МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні параметри поперечного профілю дорігОсновніпараметрипоперечногопрофілюпроїзної частини та земляного полотна автомобільних доріг, залежно від їх категорії та швидкості руху, приймаються за табл. 2.8 і 2.9.
Таблиця 2.8 – Параметри поперечного профілю автомобільних доріг (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка. На дорозі У категорії з автобусним рухом ширина проїзної частини призначається 6 м без влаштування укріплених смуг узбіччя.
Таблиця 2.9 – Параметри автомобільних доріг, що залежать від розрахункової швидкості, м (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка 1. Найменша відстань видимості для зупинки автомобіля – відстань, що забезпечує видимість будь-якого предмету заввишки 0,2 м і більше з місця водія (1,2 м), який знаходиться у середині смуги руху. Примітка 2. Найменша відстань видимості зустрічного автомобіля – відстань, на якій водій автомобіля, кут зору якого знаходиться у середині смуги руху на висоті 1,2 м над поверхнею проїзної частини, може, побачивши транспортний засіб заввишки на менше 1,2 м, що рухається назустріч, своєчасно зупинити свій автомобіль. Довжина найменшої відстані видимості зустрічного автомобіля складається з суми гальмівних шляхів автомобілів і зазору безпеки між ними. Примітка 3. При проектуванні в гірській і пересіченій місцевості дороги І категорії з роздільними проїздами поздовжні похили для спуску дозволяється збільшувати в порівнянні з похилами на підйомі, але не більше, ніж на 20 ‰.
Кількість смуг руху на дорогах І категорії залежить від інтенсивності руху та рельєфу місцевості (див. табл. 2.10).
Таблиця 2.10 – Кількість смуг руху на дорогах І категорії залежно від інтенсивності руху та рельєфу місцевості (ДБН В.2.3-4-2000)
На підйомі при змішаному складі транспортного потоку на ділянках доріг ІІ-ІІІ категорії при середньому поздовжньому похилі від 30 ‰ до 40 ‰ для вантажних автомобілів слід передбачати додаткові смуги проїзної частини довжиною понад 1 км, а при середніх похилах понад 40 ‰ – довжиною понад 0,5 км. Величину середнього поздовжнього похилу визначають за формулою ісер =, (2.1) де і1, і2, іп – поздовжні похили понад 30 ‰ на відстані L1 , L2 , Ln . Ширину додаткової смуги слід призначати рівною 3,5 м на всій довжині підйому. Довжину додаткової смуги на підйомі слід призначати за табл. 2.11. Перехід до поширеної проїзної частини слід здійснювати на ділянці завдовжки 60 м.
Таблиця 2.11 – Довжина додаткової смуги руху на підйомі (ДБН В.2.3-4-2000)
Проїзну частину дороги необхідно передбачати з двосхилим поперечним профілем на прямолінійних ділянках доріг всіх категорій і, як правило, на кривих в плані радіусом 3000 м і більше для доріг І категорії і радіусом 2000 м і більше для доріг інших категорій. На кривих в плані з меншим радіусом необхідно передбачати облаштування проїзної частини з одно ухильним поперечним профілем (віражі), виходячи з умов забезпечення безпеки руху автомобілів з розрахунковою швидкістю відповідно до даних радіусів кривих. Поперечні похили проїзної частини (крім ділянок на кривих в плані, на яких передбачено влаштування віражів) потрібно призначати в залежності від кількості смуг руху і кліматичних умов за таблицею 2.12.
Таблиця 2.12 – Поперечні похили проїзної частини доріг (ДБН В.2.3-4-2000)
Поперечний похил узбіччя при двосхилому поперечному слід призначати на 10-30 ‰ більшим поперечного похилу проїзної частини. Залежно від кліматичних умов і типу укріплення узбіччя призначаються такі величини поперечних похилів, ‰: - 30-40 – при укріпленні з застосуванням в’яжучих; - 40-60 – при укріпленні гравієм, щебенем або замощені бруківкою, бетонними плитами; - 50-60 – при укріпленні засівом трав або одернуванням.
Таблиця 2.13 – Поперечний похил проїзної частини на віражі (ДБН В.2.3-4-2000)
Примітка: Менше значення поперечного похилу відповідає більшому радіусу кривої, а більше – меншому. Якщо земляне полотно споруджується з крупно- і середньозернистого піску або з важкого суглинку, глини, поперечний похил обдернованого узбіччя дозволяється призначати рівним 40 ‰. Поперечний похил проїзної частини на віражі слід призначати залежно від радіусу кривої у плані за таблицею 2.13. Якщо дві сусідні криві в плані, повернуті в одинці і прямої вставки між ними немає або її довжина не більше двох довжин перехідних кривих, поперечний профіль на протязі усієї ділянки слід призначати односхилим. Перехід від двосхилого профілю дороги до односхилого слід здійснювати в межах перехідної кривої, а при її відсутності (при реконструкції дороги) – на ділянці прямої, що прилягає до кривої, яка дорівнює довжині перехідної кривої. Поперечний похил зовнішнього узбіччя на віражі слід призначати таким же, як і проїзної частини дороги. Похил внутрішнього узбіччя залишається як і на прямій ділянці, якщо він не менший, ніж похил віражу, або збільшується до похилу віражу. Додатковий поздовжній похил зовнішньої крайки проїзної частини по відношенню до проектного поздовжнього похилу на ділянці відгону віражу не повинен перевищувати для доріг: - І та ІІ категорій – 5 ‰; - ІІІ-ІУ категорій в рівнинній місцевості – 10 ‰; - ІІІ-У категорій в гірській та пересіченій місцевості – 20 ‰. Ширину проїзної частини місцевих (бічних) проїздів слід приймати, м: - за одностороннім рухом: без пропуску громадського пасажирського транспорту – 6,0, з пропуском громадського пасажирського транспорту – 7,0; за двостороннім рухом: без пропуску громадського пасажирського транспорту – 7,0, з пропуском громадського пасажирського транспорту – 9,0-10,5. Радіус з’єднання місцевих (бічних) проїздів з проїзною частиною магістральних вулиць повинен бути не менше 12 м з улаштуванням бортового каменю заввишки не менше 15 см над покриттям проїзної частини. Ширину вулиць і доріг розраховують залежно від інтенсивності руху транспорту і пішоходів, складу розміщення в межах поперечного профілю елементів (проїзної частини, технічних смуг для прокладання підземних комунікацій, тротуарів, зелених насаджень тощо), враховуючи санітарно-гігієнічні вимоги і вимоги цивільної оборони. Як правило, ширину вулиць і доріг у червоних лініях беруть: магістральних доріг – 40-80 м; вулиць і доріг місцевого значення – 15-25 м.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|