МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахункові швидкості та навантаженняРозрахункові швидкості, залежно від категорії дороги, наведені в таблиці 2.5.
Таблиця 2.5 – Розрахункові швидкості руху автомобілів (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка 1. До складних ділянок пересіченої місцевості відноситься рельєф, часто порізаний глибокими долинами з різницею позначок дна долин і вододілів понад 50 м на відстані не більше 0,5 км, з бічними глибокими ярами і нестійкими схилами, долинами передгірських рік з бічними притоками. Примітка 2. До складних ділянок гірської місцевості відносяться ділянки перевалів (плюс один метр в кожний бік) через гірські хребти і ділянки гірських ущелин із складними, сильно порізаними або нестійкими схилами, ділянки розповсюдження пластичних ґрунтів та осипів, долини гірських рік з бічними притоками. Примітка 3. В дужках наведені мінімально допустимі значення розрахункових швидкостей для доріг ІУ і У категорій відповідно, що дозволені Законом України «Про дорожній рух». Розрахункові швидкості та інтенсивність руху легкових автомобілів у населених пунктах слід визначати за табл. 2.6.
Таблиця 2.6– Розрахункові швидкості та інтенсивність руху легкових автомобілів у населених пунктах (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка 1. Розрахунковою швидкістю руху одиночного легкового автомобіля визначаються геометричні параметри плану та поздовжнього профілю, а розрахунковою інтенсивністю руху – кількість смуг руху. Примітка 2. За розрахункову інтенсивність руху прийнято 80 % транспортний потік, під час якого забезпечується зниження розрахункової швидкості руху не більше 30 %.
У процесі розрахунку інтенсивності руху різних транспортних засобів їх слід приводити до легкового автомобіля, застосовуючи коефіцієнти: для тролейбуса одиночного – 3,5, зчепленого – 5,0; для інших транспортних засобів – згідно відповідних нормативних документів (ДБН В.2.3-400, ДБН 360-92*). Автомобільні дороги між населеними пунктами необхідно проектувати для руху автотранспортних засобів з габаритними розмірами: ширина –2,55 м; висота – 4,00м; довжина одиничного транспортного засобу – 12,00 м, зчепленого транспортного засобу – 18,50 м, автопоїзда – 22,00 м. При розрахунку земляного полотна та підпірних стінок автомобільних доріг між населеними пунктами на стійкість необхідно враховувати максимально допустиму повну вагу автотранспортного засобу 40 тс при відстані між його крайніми осями не менше 9,0 м. Конструкцію дорожнього одягу цих доріг слід розраховувати під навантаження (статичне) на вісь 11,5 тс на дорогах І і ІІ категорій, 10,0 тс – на дорогах ІІІ-ІУ категорій, 6,0 тс – на дорогах У категорії. Розрахункові навантаження на дорожній одяг автомобільних доріг населених пунктів від транспортних засобів, що переважають у потоці на вулицях (дорогах) різних категорій, необхідно приймати за таблицею 2.7.
Таблиця 2.7 – Розрахункові навантаження на дорожній одяг від транспортних засобів (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка. Розрахунковими можуть прийматися навантаження від конкретних транспортних засобів, проїзд яких переважає на даній вулиці (дорозі) або окремій їх смузі руху.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|