статистичного й оперативно-технічного обліку, а також: у звітності про діяльність ревізованих підприємств і організацій. Завдання ревізій виконання бюджетів, стану роботи фінансових органів і Державного казначейства: 1.дотримання чинних нормативних документів щодо виконання бюджетів відповідних рівнів; 2.ревізія поточного рахунку відповідного бюджету, позабюджетних і валютних коштів місцевого самоврядування; 3.перевірка правильності використання коштів на утримання фінансових органів, Державного казначейства, апарату державних адміністрацій, місцевого самоврядування.
Серед завдань ревізій бюджетних установ варто виділити: · дотримання бюджетної дисципліни; · перевірка правильності планування і використання бюджетних коштів; · перевірка збереження грошових коштів і матеріальних цінностей; · перевірка правильності ведення бухгалтерського обліку і звітності; · перевірка законності формування та ефективності використання позабюджетних коштів.
Підготовка до проведення ревізії: · отримання розпорядження на проведення ревізії; · складання програми ревізії, підготовка до її проведення. Організація роботи на місці ревізії: · проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, цінних паперів; · ознайомлення та обстеження ревізійних об'єктів, розробка оперативних заходів щодо усунення недоліків; · документальна перевірка операцій згідно з розробленою програмою; · систематизація матеріалів ревізії та узагальнення результатів контролю. Складання акта ревізії. Реалізація матеріалів ревізії: · обговорення результатів на ревізійному об'єкті; · розгляд матеріалів ревізії та прийняття рішень; · контроль за виконанням прийнятих рішень. Акт - документ, у якому відображаються наслідки ревізії.
Види актів: 1) проміжні - складають за результатами інвентаризації, ревізії кас. Підписуються ревізорами і посадовими особами, що відповідають за ділянку роботи, яка перевірялася; 2) загальні - складаються після закінчення ревізії. Підписуються керівником ревізійної групи, керівником і головним бухгалтером установи, де проводилася ревізія. Проміжні акти знаходять своє відображення у загальному акті.
Структура акта : 1. Загальна частина. У ній вказується підстава для проведення ревізії, найменування установи та її підпорядкованість, період, що перевіряється, дата початку і закінчення ревізії, ким і коли проводилась ревізія і чи усунено встановлені порушення. 2. Друга частина відображає результати проміжних актів, що характеризують господарську діяльність. А саме: · перелік основних показників виробничої програми протягом одного-двох років і стан їх виконання; · аналіз фінансових результатів та стану виконання кошторисів; · факти порушень або зловживань, підтверджені документально; · ревізія кас і касових операцій; · ревізія операцій за рахунками в банках та інших коштів; · ревізія розрахунків з оплати праці й соціального страхування; · ревізія збереження і руху матеріальних цінностей. У підсумковій третій частині висвітлюються результати документальної перевірки стану бухгалтерського обліку і достовірності фінансової звітності.
Читайте також:
|
||||||||||||
|