МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні принципи освіти і зміни у навчанні іноземних мов
У програмі „Освіта” і „Національній доктрині розвитку освіти України в XXI столітті на період 2001-2004 років” визначені стратегічні завдання, пріоритети, напрями та головні шляхи реформування освіти. До основних принципів освіти відносять: - пріоритетністьосвіти, що означає випереджальний характер її розвитку, нове ставлення суспільства до освіти, до знань та інтелекту, кардинально нові підходи до інвестиційної політики в освітній сфері; - демократизацію освіти, яка передбачає децентралізацію та регіоналізацію управління системою освіти з дотриманням найбільш визначальних принципів освітньої політики, надання автономії навчально-виховним закладам у вирішенні основних питань їхньої діяльності, подолання монополії держави на освіту, перехід до державно-громадської системи управління освітою´в якій особистість, суспільство і держава стануть рівноправними суб”єктами; -гуманізацію О, яка забезпечить утвердження людини як найвищої соціальної цінності, найповніше розкриття її здібностей та задоволення різноманітних освітніх потреб, пріоритетність загальнолюдських цінностей, гарманізацію стосунків людини з навколишнім середовищем, суспільством та природою; - гуманітаризаціюО, яка покликана формувати цілісну картину світу, духовність, культуру особистості і планетарне мислення; - національну спрямованість освіти, що підкреслює невіддільність освіти від національного грунту, її органічне поєднання з націоналною історією і народними традиціями, визначення освіти важливим інструментом національного розвитку і гармонізації національних відносин; - відкритість системи освіти, яка пов“язана з її орієнтованістю на цілісний неподільний світ та його глобальні проблеми, усвідомленням пріоритетності загальнолюдських цінностей над груповими і класовими, інтеграцію у світові освітні структури; - безперервність освіти, що відкриває можливості для порстійного поглиблення загальноосвітньої та фахової підготовки, досягнення цілісності і наступності у навчанні та вихованні; перетворення здобуття освіти у процес, що триває упродовж усього життя людини; -нероздільність Н і В, стверджує їх органічне поєднання, підпорядкування змісту навчання і виховання формуванню цілісної та всебічно розвиненої особистості; - багатокультруність та варіативність освіти, що передбачає створення можливостей для широкого вибору форм освіти, навчально-виховних закладів, засобів навчання і виховання, які відповідали б освітнім запитам особистості, упровадження варіантного компонента змісту освіти, диференціацію та індивідуалізацію навчально-виховного процесу, створення мережі недержавних навчально-виховних закладів. Названі принципи державної освітньої політики зумовили необхідність реформування системи навчання ІМ: переглядається структура ступенів навчання; оновлюється змість навчання ІМ і зміст виховання засобами ІМ; створюються авторські програми та альтернативні підручники з ІМ; реалізується інтеграція у світові заклади О, пов”язані з навчанням ІМ; забезпечується безперервність навчання ІМ; створюються умови для варіативності форм навчання ІМ. Читайте також:
|
||||||||
|