Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахункові швидкості та навантаження

Розрахункові швидкості, залежно від категорії дороги, наведені в таблиці 2.5.

 

Таблиця 2.5 – Розрахункові швидкості руху автомобілів (ДБН В.2.3-4-2000)

 

Категорія дороги Розрахункові швидкості, км/год.
Основні Допустимі на складних ділянках дороги
пересіченої гірської
Іа
Іб
ІІ
ІІІ
ІV 90 (80)
V 90 (60)

Примітка 1. До складних ділянок пересіченої місцевості відноситься рельєф, часто порізаний глибокими долинами з різницею позначок дна долин і вододілів понад 50 м на відстані не більше 0,5 км, з бічними глибокими ярами і нестійкими схилами, долинами передгірських рік з бічними притоками.

Примітка 2. До складних ділянок гірської місцевості відносяться ділянки перевалів (плюс один метр в кожний бік) через гірські хребти і ділянки гірських ущелин із складними, сильно порізаними або нестійкими схилами, ділянки розповсюдження пластичних ґрунтів та осипів, долини гірських рік з бічними притоками.

Примітка 3. В дужках наведені мінімально допустимі значення розрахункових швидкостей для доріг ІУ і У категорій відповідно, що дозволені Законом України «Про дорожній рух».

Розрахункові швидкості та інтенсивність руху легкових автомобілів у населених пунктах слід визначати за табл. 2.6.

 

Таблиця 2.6– Розрахункові швидкості та інтенсивність руху легкових автомобілів

у населених пунктах (ДБН В.2.3-4-2000)

 

  Категорії вулиць і доріг Розрахункова швидкість руху одиничного легкового автомобіля, км/год. Розрахункова інтенсивність руху, прив. од./год. на смугу
Міські вулиці та дороги
Магістральні дороги: безперервного руху регульованого руху    
Магістральні вулиці загальноміського значення: безперервного руху регульованого руху        
Магістральні вулиці районного значення
Вулиці та дороги місцевого значення: житлові вулиці дороги промислових і комунально-складських зон проїзди        
Селищні та сільські вулиці (дороги)
Селищні дороги Головні вулиці Житлові вулиці Дороги виробничого призначення Проїзди -
         

Примітка 1. Розрахунковою швидкістю руху одиночного легкового автомобіля визначаються геометричні параметри плану та поздовжнього профілю, а розрахунковою інтенсивністю руху – кількість смуг руху.

Примітка 2. За розрахункову інтенсивність руху прийнято 80 % транспортний потік, під час якого забезпечується зниження розрахункової швидкості руху не більше 30 %.

 

У процесі розрахунку інтенсивності руху різних транспортних засобів їх слід приводити до легкового автомобіля, застосовуючи коефіцієнти: для тролейбуса одиночного – 3,5, зчепленого – 5,0; для інших транспортних засобів – згідно відповідних нормативних документів (ДБН В.2.3-400, ДБН 360-92*).

Автомобільні дороги між населеними пунктами необхідно проектувати для руху автотранспортних засобів з габаритними розмірами: ширина –2,55 м; висота – 4,00м; довжина одиничного транспортного засобу – 12,00 м, зчепленого транспортного засобу – 18,50 м, автопоїзда – 22,00 м.

При розрахунку земляного полотна та підпірних стінок автомобільних доріг між населеними пунктами на стійкість необхідно враховувати максимально допустиму повну вагу автотранспортного засобу 40 тс при відстані між його крайніми осями не менше 9,0 м. Конструкцію дорожнього одягу цих доріг слід розраховувати під навантаження (статичне) на вісь 11,5 тс на дорогах І і ІІ категорій, 10,0 тс – на дорогах ІІІ-ІУ категорій, 6,0 тс – на дорогах У категорії.

Розрахункові навантаження на дорожній одяг автомобільних доріг населених пунктів від транспортних засобів, що переважають у потоці на вулицях (дорогах) різних категорій, необхідно приймати за таблицею 2.7.

 

Таблиця 2.7 – Розрахункові навантаження на дорожній одяг від транспортних засобів (ДБН В.2.3-4-2000)

 

  Категорія вулиць і доріг Номінальне статичне навантаження на вісь, кН Навантаження на колесо, кН
  статичне   динамічне
Магістральні вулиці та дороги загальноміського та районного значення, житлові вулиці, дороги в промислово-складських зонах і основні проїзди найзначніших, значних і великих міст             57,5         74,75    
Вулиці, дороги та проїзди інших міських і сільських населених пунктів   50,0   65,0  
Пішохідні вулиці, доріжки, тротуари та велосипедні доріжки 60,0 30,0 39,0
             

Примітка. Розрахунковими можуть прийматися навантаження від конкретних транспортних засобів, проїзд яких переважає на даній вулиці (дорозі) або окремій їх смузі руху.

 

 



Читайте також:

  1. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  2. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  3. Бистрість – це здатність людини до термінового реагування на подразники та до високої швидкості рухів, що виконуються при відсутності значного зовнішнього опору.
  4. Важкість праці: Динамічні, статичні навантаження. Напруженість праці. Увага, напруженість аналізаторних функцій, емоційна та інтелектуальна напруженість, монотонність праці.
  5. Варіанти навантаження ВТА і АА
  6. Вектори кутової швидкості і кутового прискорення.
  7. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  8. Визначеннч швидкості осадження частинок пі дією сили тяжіння
  9. Визначення градієнту зміни швидкості.
  10. ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ОРГАНІЗМ ПІДЛІТКІВ
  11. Визначення швидкості осадження
  12. Визначення швидкості початку псевдозрідження




Переглядів: 1264

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація доріг та їх технічні параметри | Основні параметри поперечного профілю доріг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.