МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація доріг та їх технічні параметриОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ПРО АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Автомобільні дороги поділяються на дороги загального користування і відомчі. Автомобільні дороги загального користування за народногосподарським і адміністративним значенням поділяються державні та місцеві (обласні, районні). Відомчі автомобільні дороги перебувають на балансі підприємств та організацій і поділяються на такі групи: а) промислово-технологічні дороги на території промислових та інших підприємств і організацій, що обслуговують їхні виробничо-технологічні перевезення і під’їзди до підприємств і організацій; б) внутрішньогосподарські дороги сільськогосподарських підприємств та організацій, кооперативних і фермерських господарств, які є на їх територіях, і під’їзди до них; в) службові та патрульні дороги вздовж каналів, трубопроводів, ліній електропередач та інших комунікацій та споруд; службові під’їзди до гідротехнічних і інших споруд. Якщо легкові автомобілі становлять більш ніж 30% загального транспортного потоку, то різні транспортні засоби зводять до легкового транспорту з коефіцієнтами зведення від 0,75 (мотоцикл з коляскою) до 6 (вантажний автомобіль з вантажопідйомністю понад 30 т). Автомобільні дороги, в залежності від розрахункової інтенсивності руху та їх народногосподарського та адміністративного значення, ділять на категорії (див. табл.2.1).
Таблиця 2.1 – Технічна класифікація автомобільних доріг (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка. Розрахункова інтенсивність руху в транспортних одиницях приймається, коли кількість легкових автомобілів становить менше 30% загального транспортного потоку. Категорії вулиць і доріг у міських поселеннях слід призначати відповідно до класифікації, наведеної у табл.2.2.
Таблиця 2.2 – Класифікація міських вулиць і доріг (ДБН 360-92*)
Розрахункові параметри вулиць і доріг міст слід приймати за табл. 2.3.
Таблиця 2.3 – Розрахункові параметри вулиць і доріг міст (ДБН 360-92*)
Примітка.* З урахуванням стоянок легкових автомобілів
У відповідності з ДБН 360-92* сільські дороги і вулиці класифікують у залежності від їх призначення (див. табл.2.3). Розрізняють: - селищні дороги; - головні вулиці; - житлові вулиці; - проїзди; - дороги виробничого призначення; - пішохідні доріжки.
Таблиця 2.3 – Класифікація і параметри вулиць і доріг сільських населених пунктів (ДБН 360-92*)
Параметри сільськогосподарських і автомобільних шляхів загальної мережі, що використовуються в сільському господарстві, наведені в табл. 2.4.
Таблиця 2.4 – Параметри сільськогосподарських і автомобільних шляхів загальної мережі, що використовуються в сільському господарстві (ДБН Б.2.4-1-94)
Закінчення таблиці 2.4
Примітки: 1. В чисельнику наведені норми для рівнинної місцевості, в знаменнику – для важких ділянок пересіченої і гірської місцевості (до важких ділянок пересіченої місцевості відносяться поверхні, які розчленовані густою мережею глибоких долин (різниця позначок долин і водорозділів більше 50 м на відстані не більше 0,5 км), з бічними глибокими ярами та балками з нестійкими схилами. До важких ділянок гірської місцевості відносяться ділянки перевалів через гірські хребти та ділянки гірських ущелин зі складними, дуже порізаними або нестійкими схилами). 2. Для під’їзних доріг у разі необхідності дозволяється збільшувати ширину узбіч до 2,5 м. 3. В обмежених умовах допускається зменшувати ширину узбіч до 1,5 м,якщо при цьому забезпечується рух сільськогосподарських машин і механізмів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|