Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект лекцій

Таблиця перетину понять

Види відношень між поняттями Вихідні поняття Результат множення у формальному вигляді Результат множення понять у діаграмах Ейлера
Тотожні А — автор Кобзаря В — Т.Г.Шевченко А⋂А=А=В    
Підпорядковані А — місто В — столиця А⋂В = В
Перехресні (перетину) А — студент В — спортсмен А ⋂ В = А" = В"
Співпідпо- рядковані А — суддя В — прокурор С — юрист А ⋂ В = Æ
Протилежні А — суспільна власність В — приватна власність А ⋂В = Æ
Суперечні А — феодальний засіб виробництва В — не феодальний засіб виробництва А⋂В = Æ

Рис. 11

 

Віднімання понять –це операція, в результаті якої утворюється нове поняття, елементи якого не входять до поняття, яке віднімається.

Наприклад: результатом віднімання понять “економіст”, “депутат” буде поняття “економіст, який не є депутатом”.

Таблиця віднімання понять зображена на рис. 12.

 

Таблиця віднімання понять

Види відношень між поняттями Вихідні поняття Результат віднімання у формальному вигляді Результат віднімання понять у діаграмах Ейлера.
Тотожні А — автор Кобзаря В — Т.Г.Шевченко А - В = Æ
Підпорядковані А — місто В — столиця А — В = А'
Перехресні (перетину) А — студент В — спортсмен А — В = А'
Співпідпорядко вані А — суддя В — прокурор С — юрист А — В = А  
Протилежні А — суспільна власність В — приватна власність А — В = А
Суперечні А — феодальний засіб виробництва В — не феодальний засіб виробництва А — А' = А

Рис. 12

Доповнення до класу операція, суть якої полягає в тому, що заперечується вихідне поняття А, в результаті чого утворюється нове поняття , обсяг якого складається з тих елементів, які не належать вихідному поняттю (рис. 13).

 

Рис. 13

 

1 – Ссавці;

А – кити;

- усі ссавці, які не є китами.

 

з дисципліни “Логістика”

 


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. Завдання лекційних занять
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІI. Тематика лекцій
  9. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  10. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  11. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  12. КОНСПЕКТ




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види понять | ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ, КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЛОГІСТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.