Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні принципи освіти і зміни у навчанні іноземних мов

 

У програмі „Освіта” і „Національній доктрині розвитку освіти України в XXI столітті на період 2001-2004 років” визначені стратегічні завдання, пріоритети, напрями та головні шляхи реформування освіти. До основних принципів освіти відносять:

- пріоритетністьосвіти, що означає випереджальний характер її розвитку, нове ставлення суспільства до освіти, до знань та інтелекту, кардинально нові підходи до інвестиційної політики в освітній сфері;

- демократизацію освіти, яка передбачає децентралізацію та регіоналізацію управління системою освіти з дотриманням найбільш визначальних принципів освітньої політики, надання автономії навчально-виховним закладам у вирішенні основних питань їхньої діяльності, подолання монополії держави на освіту, перехід до державно-громадської системи управління освітою´в якій особистість, суспільство і держава стануть рівноправними суб”єктами;

-гуманізацію О, яка забезпечить утвердження людини як найвищої соціальної цінності, найповніше розкриття її здібностей та задоволення різноманітних освітніх потреб, пріоритетність загальнолюдських цінностей, гарманізацію стосунків людини з навколишнім середовищем, суспільством та природою;

- гуманітаризаціюО, яка покликана формувати цілісну картину світу, духовність, культуру особистості і планетарне мислення;

- національну спрямованість освіти, що підкреслює невіддільність освіти від національного грунту, її органічне поєднання з націоналною історією і народними традиціями, визначення освіти важливим інструментом національного розвитку і гармонізації національних відносин;

- відкритість системи освіти, яка пов“язана з її орієнтованістю на цілісний неподільний світ та його глобальні проблеми, усвідомленням пріоритетності загальнолюдських цінностей над груповими і класовими, інтеграцію у світові освітні структури;

- безперервність освіти, що відкриває можливості для порстійного поглиблення загальноосвітньої та фахової підготовки, досягнення цілісності і наступності у навчанні та вихованні; перетворення здобуття освіти у процес, що триває упродовж усього життя людини;

-нероздільність Н і В, стверджує їх органічне поєднання, підпорядкування змісту навчання і виховання формуванню цілісної та всебічно розвиненої особистості;

- багатокультруність та варіативність освіти, що передбачає створення можливостей для широкого вибору форм освіти, навчально-виховних закладів, засобів навчання і виховання, які відповідали б освітнім запитам особистості, упровадження варіантного компонента змісту освіти, диференціацію та індивідуалізацію навчально-виховного процесу, створення мережі недержавних навчально-виховних закладів.

Названі принципи державної освітньої політики зумовили необхідність реформування системи навчання ІМ: переглядається структура ступенів навчання;

оновлюється змість навчання ІМ і зміст виховання засобами ІМ; створюються авторські програми та альтернативні підручники з ІМ; реалізується інтеграція у світові заклади О, пов”язані з навчанням ІМ; забезпечується безперервність навчання ІМ; створюються умови для варіативності форм навчання ІМ.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  3. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  4. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  5. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  6. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  9. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  10. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  11. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  12. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації




Переглядів: 3334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система освіти в Україні та викладання іноземних мов | Ступені загальної середньої освіти і навчання ІМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.