Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система освіти в Україні та викладання іноземних мов

Резюме

· Ефективність використання менеджером свого робочого часу багато в чому зале­жить від взаємодії з підлеглими та структури його менеджерської діяльності.

· Для оволодіння менеджером технікою швидкого читання необхідно позбавитися артикуляції кожного поля зору при читанні, регресії при читанні.

· Ефективність діяльності менеджера визначається технічними засобами серед яких виключне значення мають графічні засоби, які наочно віддзеркалюють стан і хід виробництва та їй. діяльності (за допомогою крапок, фігур, ліній тощо).

· Пам'ять - основа діяльності менеджера, тому кожен менеджер повинен дбати про її розвиток.

· Менеджерська діяльність базується на отриманні рішені,, висновків, з одного боку, аналітичним шляхом, а з другого боку, шляхом творчого (латерального) мислення. Здатність творчо мислити ставить менеджера за інших рівних умов на голову вище своїх колег. Будь-яка ідея, що приносить яку-небудь користь, новина прийматися до уваги.

· Проблема стресу - одна з найважливіших і одночасно - найдискуйніших проблем. Стрес - одна з умов життєдіяльності людини, тому будь-яка людина повина прагнути успішно уникати, долати стресові ситуації, здатною жити повним життям.

 

Рекомендована література

Основна

  1. Баєва О. В., Новальська Н. І.: Основи менеджменту. Практикум. К.: ТОВ «Центр учбової літератури» 2007. 2. Гірняк О. М., Лазановський П. П.: Менеджмент: теоретичні основи і практикум. К.: Магнолія. Львів. Новий світ 2003. 3. Дідковська Л.Г.: Менеджмент.: Навчальний посібник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2008 – 516с. 4. Кузьмін О.Є., Мельник О.О.: Основи менеджменту. К.: Академвидав 2003. 5. Осовська Г.В.: Основи менеджменту.: Навчальний посібник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2008 – 664с. 6. Осовська Г.В.: Основи менеджменту. Практикум.: Навчальний посібник.- К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2009 – 581с. 7. Мартиненко М.М.: Основи менеджменту.: К.: Каравелла 2005. 8. Хом’яков В.І.: Менеджмент підприємства.: Навчальний посібник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2009 – 434с. 9. Хміль Ф.І..: Основи менеджменту.: К.: ТОВ «Академвидав» 2007.

Додаткова

10. Дяченко Т.О.: Основи менеджменту.: Навчальний посібник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2010 – 176с. 11. Ситник Й.С..: Менеджмент організацій.: Навчальний посібник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2008 – 456с. 12. Осовська Г.В.: Менеджмент організацій.: Підручник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2009 – 680с. 13. Мошек Г.Є.: Менеджмент.: Підручник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2009 – 392с. 14. Петков В.П.: Менеджмент організацій. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2011 – 488с. 15. Федоренко В.Г.: Менеджмент.: Підручник. - К.: ТОВ «Центр учбової літератури». 2008 – 652с.

 


 

 

З перетворенням України на самостійну державу виникла потреба у розбудові системи освіти, її докорінному реформуванні. З цією метою розроблена цілісна державна національна програма „Освіта”, головною метою якої є визначення стратегії розвитку освіти в Україні, на найближчі роки та перспективу XXI ст., створення системи безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні типи завдань менеджера | Основні принципи освіти і зміни у навчанні іноземних мов

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.